Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
*În cazul în care transmiterea codului QR de activare se realizează prin e-mail, este obligatoriu ca respectiva adresă de e-mail să fi fost validată în prealabil de către Client, prin modalitatea acceptată sau indicată de Telekom.
eSIM (embedded-SIM) este o cartelă SIM virtuală care înlocuiește o cartelă SIM fizică. Aceasta funcționează la fel ca o SIM clasică, permițând identificarea și autentificarea dispozitivului într-o rețea GSM.
Procesul de descărcare a eSIM este criptat și protejat de certificate de securitate, astfel încât activarea se poate face printr-o rețea WiFi publică fără nicio grijă.
Codul de activare eSIM este codul QR pe care îl primești de la noi atunci când activezi eSIM și este necesar pentru activarea și utilizarea serviciilor.
Nu, codul de activare poate fi folosit o singură dată. Odată ce îl scanezi și îl instalezi pe dispozitiv, nimeni altcineva nu îl poate folosi. Dacă dorești să utilizezi eSIM pe alt dispozitiv, trebuie să soliciți un nou cod de activare.
Nu. Toate serviciile mobile funcționează în același mod ca atunci când folosești o cartelă pe suport fizic, clasic.
eSIM are exact aceleași caracteristici ca o cartelă SIM clasică, cu diferența că are un cod QR de activare și un număr de identificare a dispozitivului EID. În schimb, cartela eSIM nu are cod PIN asociat.
Memoria internă a eSIM îți permite să stochezi contacte la fel ca SIM-ul clasic. Ștergerea eSIM de pe dispozitiv șterge și toate datele stocate pe eSIM (ex. contactele).
Da, se poate cere înlocuirea SIM cu eSIM în magazinele fizice Telekom sau prin Serviciul Relații Clienți (1234, număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit sau 0766121234, număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal sau pentru clienții business la 1933).
Dacă îți pierzi telefonul, sună de urgență la Serviciul Relatii Clienti (1234, număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit sau 0766121234, număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal, sau pentru clientii business la 1933), astfel încât să îți putem suspenda serviciile până la înlocuirea eSIM-ului.