Extra informații persoane fizice
Sunt client Telekom. Cum voi fi afectat de achiziția Telekom de către Vodafone?
Achiziția Telekom nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân neschimbate.
Telekom va rămâne furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, cel puțin în
aceleași condiții și cu același suport pe care l-ai primit și până acum.
Va avea loc o schimbare în ceea ce privește contractul meu actual de servicii?
Achiziția Telekom de către Vodafone nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân
neschimbate. Telekom va rămâne furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, în
aceleași condiții și cu același suport pe care l-ai primit și până acum.
Va avea loc o schimbare în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite până acum de Telekom?
Vodafone și Telekom își unesc forțele pentru a dezvolta o rețea mobilă la cele mai înalte standarde, pentru a oferi o
experiență mai bună și acces la tehnologie de ultimă oră pentru familiile și afacerile din România. Telekom va
rămâne furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, cel puțin în aceleași
condiții și cu același sprijin pe care l-ai primit și până acum.
Sunt deja și client Vodafone România. În aceste condiții, va exista vreo schimbare în contractul meu cu ei sau cu voi?
Vodafone și Telekom vor funcționa în următoarele luni ca două entități juridice distincte. Vei avea în continuare 2
contracte și vei beneficia de aceleași servicii, cel puțin în aceleași condiții și cu același sprijin ca și până
acum.
Vor exista schimbări de preț la Telekom în urma achiziției de către Vodafone?
Achiziția Telekom nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân neschimbate.
Ce se întâmplă dacă nu vreau să devin client Vodafone?
Nicio problemă. Contractul tău cu Telekom va rămâne în vigoare până la expirarea perioadei contractuale sau până la
încetarea contractului, conform termenilor și condițiilor din contractul existent.
Ce se va întâmpla cu facturile de la contractul meu actual Telekom și unde le pot plăti?
Modalitățile de plată pe care le folosești în prezent rămân neschimbate. Le regăsești pe
www.telekom.ro/modalitatideplata sau în
factura Telekom. Vei putea plăti factura Telekom în magazinele Vodafone și factura Vodafone în magazinele Telekom la
o dată pe care o vom comunica ulterior.
Pot plăti factura Telekom în magazinele Vodafone? Dar factura Vodafone în magazinele Telekom?
Da, vei putea plăti factura Telekom în magazinele Vodafone și factura Vodafone în magazinele Telekom, începând cu
data pe care o vom comunica ulterior. Până atunci, metodele actuale de plată rămân neschimbate.
Dacă am nevoie de asistență, unde mă pot adresa, începând de astăzi?
Vrem să-ți fie ușor să iei legătura cu noi ori de câte ori ai nevoie. De aceea, iți reamintim căile prin care poți intra în contact cu noi:
- Magazine Telekom le găsești pe site www.telekom.ro/magazine și în aplicația MyAccount
- Numere suport clienți:
- 1234 - număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- 0766 121 234 - număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- 1616 - Serviciu Premium, număr apelabil doar din rețeaua Telekom, la tariful 1,95€/apel, TVA inclus
- Website www.telekom.ro: ne vei putea contacta în secțiunea „Asistență”, vei avea acces în contul tău MyAccount și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
- Aplicația Telekom MyAccount: vei folosi aceleași date de contact pentru conectarea în aplicație ca și până acum. Îți vei putea plăti factura, ne vei putea contacta și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
- Adresa de e-mail: info_TKRM@telekom.ro
- Poșta: adresa de corespondență este: Bulevardul Expoziției nr. 1C, clădirea B1, etajele 1, 2 și 3, Sectorul 1, București, România.
De ce ofertă pot beneficia dacă vreau să îmi activez un nou număr Telekom?
Pentru că Vodafone a achiziționat Telekom, îți recomandăm ofertele de achiziție din portofoliul Vodafone,
disponibile acum și în magazinele Telekom, dar și magazinele Vodafone și pe
www.vodafone.ro. Dacă nu dorești o ofertă Vodafone,
poți opta pentru una dintre ofertele Telekom, disponibile pe www.telekom.ro și în magazinele Telekom.
Ce ofertă aveți dacă vreau să îmi reînnoiesc abonamentul Telekom?
Poți beneficia de o ofertă personalizată, care ia în considerare beneficiile pe care le ai în abonamentul tău actual și prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale la Telekom.
În plus, ai acces la o gamă variată de smartphone-uri și gadgeturi de top. Oferta este disponibilă în magazinele Telekom, magazinele Vodafone și pe www.vodafone.ro/impreuna/oferta
Beneficiez de vreo ofertă specială dacă am număr Vodafone și număr Telekom?
Poți beneficia de o ofertă personalizată, care ia în considerare beneficiile pe care le ai în abonamentul tău actual și prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale la Telekom.
În plus, ai acces la o gamă variată de smartphone-uri și gadgeturi de top. Oferta este disponibilă în magazinele Telekom, magazinele Vodafone și pe www.vodafone.ro/impreuna/oferta
Cum și de unde pot achiziționa un smartphone nou?
Vizitează magazinele Vodafone Easy Tech pentru tehnologie de top! Aici poți găsi o gamă variată de smartphone-uri, gadgeturi și accesorii pentru tine. În plus, poți accesa www.vodafone.ro sau poți merge în magazinele Telekom.
Trebuie să plătesc taxa de reziliere dacă încă am contract cu telefon/fără telefon la Telekom?
Clienților nu li se va percepe o taxă de reziliere anticipată la trecerea de la Telekom la Vodafone postpaid, dacă au de la Telekom un contract de servicii si nu au achiziționat un telefon în ultimele 21 de luni.
Clienții care au achiziționat un telefon cu mai puțin de 21 de luni înainte de migrare vor plăti penalizarea conform contractului lor. Clienții cu rate vor regăsi pe factură și va trebui să plătească ratele rămase până la data expirării acestora.
Acum pot achiziționa și servicii fixe de TV & Internet?
Poți beneficia de un pachet de televiziune și internet fix cu viteză de până la 1 Gbps de la Vodafone, disponibil în magazinele Vodafone și pe www.vodafone.ro. Te așteptăm cu o ofertă dedicată dacă alegi serviciile Vodafone pentru abonamentul tău mobil.
Ce trebuie să fac pentru a muta numărul meu Telekom în Vodafone? Beneficiez de vreo ofertă specială?
Pentru portarea numărului tău de telefon pe Vodafone, poți beneficia de o ofertă personalizată, luând în considerare beneficiile pe care le ai în abonamentul tău actual și prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale la Telekom.
În plus, ai acces la o gamă variată de smartphone-uri și gadgeturi de top. Oferta este disponibilă în magazinele Telekom, magazinele Vodafone și pe www.vodafone.ro/impreuna/oferta.
În cazul în care vreau să îmi achiziționez abonament sau cartele prepaid Vodafone, pot face acest lucru din magazinele Telekom?
Vom reveni în curând, pentru a te anunța data începând cu care te așteptăm în magazinele Telekom și Vodafone, sau pe www.vodafone.ro/impreuna/oferta să alegi oferta personalizată pe care am pregătit-o pentru tine, luând în considerare prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale și beneficiile pe care le ai în contractul tău actual cu Telekom.
Ce se va întâmpla cu datele mele personale după această achiziție? Voi avea acces la ele?
După achiziție, vei putea accesa datele în aceleași condiții și prin aceleași canale. Telekom va continua să îți
proceseze datele conform politicii sale de confidențialitate. Pentru anumite acțiuni legate de integrare, Telekom și
Vodafone pot prelucra unele date personale în scopuri clar definite, descrise în politicile de confidențialitate
dedicate.
Din partea cui vor veni următoarele comunicări și informări?
Informările prin SMS, e-mail și aplicația MyAccount vor veni în continuare din partea Telekom.
Eu nu sunt de acord ca furnizorul meu să devină Vodafone. Ce soluții am pentru a rezilia contractul Telekom?
Achiziția Telekom de către Vodafone nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân neschimbate. Te așteptăm în magazinele Telekom și pe www.telekom.ro pentru orice modificări pe care vrei să le aduci contractului tău existent.
Ce se întâmplă cu aplicația MyAccount?
Nimic nu se schimbă. Vei folosi aceleași date pentru logare ca și până acum. Vei putea plăti factura, contacta
suportul și gestiona abonamentul Telekom direct din aplicație.
Unde pot verifica acum informații despre numărul meu Telekom?
Poți verifica informațiile despre numărul tău în contul MyAccount, în magazinele Telekom sau apelând numerele de
suport: 1234 (gratuit din Telekom), 0766 121 234 (tarif normal din alte rețele) sau 1616 (premium).
Ce se va întâmpla cu paginile de Facebook, Instagram și LinkedIn Telekom România?
Paginile oficiale de social media Telekom (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) rămân neschimbate.
Ce se va întâmpla cu informațiile de pe www.telekom.ro?
Site-ul www.telekom.ro rămâne disponibil clienților Telekom.
Cum pot rămâne informat despre progresul integrării și schimbările ce mă pot afecta?
Vei primi informațiile relevante prin canalele obișnuite de comunicare (SMS, e-mail, MyAccount, site). Orice
modificare importantă va fi comunicată în timp util.
Vor exista întreruperi ale serviciilor mele în timpul integrării?
Echipele Vodafone și Telekom depun toate eforturile pentru ca integrarea să decurgă fără incidente. În caz de
intervenții tehnice care ar putea afecta temporar serviciile, vei fi notificat prin canalele obișnuite.



