MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

DOAR LA TELEKOM AI
NELIMITAT NAȚIONAL LA CARTELĂ

Descoperă opțiunile disponibile la cartelă

Fără acces roaming
Cu acces roaming

Aceste opțiuni nu au acces în roaming:

Bine de știut

Care este perioada de valabilitate a ofertei?

Opțiunile și bonusurile pot fi activate până la 30.06.2025, cu posibilitate de prelungire.

Promoțional, între 23.04.2024 - 30.06.2025, la orice tranzacție de reîncărcare de minimum 5€ credit, plătită cu cardul, în propriile canale digitale (în contul tău MyAccount, atât din aplicația mobilă, cât și din website-ul Telekom), se va acorda 1€ credit suplimentar.

Telekom își rezervă dreptul de a prelungi, modifica sau de a retrage oferta în orice moment, în situația în care consideră necesar sau în cazul în care intervin circumstanțe independente de voința sa.

Ce trebuie să știu despre Bonusul Net Nelimitat, valabil la opțiunea R12 cu roaming?

Promoțional, până în 30.06.2025, cu bonusul Net Nelimitat ai trafic nelimitat gratuit. Ca să accesezi bonusul Net Nelimitat trebuie să activezi opțiunea R12 cu roaming și apoi să trimiți un SMS gratuit la 888. Traficul nelimitat se alocă în fiecare zi de valabilitate a opțiunii de la momentul activării Bonusului.

Telekom are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Condițiilor de utilizare a serviciilor preplătite.

Ce trebuie să știu despre apelurile internaționale?

Minutele internaționale incluse în opțiuni se consumă atunci când suni din România către reţelele fixe din Moldova și ţările Spațiului Economic European, reţelele fixe şi mobile din SUA, Canada şi Israel și rețele mobile din Franța, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie și Spania.

Excepție de la această regulă fac anumite prefixe care se regăsesc în tabelul de aici, după selectarea unei țări. Pentru numerele care încep cu aceste prefixe se va aplica tariful internațional aferent țării respective, deci nu vei folosi minutele incluse în opțiuni. Găsești tarifele internaționale aici.

Parametri de calitate

În funcție de specificațiile telefonului utilizat, viteza maximă estimată de transfer a datelor este:

  • în aria de acoperire EDGE în tehnologia 2G – viteza de descărcare (download): 200kbps/ viteza de încarcare (upload): 100 kbps
  • în aria de acoperire LTE+sau 4G+ în tehnologia 4G – viteza de descărcare (download): viteza de încarcare (upload): 50 Mbps
  • în aria de acoperire 5G în tehnologia 5G - viteza de descărcare (download): 250 Mbps/ viteza de încarcare (upload): 50 Mbps

Conform reglementărilor în vigoare, TKRM garantează următorii parametri de calitate a Serviciilor sale de Voce:

  • rata apelurilor de voce întrerupte în timpul convorbirii, în medie 2% și în cazul cel mai defavorabil 4% măsurat pe perioade de 6 luni;
  • probabilitatea de eşec în conectarea apelului în medie 2% și în cazul cel mai defavorabil 4% măsurat pe perioade de 6 luni;
  • timpul necesar pentru conectarea apelului este în cele mai multe cazuri de 10 secunde pentru 2G și 5 secunde pentru 4G/5G;
  • întarziere în semnalizarea apelului este în cele mai multe cazuri de 13,5 secunde;
  • gradul național de acoperire de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 82%;
  • gradul de acoperire a populației de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire outdoor) > 92%.
Aria de acoperire

Aria de acoperire a serviciilor poate fi verificată aici.

Apeluri/SMS-uri către numere cu suprataxă

Apelurile/SMS-urile către numere de interes general la nivel local sau național sau către numerele utilizate pentru furnizarea serviciilor cu valoare adăugată (naționale sau internaționale) nu sunt incluse, iar tarifele pentru acestea pot fi mai mari decât tarifele standard. Serviciile cu valoare adăugată furnizate prin intermediul numerelor și/sau codurilor scurte sunt disponibile numai în măsura în care există încheiate contracte între Telekom și furnizorii acestor servicii.

112 și localizarea apelantului

Utilizatorul poate apela gratuit, fără limitare numărul unic pentru apeluri de urgență 112, caz în care informația de localizare a apelantului este transmisă către operatorul sistemului de urgență

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi