Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

PROFITĂ DE SUPER OFERTA LUNII

LA TELEFOANELE CU ABONAMENT

EXCLUSIV ONLINE

Când pot beneficia de ofertă?

În fiecare lună venim cu o ofertă nouă la telefoanele cu abonament,
ca tu să poți beneficia de cele mai avantajoase prețuri.

Data de start a ofertei se poate modifica, așa că alege să te anunțăm de îndată ce începe.

Ce fel de oferte vor fi?

Dacă a venit timpul să-ți faci upgrade la un smartphone de ultimă generație, ai ajuns în locul potrivit.

În magazinul nostru online găsești o gamă variată de telefoane, de la branduri de top precum Samsung, Xiaomi, Huawei și multe altele. Mai nou poți achiziționa și gadgeturi, ca de exemplu smartwatch-uri sau căști.

Pentru noul tău device poți alege metoda de plată care ți se potrivește cel mai bine:

  • Plata în rate pe factura de abonament
  • Plata în rate fără dobândă, la una dintre băncile partenere
  • Plata integrală online sau cash, la livrarea prin curier
Găsești mai multe detalii despre metodele de plată aici.

Obține un voucher de reducere prin noul program Buy-Back

Folosește voucherul pentru achiziția unui nou telefon sau gadget, împreună cu un abonament.

Detalii aici

Abonează-te la newsletter

Primești în exclusivitate informații despre ofertele
și serviciile noastre.

Adresă de email  

Am luat cunoștință de politica de prelucrare a datelor personale.

Te interesează un abonament la jumătate de preț?

Lasă-ne numărul tău și te vom contacta în cel mai scurt timp.

Sau sună la 1944

Luni-Vineri: 09:00 - 17:00

Număr de telefon*  
×

Informare prelucrare date personale – vizitatori website

Introducere

În această secțiune vei regăsi informații cu privire la modul în care prelucrăm datele tale cu caracter personal atunci când folosești site-ul https://mobile.telekom.ro.

Vei descoperi informații referitoare la ce date cu caracter personal prelucrăm, ce drepturi ai în legătură cu acestea sau dacă sunt alți destinatari cărora este necesar să le transferăm datele tale.

Ce date personale colectăm

În general, solicităm datele cu caracter personal direct de la tine. Astfel, ajungem să prelucrăm următoarele categorii de date:

  • Date de contact – precum adresa de e-mail, numărul de telefon fix sau mobil, numărul de fax etc.
  • Date de identificare – precum numele și prenumele, adresa de corespondență etc.

Când plasezi o comandă pe site-ul nostru, vom prelucra datele cu caracter personal prin următoarele modalități:

  • conform „Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal” din secțiunea „Utilizator servicii persoane fizice”, dacă ești client persoană fizică.
  • conform „Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal” din secțiunea „Utilizator servicii persoane juridice”, dacă ești client business.

De asemenea, putem colecta informații despre comportamentul tău în timpul vizitării site-ului, pentru personalizarea experienței și furnizarea de oferte adaptate.

Mai putem stoca informații în cookie-uri și tehnologii similare. Detalii complete în Politica de cookies.

Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

În ce scopuri prelucrăm datele personale

  • Pentru a gestiona solicitări, reclamații sau sugestii – bazat pe interesul legitim al Telekom.
  • Pentru a trimite newslettere – bazat pe consimțământul tău (poate fi retras oricând).
  • Pentru a te contacta atunci când îți exprimi interesul față de produse/servicii – bazat pe demersuri precontractuale.
  • Pentru a îmbunătăți serviciile și experiența de navigare – bazat pe interes legitim.
  • Pentru a ne apăra drepturile în cazul unor litigii – bazat pe obligații legale și interes legitim.

Cât timp păstrăm datele personale

  • Solicitări sau reclamații – 3 ani de la ultima interacțiune.
  • Newsletter – până la retragerea consimțământului.
  • După retragerea consimțământului – 1 an.
  • Date oferite pentru contact telefonic – 3 ani de la furnizare.
  • Perioadă suplimentară dacă există un interes legitim (litigii/investigații).

Cui mai putem transfera datele tale personale

Datele pot fi comunicate către terți doar în măsura în care este necesar, sub obligații de confidențialitate:

  • Societăți din Grupul Deutsche Telekom
  • Furnizori IT, subcontractori, parteneri, call-center-uri
  • Agenții de publicitate, cercetare de piață, consultanți externi

Transferul datelor personale în alte țări

Ca regulă, datele nu sunt transmise în afara Uniunii Europene sau SEE. În cazuri excepționale, ne asigurăm că există garanții adecvate (decizii ale Comisiei Europene, clauze contractuale standard, reguli corporatiste, măsuri suplimentare de securitate).

Drepturile tale cu privire la datele personale

Poți contacta Responsabilul cu Protecția Datelor la dpo_TKRM@telekom.ro sau prin formularul mobile.telekom.ro/formular-protectia-datelor.

Politica de cookies

Documentul complet privind politica de cookies este disponibil aici.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi