MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Cum pot confirma plata efectuată pentru abonamentul meu Telekom?

Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount confirmarea plății se va face automat.

Dacă plata a fost efectuată la un alt incasator/partener, confirmarea o poți face prin una din următoarele modalități:

  • prin MyAccount, din secțiunea Sumar Profil - Confirmare Plata, selectând ziua plății și introducand suma plătită (valoare întreaga, fără zecimale);
  • prin e-mail - dovada plății se poate trimite către departamentul Credit pe e-mail la adresa credit@telekom.ro.
  • prin fax la numărul 021.9255 – dovada plății (chitanta primita în urma efectuarii plății) se trimite către departamentul abilitat.
  • Prin apel la 1234 Serviciul Relații Clienți persoane fizice (apel gratuit din rețeaua Telekom) sau 1933 Serviciul Relații Clienți Business (apel gratuit din rețeaua Telekom, tarifabil din alte rețele), în meniul robotic, te rugăm să te identifici cu numărul de telefon pentru care dorești să efectuezi acțiunea și apoi, în meniul principal, selectează opțiunea "Pentru plăți, facturi sau Info Cost".

Chiar dacă confirmarea de plată a fost înregistrată, Telekom va considera plata efectuată în momentul în care banii vor fi alocați pe codul tău de client.

Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi