Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Navighezi în siguranță
pe internet

Află cum te ajută soluția NetSecurity
pentru dispozitivele mobile

Ce este soluția NetSecurity pentru mobil

NetSecurity este o soluția care protejează conexiunea de date mobile pentru dispozitivele mobile utilizate în rețeaua Telekom.
Altfel spus, poți folosi internetul pe telefonul mobil fără griji legate de siguranța conexiunilor la internet.

Când ai nevoie de soluția Mobile NetSecurity

NetSecurity este disponibilă pentru toți clienții persoane fizice care au achiziționat serviciile Telekom (abonament mobil sau cartelă prepaid cu cartelă SIM Telekom) și care:

  • au nevoie de protecție pentru orice dispozitiv mobil conectat la rețeaua de date Telekom
  • au nevoie de protecție anti-malware, anti-phishing, DNS filtering, adică împiedicarea accesului la site-uri sau domenii considerate nesigure

Beneficiile soluției Mobile NetSecurity

Ești protejat împotriva amenințărilor informatice

Orice dispozitiv mobil conectat la reţeaua de date Telekom este protejat împotriva amenințărilor online.

Nu trebuie să instalezi o aplicație

Mobile NetSecurity funcționează la nivelul rețelei Telekom. Nu este nevoie să modifici anumite setări pe telefonul tău mobil.

Informații confidențiale rămân în siguranță

Mobile NetSecurity blochează mesaje sau site-uri care par legitime, dar sunt de fapt frauduloase, oferind protecție împotriva tentativelor de fraudă online.

Alege Mobile
NetSecurity

MOBILE NETSECURITY

1,02€/lună

Prima lună este gratuită, la achiziția unui nou abonament sau la reînnoirea unui abonament existent.

Alege pachetul Norton Security
Online și Mobile NetSecurity

Beneficiezi de protecție deplină pentru dispozitivele tale și navighezi fără grijă pe internet.

1,81€/lună

Te interesează un abonament la jumătate de preț?

Lasă-ne numărul tău și te vom contacta în cel mai scurt timp.

Sau sună la 1944

Luni-Vineri: 09:00 - 17:00

Număr de telefon*  
×

Informare prelucrare date personale – vizitatori website

Introducere

În această secțiune vei regăsi informații cu privire la modul în care prelucrăm datele tale cu caracter personal atunci când folosești site-ul https://mobile.telekom.ro.

Vei descoperi informații referitoare la ce date cu caracter personal prelucrăm, ce drepturi ai în legătură cu acestea sau dacă sunt alți destinatari cărora este necesar să le transferăm datele tale.

Ce date personale colectăm

În general, solicităm datele cu caracter personal direct de la tine. Astfel, ajungem să prelucrăm următoarele categorii de date:

  • Date de contact – precum adresa de e-mail, numărul de telefon fix sau mobil, numărul de fax etc.
  • Date de identificare – precum numele și prenumele, adresa de corespondență etc.

Când plasezi o comandă pe site-ul nostru, vom prelucra datele cu caracter personal prin următoarele modalități:

  • conform „Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal” din secțiunea „Utilizator servicii persoane fizice”, dacă ești client persoană fizică.
  • conform „Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal” din secțiunea „Utilizator servicii persoane juridice”, dacă ești client business.

De asemenea, putem colecta informații despre comportamentul tău în timpul vizitării site-ului, pentru personalizarea experienței și furnizarea de oferte adaptate.

Mai putem stoca informații în cookie-uri și tehnologii similare. Detalii complete în Politica de cookies.

Nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

În ce scopuri prelucrăm datele personale

  • Pentru a gestiona solicitări, reclamații sau sugestii – bazat pe interesul legitim al Telekom.
  • Pentru a trimite newslettere – bazat pe consimțământul tău (poate fi retras oricând).
  • Pentru a te contacta atunci când îți exprimi interesul față de produse/servicii – bazat pe demersuri precontractuale.
  • Pentru a îmbunătăți serviciile și experiența de navigare – bazat pe interes legitim.
  • Pentru a ne apăra drepturile în cazul unor litigii – bazat pe obligații legale și interes legitim.

Cât timp păstrăm datele personale

  • Solicitări sau reclamații – 3 ani de la ultima interacțiune.
  • Newsletter – până la retragerea consimțământului.
  • După retragerea consimțământului – 1 an.
  • Date oferite pentru contact telefonic – 3 ani de la furnizare.
  • Perioadă suplimentară dacă există un interes legitim (litigii/investigații).

Cui mai putem transfera datele tale personale

Datele pot fi comunicate către terți doar în măsura în care este necesar, sub obligații de confidențialitate:

  • Societăți din Grupul Deutsche Telekom
  • Furnizori IT, subcontractori, parteneri, call-center-uri
  • Agenții de publicitate, cercetare de piață, consultanți externi

Transferul datelor personale în alte țări

Ca regulă, datele nu sunt transmise în afara Uniunii Europene sau SEE. În cazuri excepționale, ne asigurăm că există garanții adecvate (decizii ale Comisiei Europene, clauze contractuale standard, reguli corporatiste, măsuri suplimentare de securitate).

Drepturile tale cu privire la datele personale

Poți contacta Responsabilul cu Protecția Datelor la dpo_TKRM@telekom.ro sau prin formularul mobile.telekom.ro/formular-protectia-datelor.

Politica de cookies

Documentul complet privind politica de cookies este disponibil aici.

Cum activezi
NetSecurity

Trebuie doar să urmezi câțiva pași simpli.

1

Alegi una din cele 3 metode: accesezi contul tău MyAccount, trimiți SMS cu textul „A MNS” la 277, apelezi 1234.

2

Repornești dispozitivul.

3

Gata, de acum poți naviga pe internet în siguranță, în rețeaua de date mobile Telekom.

Mobile NetSecurity are la bază tehnologia FORTINET

Protecţie anti-malware

Ai protecţie împotriva viruşilor şi a fişierelor periculoase în timp ce navighezi pe internet. NetSecurity detectează viruşi, spyware şi alte ameninţări similare înainte ca acestea să producă daune.

Protecţie anti-phishing

NetSecurity te atenționează despre tentativele de înşelăciune electronică, atunci când detectează site-uri false care copiază site-uri legitime cu scopul de a obţine ilicit date cu caracter personal sau informaţii confidenţiale, precum: date bancare, parole, furt de identitate. Astfel, reduce riscurile de pierdere a informaţiilor confidenţiale.

DNS filtering

Ai protecţie împotriva site-urilor maliţioase. NetSecurity filtrează conținutul de pe site-uri și bochează accesul către destinaţii dăunătoare – cum ar fi domenii, IP-uri, URL-uri – înainte de a se stabili o conexiune.

Tethering

Ai protecție pentru echipamentele conectate la internet prin intermediul dispozitivului mobil (hotspot) cu conexiune de date de la Telekom. Echipamentele beneficiază de securizare, crescând gradul de protecţie pentru orice utilizator al reţelei de date mobile Telekom.

Citește termenii și condițiile de acordare a serviciului Mobile NetSecurity.

Bine de știut

Cum dezactivez serviciul NetSecurity?

Poți dezactiva serviciului prin una dintre aceste modalități:

  • Apel la 1234 – gratuit din rețeaua Telekom, cu tarif normal din celelalte rețele
  • Prin contul tău MyAccount
Beneficiez de protecție și pe conexiuni WiFi?

Nu, Mobile NetSecurity funcţionează doar când eşti conectat la reţeaua Telekom. Dacă utilizezi dispozitivul conectat la o altă reţea de date mobile sau la o reţea WiFi, chiar şi cu serviciul NetSecurity activat, nu vei fi protejat.

Mobile NetSecurity funcționează și în roaming?

Da, Mobile NetSecurity funcţionează şi în roaming, atâta timp cât eşti conectat la reţeaua mobilă a unui operator. Dacă utilizezi dispozitivul conectat la o reţea WiFi, chiar şi cu serviciul NetSecurity activat, nu vei fi protejat.

Mobile NetSecurity îmi afectează experiența de navigare sau viteza la internet?

Nu, acest serviciu nu influenţează viteza la internet și nici experiența de navigare.

Mobile NetSecurity funcționează și în rețeaua 4G?

Da, funcţionează atât în 4G, cât și în 5G, în reţeaua Telekom.

Dacă doresc să renunț, trebuie să plătesc taxe de reziliere? Există alte costuri asociate?

Pentru contractele fără perioadă minimă contractuală nu există taxe de reziliere. Singurul cost asociat este preţul abonamentului lunar aferent serviciului Mobile NetSecurity.

Pot utiliza serviciul fără conexiune de date mobile la Telekom?

Nu. Mobile NetSecurity funcţionează doar împreună cu conexiunea de date mobile de la Telekom.

Ce se întâmplă dacă nu repornesc dispozitivul mobil?

În acest caz, nu vei fi protejat. Pentru activarea setărilor NetSecurity este necesară repornirea dispozitivului.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi