MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Continuitatea afacerii

Continuitatea afacerii

Indiferent de circumstanțe, Telekom își ia angajamentul să continue dezvoltarea și furnizarea serviciilor și produselor la cele mai înalte standarde.

Declaraţia Politicii de Gestiune a Continuităţii Afacerii

Ca furnizor important de servicii de telecomunicaţii, pentru Telekom este esențială menţinerea abilităţii de a dezvolta şi furniza produsele şi serviciile sale cheie în concordanţă cu aşteptările principalelor părţi interesate.

Prin urmare, politica Telekom este de a menţine capabilităţi de Continuitatea Afacerii pentru a asigura o recuperare promptă şi eficientă a operaţiunilor esenţiale din orice incident sau dezastru fizic apărut în orice punct propriu de activitate.

Sistemul de Gestiune a Continuităţii Afacerii al Telekom se bazează pe standardul ISO 22301:2019.

Vezi aici certificatul obținut de Telekom în acest sens.

Gestiunea Incidentelor/Crizelor (uneori denumită Gestiunea Incidentelor) este un proces general care prevede conducerea, procesul decizional şi gestionarea adecvată a impactului extins al unei crize, incluzând comunicarea în timpul crizelor și coordonarea relațiilor cu media.

Planul de Gestiune a Crizelor este responsabilitatea Echipei de Gestiune a Crizelor (CMT) în cadrul fiecărei subsidiare a Grupului OTE. Echipa de Gestiune a Crizelor a Grupului OTE va furniza un punct de escalare și o sursă de sprijin la nivel strategic pentru subsidiare, în caz de necesitate.

Scopul politicii de gestiune

Scopul Sistemului de Gestiune a Continuităţii Afacerii Telekom, ca răspuns la o întrerupere semnificativă (fie actuală, fie iminentă), va fi întotdeauna să:

  • Asigure siguranţa angajaţilor Telekom şi a celorlalţi ocupanţi sau vizitatori ai clădirilor;
  • Răspundă obligațiilor față de angajați, clienți, acţionari şi alte părţi interesate;
  • Minimizeze întreruperile de servicii care afectează clienții şi să protejeze şi păstreze activele şi reputaţia companiei;
  • Faciliteze reluarea operaţiunilor normale imediat ce este posibil;
  • Asigure continuitatea afacerilor.

Obiectivele sistemului de gestiune

Obiectivele cheie ale Sistemului de Gestiune a Continuității Afacerii Telekom sunt:

  • Asigurarea disponibilității produselor, serviciilor și funcțiunilor cheie ale organizației, în conformitate cu așteptările părților cheie interesate și cu obiectivele afacerii;
  • Menținerea certificării organizației ca o cerință de bază pentru contracte sau participarea la licitații, precum și pentru menținerea unei bune reputații pe piață.
 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi