Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Găsești răspuns la întrebările tale

Facturi și plăți

Toate
Plata facturii
Informații factură
Factură electronică
Care sunt modalitățile de plată pentru factura de servicii mobile Telekom?

Ai mai multe modalități de plată a facturii pentru serviciile mobile: plata online…

Cum pot să plătesc factura pentru servicii mobile prin MyAccount?

Poți plăti online factura Telekom, prin intermediul MyAccount (versiune web sau aplicație)...

Cum pot confirma plata efectuată pentru abonamentul meu Telekom?

Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount confirmarea plății…

Cum pot afla care este ultima plată confirmată?

Pentru a afla care este ultima plată confirmată și despre care există date în sistem, trebuie să apelezi 1234…

În cât timp de la efectuarea plății voi fi reconectat?

Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount, reconectarea se va face…

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru amânarea plății facturii?

Pentru a beneficia de amânare la plată este necesar ca...

Dacă am contul suspendat temporar sau restricționat pentru neplată, mai trebuie să plătesc facturile?

Suspendarea temporara sau restricționarea serviciilor pentru neplată nu exonerează…

Cum procedez dacă mi-a fost încasată plata pentru factură pe un alt număr de telefon?

Te rugăm sa te adresezi în cel mai scurt timp posibil punctului de încasare/ magazinului propriu…

Când are loc restrictionarea accesului la serviciile Telekom dacă nu achit factura?

Telekom va acorda un termen de 17 sau 14 zile, în funcție de data la care ai semnat…

De ce mi se restricționează abonamentul pentru depășirea limitei de credit?

Orice abonat are o limită de credit care este stabilită în funcție de costurile suplimentare achitate…

Ce se întâmplă dacă nu achit facturile Telekom?

Dacă nu achiți facturile la timp (în termenul scadent menționat pe factură) numărul…

Ce reprezintă garanția și când mi se poate solicita?

În conformitate cu contractul de servicii Telekom, Garanția reprezintă suma pe care Telekom o poate solicita…

Când mi se returnează garanția solicitată la activare sau pe parcursul derulării contractului și în ce condiții?

Garanțiile achitate de abonați (persoane fizice sau juridice) la momentul activării și pe parcursul…

Cum se poate returna garanția în situația în care titularul abonamentului a decedat?

În cazul decesului titularului de abonament garanția va fi returnată numai în baza unei cereri…

Care este termenul de restituire a garanției dacă aceasta a fost achitată, dar abonamentul nu a mai fost activat sau contractul nu a mai fost semnat?

În cazurile de nesemnare contract sau în cazurile în care abonamentul nu a mai fost activat…

Detalii despre factura Telekom

Poți vizualiza aici explicații detaliate despre factura ta…

De ce prima factură are valoare mai mare decât mă așteptam să plătesc lunar?

Dacă ai semnat un contract nou, ai prelungit un contract sau ai schimbat un plan tarifar, doar în prima factură…

Care este termenul limită de plată a facturii mele pentru abonamentul Telekom?

Este necesar să achiți factura de servicii în maximum 17 sau 14 zile de la emiterea acesteia, conform…

Ce conține detalierea în cazul în care beneficiez de factură detaliată?

Factura poate fi transmisă către clienții noștri în două formate: nedetaliată, detaliată…

Cum pot afla datele facturii mele Telekom?

Informații referitoare la datele facturii tale Telekom, cum ar fi cod de abonat, valoare, data scadentă…

Cum pot obține o copie a facturii Telekom?

Retransmiterea facturii pentru abonamentele Telekom se poate face prin următoarele modalități…

La ce curs valutar este calculată contravaloarea serviciilor pe factura Telekom?

Cursul de schimb care va fi folosit pentru calculul facturii tale este cursul publicat de către ING Bank Romania…

Cum pot vizualiza factura online?

În MyAccount (versiune web sau aplicație mobilă), poți vizualiza facturile active pe contul tău…

Care sunt beneficiile pe care la am dacă folosesc serviciul factură electronică?

Dacă ești abonat Telekom persoană fizică, cu ajutorul serviciului eBill (factură electronică) beneficiezi de…

Cum îmi pot activa factura electronică?

Pentru activarea facturii electronice accesează MyAccount (versiunea web sau aplicația mobilă), pagină "Factura mea"...

1-10/25

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi