MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Am blocat cartela și am nevoie de codul PUK. Cum îl pot afla?

Pentru aflarea codului PUK ai mai multe opțiuni:

  • Din MyAccount secțiunea website, utilizând un username personalizat cu servicii Telekom. Urmează pașii:
    • Sumar Profil - galeria Servicii MyAccount
    • Click pe Cod PUK
    • Selectează numărul de telefon pentru care dorești să obții codul
    • Apasă pe butonul “Cod PUK”
  • Din aplicația MyAccount, utilizând un username personalizat cu servicii Telekom sau folosind logarea cu numărul de telefon activ în rețea. Urmează pașii:
    • Alege - Administrare cont
    • Servicii MyAccount
    • Cod PUK
  • Prin apel gratuit la *100# SelfCare de pe orice alt număr funcțional și urmează pașii:
    • Alege ramura 2 - Contul meu
    • Apoi ramura 6 - Află codul PUK
    • Introdu numărul de telefon pentru care dorești să afli codul PUK => Codul PUK va apărea afișat pe ecran.
  • Prin apel gratuit la serviciul 1234 (Serviciul Relații Clienți de pe un număr Telekom funcțional) și urmează pașii:
    • Alege ramura 1 - Serviciile mele
    • Apoi ramura 3 - Roaming, Internațional, PUK și administrare cont
    • Apoi selectează tasta 4 – PUK
Înapoi

Te-a ajutat acest răspuns?

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi