Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Tot ce trebuie să știi despre
Cartela TELEKOM

Ce este Cartela TELEKOM?

Cartela TELEKOM este o cartelă disponibilă în orice magazin Telekom sau magazin partener, care nu are credit inițial și se activează automat împreună cu numărul de telefon după ce efectuezi o reîncărcare de minimum 3€ credit.

În funcție de valoarea reîncărcată, dar minimum 5 euro credit, se va activa automat o opțiune aferentă valorii respective (ex. dacă încarci cu 5€ credit, se va activa opțiunea Mobil Nelimitat 5, iar dacă încarci cu 8€ credit, se va activa opțiunea Mobil Nelimitat 8).

Cum activezi Cartela TELEKOM

1

Pasul 1

Inserează cartela SIM în telefon.

2

Pasul 2

Introdu codul PIN format din 4 cifre, tipărit pe suportul cartelei.

3

Pasul 3

Asigură-te întâi că ai datele mobile oprite din setările telefonului, pentru a nu fi tarifat pentru traficul de date din creditul încărcat.

Dacă vrei să activezi cartela fără o opțiune cu beneficii incluse, adică să folosești creditul pentru a plăti serviciile consumate la tarifele standard, efectuează o reîncărcare de minimum 3€ credit și mai mică de 5€ credit.

Dacă vrei să activezi cartela împreună cu o opțiune cu beneficii incluse, reîncarcă cu minimum 5€ credit și se va activa automat o opțiune în funcție de valoarea reîncărcată.

Cartela TELEKOM
adaptată nevoilor tale de comunicare

La activarea cartelei tale TELEKOM, dacă reîncarci cu o valoare de minimum 5€ credit, se va activa automat o opțiune cu beneficii incluse, în funcție de valoarea reîncărcată, astfel:

5 - 5,994 €

valoarea de reîncărcare


Se activează opțiunea
Mobil Nelimitat 5

5,995 - 7,994 €

valoarea de reîncărcare


Se activează opțiunea
Mobil Nelimitat 6

7,995 - 11,994 €

valoarea de reîncărcare


Se activează opțiunea
Mobil Nelimitat 8

Peste 11,995€

valoarea de reîncărcare


Se activează opțiunea
R12 cu roaming

Ce beneficii ai incluse în opțiunea Mobil Nelimitat 5

Verifică aici beneficiile incluse în toate opțiunile disponibile la activarea cartelei.

Mobil Nelimitat 5

Valabilitate: 28 de zile


Net nelimitat

Nelimitat minute și SMS-uri naționale

100 minute internaționale către fix/mobil

din România către reţelele fixe din Moldova și ţările Spatiului Economic European, reţelele fixe şi mobile din SUA, Canada şi Israel și rețele mobile din Franța, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie și Spania

Tarifele aplicabile după terminarea beneficiilor din opțiune

Plan tarifar național (fără acces la roaming)

Apel către număr național

0,19€ credit/minut

SMS național

0,05€ credit/SMS

Trafic de date național

0,2€ credit/MB

Plan tarifar cu acces la roaming

Apel către număr național / roaming Grupa 0

0,1€ credit/minut

SMS național / roaming Grupa 0

0,04€ credit/SMS

Trafic de date național / roaming Grupa 0

0,003€ credit/MB

De ce să alegi Cartela Telekom

Acces 5G și VoLTE

La cartela Telekom, te bucuri de viteză 5G și de tehnologia VoLTE.

Beneficii nelimitate național

Ai minute, SMS-uri și net nelimitate ca să comunici fără griji.

Cea mai mare perioadă de valabilitate

Te bucuri de până la 35 de zile de valabilitate a beneficiilor, în funcție de opțiunea aleasă.

Bine de știut

Care sunt modalitățile de reîncărcare pentru activarea cartelei TELEKOM?

Pentru a activa o cartelă TELEKOM, poți alege oricare dintre următoarele modalități de reîncărcare:

  • reîncărcarea din MyAccount
  • reîncărcare directă în magazinele Telekom
  • reîncărcare electronică (cu cod de reîncărcare)
  • cartele valorice răzuibile (cu cod de reîncărcare)
  • reîncărcare de pe abonament
  • reîncărcare de la automatele stradale de reîncărcare

Pentru reîncărcarea cu cod, poți apela gratuit 1234 sau *100# sau să tastezi direct pe telefon: *135*cod secret de reîncărcare# și apoi tasta de apel.

Îți recomandăm să oprești datele mobile din meniul telefonului pâna la activarea opțiunii. Vei primi un SMS de notificare când opțiunea e activă.

După prima reîncărcare, poți alege să activezi reîncărcarea automată recurentă, lunară sau săptămânală, direct din contul tău MyAccount.

Ce trebuie să știu despre codul PIN al cartelei?

Codul PIN este o măsură de securitate pentru cartela ta. Îți recomandăm să schimbi codul PIN inițial, tipărit pe suportul cartelei, cu un alt cod de 4 cifre știut doar de tine.

Vei avea nevoie de acest cod de fiecare dată când îți deschizi telefonul. Dacă introduci codul PIN greșit de 3 ori la rând, cartela SIM se va bloca automat.

Pentru deblocare, trebuie să introduci codul PUK tipărit pe spatele cartelei SIM. În situația în care pierzi codurile de deblocare, accesează MyAccount, secțiunea Setări servicii - Recuperarea codului PUK sau sună la numărul 021 404 1234 sau 0766121234, Serviciul Vânzări și Relații cu Clienții.

Ce trebuie să știu despre perioada de valabilitate?

În funcție de valoarea reîncărcată, perioada de valabilitate (în care vei putea iniția și primi apeluri și mesaje sau utiliza alte servicii Telekom) este de minimum 31 de zile, căreia i se adaugă o perioadă de grație de minimum 180 de zile, în care poți fi apelat și poți apela doar numere gratuite, *100#, 1234 și pe cel de urgență - 112.

Dacă alegi să-ți activezi Cartela TELEKOM folosind o valoare de reîncărcare între 5 și 10 Euro credit, perioada de valabilitate este de 120 zile, urmată de încă 270 zile de grație.

Apelurile primite în perioada de grație a contului nu sunt permise (nu vor fi recepționate), nici în țară și nici în Roaming (indiferent de Grupa de țări), dacă ai pe cont o ofertă cu roaming (opțiuni sau planul tarifar cu Roaming).

Creditul neconsumat în perioada de valabilitate se păstrează doar în primele 30 de zile din perioada de grație a cartelei. Acest credit poate fi folosit numai în cazul efectuarii unei reîncărcări și se cumulează cu valoarea reîncărcată. După reîncărcare, perioada de valabilitate a creditului este dată de valoarea reîncărcării efectuate.

Dacă reîncarci atunci când te afli în perioada de valabilitate, noile perioade de valabilitate și grație vor fi stabilite alegând cea mai mare valoare pentru fiecare, dintre perioada de valabilitate/grație de dinainte de reîncărcare și perioada de valabilitate/grație aferente valorii reîncărcate.

Dacă perioada de grație a expirat fără să reîncarci, numărul tău va fi deconectat din rețeaua Telekom Romania Mobile, fără posibilitatea de a-l recupera.

În cazul în care, în perioada de grație, efectuezi o reîncărcare, perioada de valabilitate a contului este determinată de valoarea reîncărcării.

Cum procedez dacă am activat cartela TELEKOM cu o opțiune națională, însă eu doream să activez opțiunea R12 cu roaming?

Optiunile Mobil Nelimitat 5, Mobil Nelimitat 6 și Mobil Nelimitat 8 nu oferă acces la roaming.

Dacă ai activat o opțiune națională (cu reîncărcare între 5 și 11.99 euro credit), dar doreai opțiunea R12 cu roaming, poți dezactiva opțiunea națională cu returnarea creditului. În maximum 24 de ore de la activare, trimite SMS cu textul CREDIT la 123 (înainte de a consuma vreun beneficiu din opțiunea națională sau de a achiziționa alte produse cu extra beneficii care se adaugă la opțiune).

După returnarea creditului, efectuează o reîncărcare pentru a avea minimum 12 euro credit și apoi activează opțiunea R12 cu apel gratuit la 1234 sau la *100# sau cu SMS gratuit la 123 cu textul “R12” de pe teritoriul României.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi