MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Istoricul companiei Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Telekom este prezent în România din septembrie 2014, prin COSMOTE România.

2022

  • Telekom a marcat pragul de patru milioane de clienți în prima jumătate a lunii august 2022.
  • Sărbătorirea clientului cu numărul 4.000.000 în această lună înseamnă că Telekom a adus în rețeaua sa aproape 60.000 de noi utilizatori din 30 iunie 2022 - termenul limită pentru indicatorii cheie de performanță pentru trimestrul al doilea, care au fost publicați joi, 4 august. Telekom a marcat 3,94 milioane de clienți la finalul trimestrului 2, în creștere cu 11,3% față de anul precedent, după ce a adăugat aproape 120.000 de utilizatori noi în termeni absoluți în trimestrul aprilie - iunie 2022, o confirmare a interesului și încrederii tot mai mari a clienților în serviciile sale și o consecință a respectării promisiunii de brand: Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.
  • Telekom lansează noi abonamente ’NELIMITAT’ în spiritul promisiunii „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”. Clienții beneficiază de planuri tarifare cu prețuri clare, fără configurații complicate, menținând minutele, mesajele şi internetul nelimitate pe teritoriul României şi adăugând noi beneficii. Astfel, clienții Telekom nu trebuie să își facă griji cu privire la costurile suplimentare pentru beneficiile oferite de abonamente: minute, SMS sau date naţionale. Noua ofertă este comunicată sub umbrela „Cât vezi, atât plăteşti”.
  • Telekom implementează un plan ambițios de conectare a antenelor sale la sursele de energie regenerabilă pe bază de panouri solare, pentru a înlocui astfel sistemul tradițional de aprovizionare cu electricitate. Aceasta este o investiție care contribuie la asigurarea unui viitor mai verde pentru România, care va reduce considerabil amprenta de carbon a companiei în următorii ani.

2021

  • Telekom lansează o nouă abordare, bazată pe o gândire exclusiv axată pe client - și nimic altceva - pornind de la nevoile de bază şi cele mai mari aşteptări şi nemulţumiri ale acestora, atunci când vine vorba de servicii mobile: onestitate, transparenţă, simplitate şi calitatea serviciilor promise.
  • Promisiunea noului brand Telekom este „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.” şi pune clientul în centrul tuturor iniţiativelor companiei, care vor trebui să răspundă în permanenţă la întrebarea: ce putem face diferit, ca să ne ridicăm la înălțimea aşteptărilor clienților? Ce putem schimba pentru a convinge din ce în ce mai mulți români să ni se alăture?
  • Gala Effie 2021, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus șapte premii pentru Telekom, ca o recunoaștere a eficienței și impactului campaniilor asupra rezultatelor de business și brand.
  • Sub umbrela Ținem România Conectată, Telekom a dezvoltat în anul 2020, în context pandemic, o serie de acțiuni în social media, și nu numai, menite să liniștească temerea publicului cu privire la riscul deconectării tehnologice și să ofere conținut de calitate, informativ și util. Eforturile astfel realizate au adus brand-ului poziția a 8-a în Top Social Brands 2021 by Biz.
  • La începutul anului 2021, Telekom era grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil, comparativ cu luna august 2019, potrivit „Studiului de măsurare a cotelor de piață ale furnizorilor de servicii mobile pentru persoane fizice”, realizat de Institutul de Marketing Mia, pe un eșantion reprezentativ național, în ianuarie - februarie 2021.
  • Telekom a fost premiată pentru campania „Ținem România Conectată” la categoria „Inovare Digitală în CSR", primind Silver la Gala Romanian CSR Awards 2021.

2020

  • Într-un context în care educația depinde mai mult ca oricând de tehnologie și procesul de predare și învățare a trebuit să fie adaptat într-un timp extrem de scurt la distanța fizică impusă de pandemie, Telekom continuă să sprijine performanța prin programul de responsabilitate socială „Burse Telekom” și anunță câștigătorii celei de-a XI-a ediții. În acest an, 13 universități de profil din țară au contribuit la promovarea și diseminarea inițiativei de burse Telekom printre studenții lor. Aproximativ 2.500 de studenți cu rezultate academice remarcabile s-au înscris la concurs, iar 125 dintre ei au primit burse de la Telekom. Sprijinul financiar oferit câștigătorilor celor 11 ediții ale programului este de peste 440.000 de euro.
  • Telekom a înțeles că vin vremuri dificile pentru români și și-a asumat misiunea de a ține România conectată. În acest context, a devenit evident rolul strategic al industriei telco și de aceea este conștientă de implicațiile deciziilor noastre în asigurarea unei dinamici sănătoase a mediului de afaceri, în oferirea unei alternative rapide și eficiente companiilor, de a-și continua afacerile în mediul online. La nivel individual, compania facilitează continuarea muncii și a studiului de acasă și susține sursele sigure de informare și divertisment. Telekom a ales să rămână în contact cu clienții săi și să adopte în timp real toate măsurile care se impun, astfel încât ei să beneficieze în continuare, în condiții de siguranță, de comunicare și conectivitate la oportunitățile contextului.
  • Compania a anunțat rezultate în creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației MyAccount în T2 față de T1 2020. Acest rezultat s-a datorat tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount precum și a multiplelor campanii de educare desfășurate de companie, prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, în siguranță, din propria locuință.

2019

  • Investițiile continue ale Telekom în extinderea și îmbunătățirea atât a rețelei, cât și a infrastructurii proprii s-au reflectat în rezultatele record obținute de companie în 2018, a rezultat în urma testării rețelei mobile. Potrivit companiei independente de audit P3, Telekom a înregistrat în anul 2018 un rezultat record propriu în urma testelor de rețea mobilă efectuate de P3. Astfel, Telekom a obținut 852 puncte (85,2%), din 1000, ceea ce înseamnă că Telekom are o rețea mobilă foarte bună, conform P3.
  • A fost lansat produsul inovator Mobil Nelimitat, care permite clienților să devină abonați în medie în mai puțin de 5 minute, printr-o experiență complet digitală, ușor de urmărit. Mobil Nelimitat poate fi achiziționat de la Telekom și magazinele partenerilor, precum și de la orice magazin Mega Image sau Shop & Go, în urma unui parteneriat între cele două companii.

2018

  • Peste 200.000 de antreprenori utilizau portofoliul de servicii FREEDOM lansat în noiembrie 2017, prin care Telekom a adus, în premieră pentru segmentul de business, comunicare mobilă nelimitată cu internet 4G nelimitat, minute şi SMS-uri nelimitate, de la 5 euro pe lună, în abonamente fără perioadă minimă contractuală şi fără taxe de reziliere. Sub umbrela #BUSINESSLIBER, Telekom a introdus un nou model de parteneriat cu clienţii săi antreprenori, bazat pe simplitate, transparenţă şi predictibilitate.

2017

  • Grupul Telekom Romania a anunţat fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos Telecom Romania SA, Sunlight Romania Filiala Bucuresti SRL şi Telemobil SA, ca societăţi absorbite, sub Telekom Romania Mobile Communications SA.
  • Telekom și Ericsson au organizat prima demonstrație live a capabilităţilor tehnologiei 5G din Europa de Sud-Est. Au fost prezentate cinci soluţii explorând capabilităţile tehnologiei 5G: vitezele atinse prin intermediul 5G, două soluţii de robotică în cloud și două soluții de tip smart city. Oficiali ai statului român şi reprezentanţi mass-media au avut ocazia să experimenteze cele mai recente progrese în domeniul tehnologiei 5G și să afle, prin intermediul soluţiilor prezentate, beneficiile pe care această tehnologie le va oferi diferitelor industrii.

2016

  • Începând din luna mai, clienții Telekom se bucură de o experiență îmbunătățită în utilizarea serviciilor de date mobile, beneficiind de acoperire 4G extinsă, de 96% din populația urbană.
  • Telekom a anunțat o etapă majoră a strategiei sale de broadband mobil, ca urmare a unui acord de roaming național încheiat cu Orange România. În baza acestui acord clienții Telekom pot utiliza rețeaua Orange 4G/4G+, beneficiind de acoperire extinsă și calitate superioară pentru serviciile 4G și 4G+.

2015

  • Pentru al treilea an consecutiv, Telekom Wholesale a fost nominalizată la două categorii în finala Global Carrier Awards 2015, organizată de Capacity Magazine, cea mai prestigioasă publicație la nivel global dedicată industriei de telecomunicații wholesale.
  • Telekom a obținut certificarea Cisco Cloud Powered Service pentru serviciile sale.
  • Compania a anunțat că a atins nivelul de referință de 1 milion de fani Facebook, devenind astfel cea mai mare comunitate de social media din rândul operatorilor de telecomunicații și una dintre cele mai mari comunități de brand din România.
  • Compania a obținut certificarea ISO 22301: 2012 pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, fiind una dintre primele companii din țară care au primit această certificare. Aceasta demonstrează capacitatea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor sale, asigurând continuitatea funcțiilor critice ale afacerii, în caz de evenimente majore.

2014

  • În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, COSMOTE România, controlat de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, a demarat procesul de adoptare a brandului Telekom.
  • COSMOTE România extinde rețeaua 4G, ca parte a focusului strategic pe dezvoltarea infrastructurii.

2013

  • BERD sprijină COSMOTE România în cursa 4G, printr-un împrumut de 225 milioane de euro, pentru o infrastructură telecom mai performantă.

2012

  • COSMOTE România a devenit primul operator de telefonie mobilă care deţine o triplă certificare ISO pentru Sistem Integrat de Management – Calitate, Mediu, Securitate şi Sănătate în Muncă – emisă de TUV Hellas.
  • COSMOTE România câştigă 2 premii Gold EFFIE şi un premiu Bronz la cea de-a noua ediţie a galei Premiile EFFIE România.

2011

  • COSMOTE România a rămas liderul indisputabil în portabilitate, înregistrând, în cei trei ani de la lansarea serviciului, 147.061 de numere portate.

2010

  • COSMOTE lansează serviciile 3G cu viteze de până la 21,6 Mbps.
  • Pentru al doilea an consecutiv, COSMOTE este campion al portabilităţii în România, cu 61.378 de numere portate în reţea.
  • COSMOTE înregistrează 7,2 milioane de clienţi, din care 21% sunt abonaţi.

2009

  • COSMOTE România depăşeşte 6,92 milioane de clienţi, cu 17,4% mai mult decât în anul anterior și este lider de piaţă în ceea ce priveşte numărul de noi utilizatori.
  • COSMOTE achiziţionează Zapp.

2008

  • COSMOTE România raportează pentru anul 2007 venituri totale de 155,6 milioane de Euro şi o bază de utilizatori de 3,6 milioane.
  • Cota de piaţă a COSMOTE creşte la nivelul de 16%.

2007

  • COSMOTE România anunţă depăşirea pragului de 3 milioane de clienţi în România.
  • COSMOTE România extinde acoperirea reţelei în toate staţiile metroului din Bucureşti şi oferă acoperire în Delta Dunării.
  • COSMOTE primeşte un Golden Award for Excellence pentru proiectul integrat de PR și comunicare „Depăşeşte acoperirea”, care a avut ca rezultat creşteri importante ale percepţiei pozitive despre companie şi ale indicatorilor de brand în cadrul galei Romanian PR Awards.
  • COSMOTE primeşte 3 premii EFFIE pentru eficienţa campaniilor sale de marketing şi devine cel mai premiat brand la EFFIE în 2007.

2006

  • COSMOTE sărbătoreşte 1 an de la lansarea sa pe piaţa românească şi atingerea unui număr de 1 milion de clienţi.
  • În urma investiţiilor semnificative de peste 220 milioane de euro, acoperirea reţelei ajunge la 95% din populaţie şi 82% din teritoriu.
  • Grupul COSMOTE anunţă achiziţia Germanos S.A., cel mai puternic retailer de telefonie mobilă din sud-estul Europei.
  • COSMOTE revoluţionează piaţa de telefonie mobilă odată cu lansarea ofertei prepaid de 2000 de minute în reţea pe lună pentru numai 3 euro.

2005

  • COSMOTE România, membră a COSMOTE Grup, îşi lansează operaţiunile comerciale în România şi anunţă investiţii de 450 milioane euro pentru următorii trei ani.
 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi