Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Oferta este valabilă in periaoda 12 noiembrie 2024 - 13 ianuarie 2025, cu posibilitate de prelungire.
Procesul de descărcare a eSIM este criptat și protejat de certificate de securitate, astfel încât activarea se poate face printr-o rețea WiFi publică fără nicio grijă.
Codul de activare eSIM este codul QR pe care îl primești de la noi atunci când activezi eSIM și este necesar pentru activarea și utilizarea serviciilor.
Nu, codul de activare poate fi folosit o singură dată. Odată ce îl scanezi și îl instalezi pe dispozitiv, nimeni altcineva nu îl poate folosi. Dacă dorești să utilizezi eSIM pe alt dispozitiv, trebuie să soliciți un nou cod de activare.
Nu. Toate serviciile mobile funcționează în același mod ca atunci când folosești o cartelă pe suport fizic, clasic.
eSIM are exact aceleași caracteristici ca o cartelă SIM clasică, cu diferența că are un cod QR de activare și un număr de identificare a dispozitivului EID. În schimb, cartela eSIM nu are cod PIN asociat.
Memoria internă a eSIM îți permite să stochezi contacte la fel ca SIM-ul clasic. Ștergerea eSIM de pe dispozitiv șterge și toate datele stocate pe eSIM (ex. contactele).
Momentan nu este permisă înlocuirea unei cartele SIM pe suport fizic cu un eSIM.
Cartela eSIM este compatibilă doar cu Cartela #BESTY cu opțiunea Mobil Nelimitat 2 la activarea acestei opțiuni.
Dacă îți pierzi telefonul, sună de urgență la Serviciul Relatii Clienti (1234, număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit sau 0766121234, număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal), astfel încât să îți putem suspenda serviciile până la înlocuirea eSIM-ului.