MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Descoperă metodele de plată pentru produsele și serviciile Telekom

Orice cumperi de la noi este ușor de plătit

Alege metoda de plată care ți se potrivește

Plata în rate fără dobândă

Dacă știi exact ce-ți dorești, de ce să mai aștepți?
Acum poți achiziționa orice produs vrei, indiferent de valoare, și îl poți plăti în rate egale fără dobândă.

Ce trebuie să faci?
1

Alege produsele dorite din magazinul online.

2

Bifează opțiunea cu plata în rate înainte să apeși butonul „Adaugă în coș”.

3

În pasul „Metode de plată” selectează opțiunea „Plata în rate”.

4

Alege una dintre băncile din listă:

Până la 12 rate

Până la 12 rate

Până la 12 rate

Până la 6 rate

Până la 6 rate

Plata prin card de credit sau debit

Preferi să plătești produsele la preț întreg, din prima? Nimic mai simplu. Alege plata online cu un card bancar. Cardul trebuie să aibă serviciul 3D Secure activ.

Serviciul 3D Secure înseamnă tranzacții online mai sigure.

Dacă ai un card cu acest serviciu activ, pentru a finaliza tranzacția vei autoriza plata din aplicația băncii emitente, prin una dintre aceste metode: recunoaștere facială, amprentă, parolă, cod PIN sau cod prin SMS.

Cardul tău nu are serviciul 3D Secure activ? Contactează banca pentru a-l putea activa.

Plata în numerar la livrare

Vrei să plătești comanda în ziua în care primești coletul? E super! Te rugăm să te asiguri că ai pregătit suma exactă în numerar, pe care o vei oferi strict reprezentantului firmei de curierat.

Reține că pot fi situații în care curierul nu are posibilitatea să-ți ofere rest.

Comandă oricând 24/7

Poți returna în 14 zile

Te interesează un smartphone nou?

Descoperă ofertele din magazinul online.
Mergi la oferte

Bine de știut

Dacă aleg plata în rate, trebuie să îndeplinesc anumite condiții?

Nu, pentru această variantă de plată, nu există condiții speciale pe care trebuie să le îndeplinești.

Dacă aleg plata online cu cardul, datele cardului meu vor fi salvate?

Nu, telekom.ro nu salvează niciodată datele cardurilor bancare utilizate pentru achizițiile online. Pentru a garanta tranzacții online cât mai sigure, am implementat sistemul 3D Secure, despre care poți citi mai multe aici.

Cum procedez în situația în care plătesc o sumă mai mare de bani la livrare, iar curierul nu are să-mi dea rest?

Pentru a evita o astfel de situație, te rugăm să pregătești în avans suma de plată, exact așa cum apare scrisă în confirmarea comenzii. Reprezentanții firmei de curierat nu au întotdeauna posibilitatea de a-ți oferi rest.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi