Care sunt modalitățile de plată pentru factura de servicii mobile Telekom?
Ai mai multe modalități de plată a facturii pentru serviciile mobile: plata online…
Cum pot să plătesc factura pentru servicii mobile prin MyAccount?
Poți plăti online factura Telekom, prin intermediul MyAccount (versiune web sau aplicație)...
Cum pot confirma plata efectuată pentru abonamentul meu Telekom?
Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount confirmarea plății…
Cum pot afla care este ultima plată confirmată?
Pentru a afla care este ultima plată confirmată și despre care există date în sistem, trebuie să apelezi 1234…
În cât timp de la efectuarea plății voi fi reconectat?
Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount, reconectarea se va face…
Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru amânarea plății facturii?
Pentru a beneficia de amânare la plată este necesar ca...
Dacă am contul suspendat temporar sau restricționat pentru neplată, mai trebuie să plătesc facturile?
Suspendarea temporara sau restricționarea serviciilor pentru neplată nu exonerează…
Cum procedez dacă mi-a fost încasată plata pentru factură pe un alt număr de telefon?
Te rugăm sa te adresezi în cel mai scurt timp posibil punctului de încasare/ magazinului propriu…
Când are loc restrictionarea accesului la serviciile Telekom dacă nu achit factura?
Telekom va acorda un termen de 17 sau 14 zile, în funcție de data la care ai semnat…
De ce mi se restricționează abonamentul pentru depășirea limitei de credit?
Orice abonat are o limită de credit care este stabilită în funcție de costurile suplimentare achitate…
Ce se întâmplă dacă nu achit facturile Telekom?
Dacă nu achiți facturile la timp (în termenul scadent menționat pe factură) numărul…
Ce reprezintă garanția și când mi se poate solicita?
În conformitate cu contractul de servicii Telekom, Garanția reprezintă suma pe care Telekom o poate solicita…
Când mi se returnează garanția solicitată la activare sau pe parcursul derulării contractului și în ce condiții?
Garanțiile achitate de abonați (persoane fizice sau juridice) la momentul activării și pe parcursul…
Cum se poate returna garanția în situația în care titularul abonamentului a decedat?
În cazul decesului titularului de abonament garanția va fi returnată numai în baza unei cereri…
Care este termenul de restituire a garanției dacă aceasta a fost achitată, dar abonamentul nu a mai fost activat sau contractul nu a mai fost semnat?
În cazurile de nesemnare contract sau în cazurile în care abonamentul nu a mai fost activat…
Detalii despre factura Telekom
Poți vizualiza aici explicații detaliate despre factura ta…
De ce prima factură are valoare mai mare decât mă așteptam să plătesc lunar?
Dacă ai semnat un contract nou, ai prelungit un contract sau ai schimbat un plan tarifar, doar în prima factură…
Care este termenul limită de plată a facturii mele pentru abonamentul Telekom?
Este necesar să achiți factura de servicii în maximum 17 sau 14 zile de la emiterea acesteia, conform…
Ce conține detalierea în cazul în care beneficiez de factură detaliată?
Factura poate fi transmisă către clienții noștri în două formate: nedetaliată, detaliată…
Cum pot afla datele facturii mele Telekom?
Informații referitoare la datele facturii tale Telekom, cum ar fi cod de abonat, valoare, data scadentă…
Cum pot obține o copie a facturii Telekom?
Retransmiterea facturii pentru abonamentele Telekom se poate face prin următoarele modalități…
La ce curs valutar este calculată contravaloarea serviciilor pe factura Telekom?
Cursul de schimb care va fi folosit pentru calculul facturii tale este cursul publicat de către ING Bank Romania…
Cum pot vizualiza factura online?
În MyAccount (versiune web sau aplicație mobilă), poți vizualiza facturile active pe contul tău…
Care sunt beneficiile pe care la am dacă folosesc serviciul factură electronică?
Dacă ești abonat Telekom persoană fizică, cu ajutorul serviciului eBill (factură electronică) beneficiezi de…
Cum îmi pot activa factura electronică?
Pentru activarea facturii electronice accesează MyAccount (versiunea web sau aplicația mobilă), pagină "Factura mea"...
Cum contactez Serviciul de Relații cu Clienții Telekom?
Ai mai multe opțiuni să iei legătura cu reprezentanții noștri…
Cum pot transmite o reclamație sau un deranjament către Telekom?
Ai mai multe modalități de contact în vederea obținerii de informații și/sau înregistrării unei reclamații…
Unde găsesc formulare standard?
Dacă ai nevoie de formulare standard (formular pentru desființare servicii, formular pentru încetare contract…
Ce este Preventel?
Preventel este o bază de date dezvoltată de către operatorii de telefonie, prin intermediul căreia operatorii transferă informații…
Ce acoperire de servicii mobile are Telekom?
Telekom ofertă acoperire 2G, 4G și 5G, atât pentru serviciile de voce, cât și pentru serviciile de date…
Cum funcționează sistemul RO-ALERT în rețeaua Telekom?
Sistemul RO-ALERT permite difuzarea de mesaje de tip Cell Broadcast pentru avertizarea populației în situații de urgență…
Cum procedez dacă sunt sunat de o persoană care se recomandă a fi angajat Telekom și mă informează că am câștigat un premiu, urmând ca ulterior să îmi solicite să tastez anumite combinații de taste?
Telekom nu solicită niciodată clienților săi prin mesaje scrise, apeluri telefonice sau…
Ce trebuie să fac dacă primesc apeluri abuzive?
În cazul în care primești apeluri abuzive sau mesaje nedorite, depune o sesizare scrisă la cea mai apropiată secție…
De ce nu pot apela serviciul Relații cu Clienții?
Prin apel abuziv se înţelege un apel au prin care nu sunt solicitate informaţii ori nu sunt formulate reclamații…
Cum pot crea un cont MyAccount dacă sunt persoană fizică?
Pentru a crea un cont personal MyAccount pe website trebuie să parcurgi următorii pași…
Cum pot crea un cont MyAccount pe site dacă sunt client business?
Dacă vrei să-ți creezi un cont business MyAccount pe website…
Cum descarc aplicația MyAccount Telekom?
Poți urmări acest tutorial despre cum poți descărca pe telefonul tău aplicația mobilă MyAccount…
Cum pot personaliza contul meu MyAccount?
După ce te-ai autentificat în MyAccount poți adăuga serviciile tale Telekom pe cont accesând…
Cu ce trebuie să mă autentific în MyAccount?
Autentificarea se face în exclusivitate pe bază de adresa e-mail + parolă, atât în cazul clienților…
Cum pot reseta parola pentru MyAccount?
Pentru resetarea parolei trebuie să ai acces la adresa de e-mail asociată contului și să urmezi…
Cum îmi pot depersonaliza contul MyAccount?
Depersonalizarea contului se poate face din pagina "Setări cont" - "Administrare cont" din meniu…
Cum îmi pot șterge contul MyAccount?
Opțiunea de ștergere a contului se găsește în pagina "Profilul meu" din cadrul secțiunii "Setări cont"...
Cum pot modifica adresa de e-mail a contului?
Adresa de e-mail asociată contului MyAccount nu poate fi modificată, dar poți…
Pot să administrez servicii personale și business din același cont?
În cadrul unui cont MyAccount nu pot fi administrate atât servicii pentru persoane fizice, cât și…
Am blocat cartela și am nevoie de codul PUK. Cum îl pot afla?
Pentru aflarea codului PUK ai mai multe opțiuni…
Am introdus codul PIN1 de două ori greșit. Cum îl pot afla înainte de a-l bloca?
Informația referitoare la codul PIN1 al unui abonament sau unei cartele preplătite Telekom este confidențială și…
Cum pot schimba codul PIN1?
Modificarea codului PIN se poate realiza prin accesarea meniului telefonului dumneavoastră sau prin…
Ce reprezintă codurile PIN2 si PUK2 și cum pot fi folosite?
Una dintre posibilitățile de a utiliza codul PIN2 este pentru a activa opțiunea de apeluri fixe din meniul…
Care este statusul cererii mele de portare?
La modificarea statusului unei cereri de portare vei fi informat prin SMS pe numărul portat...
Cât durează procesul de portare?
Termenul de finalizare al procesului de portare este de minimum 3 zile lucrătoare și maximum 25 zile lucrătoare, în funcție de...
Ce se întâmplă cu apelurile în perioada dintre semnarea/activarea contractului Telekom și momentul finalizării portării?
În cazul portării cu număr provizoriu, vei putea iniția și primi apeluri către/din orice rețea, dacă ai SIM-ul Telekom...
Cererea de portare a fost acceptată. Ce trebuie să fac?
În cazul portării fără număr provizoriu, trebuie să te prezinti la același magazin/partener unde ai completat cererea, cu toate documentele...
Ce se întâmplă dacă procesul de portare nu este finalizat în timp util?
Cererea de portare este anulată și vei fi informat prin SMS. Dacă dorești în continuare portarea este necesar să completezi...
Pot să depun mai multe cereri de portare pentru același număr la magazine diferite?
Nu poți depune mai multe cereri de portare pentru un singur număr...
Pot să-mi schimb ulterior numărul portat în rețeaua Telekom?
Îți poți schimba numărul de telefon doar către un număr Telekom.
În ce cazuri poate fi respinsă cererea de portare?
Cererea ta de portare poate fi respinsă în următoarele cazuri...
Pot să îmi portez numărul fix în Telekom?
Portarea se poate realiza numai de la fix la fix sau de la mobil la mobil...
Ce înseamnă portarea prin curier? Nu mai este nevoie să merg la magazin?
Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid...
Pot să închei un abonament cu numărul de telefon pe care îl am la cartela Telekom?
Poți trece oricând dorești la orice abonament Telekom, păstrându-ți numărul de telefon și...
Cum pot să trec de la un plan tarifar la altul?
Poți efectua o schimbare de plan tarifar doar dacă ai un abonament activ...
Când devin eligibil pentru prelungirea contractului?
Un client devine eligibil pentru oferta de retenție în următoarele condiții...
Din ce moment se prelungește durata contractului în cazul efectuării unei reînnoiri de contract?
În toate cazurile, durata contractului se va prelungi cu 12 sau 24 de luni de la momentul semnării reînnoirii...
Ce trebuie să fac în cazul în care doresc rezilierea contractului?
Ai mai multe modalități prin care ne poți trimite cererea de reziliere...
Pot să-mi schimb numărul de telefon al abonamentului meu Telekom?
Există posibilitatea schimbării numărului tău de telefon Telekom, păstrând abonamentul...
Care sunt condițiile și actele necesare pentru transferul de responsabilitate al unui abonament Telekom?
Clientul care cesionează contractul va prezenta...
Cum pot afla traficul efectuat pe internet sau costurile suplimentare aferente abonamentului pe care îl utilizez (Info cost)?
Poți verifica oricând câte minute, SMS-uri sau date mobile mai ai disponibile la...
Ce documente sunt necesare pentru activarea unui abonament persoană fizică?
Ai nevoie de: Document de identitate...
Ce documente îmi sunt necesare pentru activarea unui abonament client business?
Documentele necesare pentru un client business sunt diferite în funcție de tipul acesteia, în funcție de persoana...
Care sunt condițiile de acceptare ale adeverinței emise de primărie prezentată ca document de spațiu?
Adeverința emisă de Primărie se acceptă doar pentru clienții din mediul rural, iar termenul de valabilitate este de 30 de zile...
Ce opțiuni există pentru a achiziționa o cartela prepaid Telekom?
Poți alege una dintre cartelele disponibile...
După cât timp se poate transfera un număr de cartela preplătită, păstrat în urma rezilierii unui abonament, din nou la serviciul cu abonament?
Transferul unui număr Prepaid, păstrat în urma rezilierii unui abonament, înapoi...
Cum transfer credit de pe cartela mea Telekom pe o altă cartelă Telekom?
Transferul de Credit poate fi utilizat în mod gratuit de către toți utilizatorii cartelei Telekom care...
Cum aflu valoarea creditului meu și perioada de valabilitate a cartelei prepaid?
Poți afla valoarea creditului tău/ valabilitatea acestuia și perioada activă a cartelei folosind...
Cum pot să-mi reîncarc cartela Telekom?
Ai o mulțime de opțiuni: online: autentificat în contul tău MyAccount...
Cum pot reîncărca o cartelă preplătită Telekom de pe contul meu de abonat?
Pentru a reîncărca o cartela preplătită Telekom utilizând abonamentul tău, ai la dispoziție...
Cum pot reîncărca dacă sunt pe teritoriul altei țări?
Reîncărcarea cartelei când te afli în străinătate se poate realiza prin...
Pot obține desfășurătorul convorbirilor și mesajelor scrise pentru cartela mea preplătită Telekom?
Solicitarea de emitere desfășurător cartelă preplătită se face exclusiv de utilizatorul de drept...
Cum pot activa o opțiune pentru cartela Telekom?
Opțiunile pot fi activate prin: MyAccount...
Cum activez bonusul Net Nelimitat pentru cartela mea prepaid?
Pentru a avea acces la bonusul Net Nelimitat, este necesar să ai activă o opțiune compatibilă...
Cum pot să dezactivez opțiunea activă pe cartela mea preplătită Telekom?
Trimite SMS la 123 cu textul „D”...
La ce servicii am acces când nu mai am valabilitate pentru creditul de pe cartelă?
Perioada de valabilitate a cartelei se poate prelungi printr-o reîncărcare...
Cum îmi pot prelungi valabilitatea contului de cartela preplătită?
Serviciul de prelungire a valabilității contului Prepaid oferă posibilitatea de a prelungi perioada...
Cum aflu numărul de telefon al cartelei mele preplătite Telekom?
Pentru aflarea numărului de telefon al cartelei pe care o detii, ai următoarele posibilități...
Pot schimba numărul de telefon dacă am cartelă preplătită?
Schimbarea numărului de telefon este un serviciu disponibil numai pentru serviciile cu abonament mobil Telekom....
Cum pot să folosesc serviciul Roaming?
Pentru a putea utiliza telefonul mobil atunci când te afli în altă țară, va trebui mai întâi să te informezi...
Ce înseamnă Roaming accidental?
Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea granițelor cu Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau...
Cum activez serviciul roaming pentru cartela mea?
Cartela Telekom beneficiază de serviciul roaming prin opțiunile dedicate acestui serviciu...
Cum activez serviciul roaming pentru abonamentul meu?
Pentru persoane fizice, activarea serviciului roaming pentru un abonament Telekom se poate face...
Ce reprezintă pragul de date în roaming?
Pragul pentru utilizarea serviciului de date în roaming se activează automat pentru toți...
Care sunt costurile pentru apeluri internaționale?
În cazul persoanelor fizice care au abonamente mobile Telekom, tarifele apelurilor...
Cum pot seta internetul pe smartphone-ul meu?
Care sunt setările de internet și cum se activează datele mobile pentru telefonul iPhone?
Cum pot să-mi înlocuiesc cartela SIM a numărului meu prepaid în cazul în care a fost furată / pierdută / deteriorată?
Solicită la cel mai apropiat magazin Telekom sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM...
Cum pot să-mi înlocuiesc cartela SIM a abonamentului meu mobil în cazul în care a fost furată / pierdută / deteriorată?
Toți clienții pot efectua 1 înlocuire de SIM gratuită într-un an contractual, după 12 luni...
Cum pot înlocui SIM-ul meu 3G?
Dacă utilizezi un SIM 3G (compatibil cu tehnologiile 2G și 3G), îți punem la dispoziție gratuit un SIM 4G...
Cum procedez dacă am pierdut SIM-ul abonamentului sau cartelei?
Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat telefonul cu abonamentul sau cartela prepaid Telekom...
Doresc să folosesc căsuța vocală. Cum procedez?
Mesageria Vocală Telekom îți permite să fii în contact permanent cu cei care te apelează…
Cum îmi pot dezactiva serviciul Mesagerie Vocală?
Poți dezactiva oricând definitiv serviciul de mesagerie vocală din contul tău MyAccount sau...
Care este Numărul Centrului de Mesaje Telekom?
Numărul centrului de mesaje Telekom este +40766000510. În caz că...
Nu pot să trimit mesaje de pe telefonul meu. Ce trebuie să verific?
În cazul în care nu poți trimite mesaje (SMS), poți face următoarele verificări...
Câte caractere poate avea un SMS?
Un SMS are maximum 160 de caractere. Dacă folosești diacritice sau alte simboluri...
Ce este serviciul Self Care și care este parola Self Care?
Serviciul Self Care reprezintă un serviciu gratuit de auto-administrare a contului...
Cum aflu informații despre gratuitățile rămase, costul suplimentar și minutele disponibile pentru abonamentul meu?
Prin serviciul Info Cost poți să afli, cu titlu orientativ, cât ai consumat din abonamentul...
Ce este serviciul Apel în Așteptare și cum îl pot activa?
În timp ce ești angajat într-o convorbire telefonică, serviciul Apel în Așteptare îți dă...
Cum pot redirecționa un apel din meniul telefonului?
Serviciul Redirecționarea Apelurilor îți oferă posibilitatea să redirectionezi apelurile primite...
De ce se întrerup apelurile după 1 ora?
Apelurile se vor întrerupe automat, de către sistem, în momentul în care acestea depășesc...
Pot afla cine mă apelează cu număr privat?
Restricționarea sau redirecționarea apelurilor primite cu identitate ascunsă sau aflarea numărului unui...
Cum îmi pot activa barări pentru apeluri și mesaje de pe telefon?
Acest serviciu îți permite să ai un control strict asupra telefonului tău mobil. Astfel...
Ce este serviciul Notificare Apeluri Pierdute și cum îl pot utiliza?
Serviciul Notificare Apeluri Pierdute îți oferă informații printr-un mesaj text...
Ce este serviciul Notificare Prezență și cum îl pot utiliza?
Serviciul Notificare Prezență permite tuturor utilizatorilor rețelei Telekom care încearcă să te apeleze...
Cum pot folosi serviciul "Contactează-mă"?
Ia legătura cu prietenii tăi chiar și atunci când nu mai ai suficient credit pentru a efectua un apel...
Ce este serviciul "Reîncarcă de oriunde"?
Serviciul "Reîncarcă de oriunde" se adresează atât utilizatorilor Telekom...
Cum pot să îmi cumpăr rovinieta auto?
La Telekom poți achizitiona Rovinieta direct de pe telefonul mobil! Cu un simplu SMS trimis la numărul 7500...
Cum pot plăti electronic tariful de trecere pentru podul de la Fetești?
La Telekom poți plăti tariful electronic de trecere pod Fetești direct de pe telefonul mobil...