MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Găsești răspuns la întrebările tale

Servicii și setări

Toate
Portare
Abonament
Cartelă
Roaming și Internațional
Setări telefon
Înlocuire SIM
Alte servicii
Care este statusul cererii mele de portare?

La modificarea statusului unei cereri de portare vei fi informat prin SMS pe numărul portat...

Cât durează procesul de portare?

Termenul de finalizare al procesului de portare este de minimum 3 zile lucrătoare și maximum 25 zile lucrătoare, în funcție de...

Ce se întâmplă cu apelurile în perioada dintre semnarea/activarea contractului Telekom și momentul finalizării portării?

În cazul portării cu număr provizoriu, vei putea iniția și primi apeluri către/din orice rețea, dacă ai SIM-ul Telekom...

Cererea de portare a fost acceptată. Ce trebuie să fac?

În cazul portării fără număr provizoriu, trebuie să te prezinti la același magazin/partener unde ai completat cererea, cu toate documentele...

Ce se întâmplă dacă procesul de portare nu este finalizat în timp util?

Cererea de portare este anulată și vei fi informat prin SMS. Dacă dorești în continuare portarea este necesar să completezi...

Pot să depun mai multe cereri de portare pentru același număr la magazine diferite?

Nu poți depune mai multe cereri de portare pentru un singur număr...

Pot să-mi schimb ulterior numărul portat în rețeaua Telekom?

Îți poți schimba numărul de telefon doar către un număr Telekom.

În ce cazuri poate fi respinsă cererea de portare?

Cererea ta de portare poate fi respinsă în următoarele cazuri...

Pot să îmi portez numărul fix în Telekom?

Portarea se poate realiza numai de la fix la fix sau de la mobil la mobil...

Ce înseamnă portarea prin curier? Nu mai este nevoie să merg la magazin?

Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid...

Pot să închei un abonament cu numărul de telefon pe care îl am la cartela Telekom?

Poți trece oricând dorești la orice abonament Telekom, păstrându-ți numărul de telefon și...

Cum pot să trec de la un plan tarifar la altul?

Poți efectua o schimbare de plan tarifar doar dacă ai un abonament activ...

Când devin eligibil pentru prelungirea contractului?

Un client devine eligibil pentru oferta de retenție în următoarele condiții...

Din ce moment se prelungește durata contractului în cazul efectuării unei reînnoiri de contract?

În toate cazurile, durata contractului se va prelungi cu 12 sau 24 de luni de la momentul semnării reînnoirii...

Ce trebuie să fac în cazul în care doresc rezilierea contractului?

Ai mai multe modalități prin care ne poți trimite cererea de reziliere...

Pot să-mi schimb numărul de telefon al abonamentului meu Telekom?

Există posibilitatea schimbării numărului tău de telefon Telekom, păstrând abonamentul...

Care sunt condițiile și actele necesare pentru transferul de responsabilitate al unui abonament Telekom?

Clientul care cesionează contractul va prezenta...

Cum pot afla traficul efectuat pe internet sau costurile suplimentare aferente abonamentului pe care îl utilizez (Info cost)?

Poți verifica oricând câte minute, SMS-uri sau date mobile mai ai disponibile la...

Ce documente sunt necesare pentru activarea unui abonament persoană fizică?

Ai nevoie de: Document de identitate...

Ce documente îmi sunt necesare pentru activarea unui abonament client business?

Documentele necesare pentru un client business sunt diferite în funcție de tipul acesteia, în funcție de persoana...

Care sunt condițiile de acceptare ale adeverinței emise de primărie prezentată ca document de spațiu?

Adeverința emisă de Primărie se acceptă doar pentru clienții din mediul rural, iar termenul de valabilitate este de 30 de zile...

Ce opțiuni există pentru a achiziționa o cartela prepaid Telekom?

Poți alege una dintre cartelele disponibile...

După cât timp se poate transfera un număr de cartela preplătită, păstrat în urma rezilierii unui abonament, din nou la serviciul cu abonament?

Transferul unui număr Prepaid, păstrat în urma rezilierii unui abonament, înapoi...

Cum transfer credit de pe cartela mea Telekom pe o altă cartelă Telekom?

Transferul de Credit poate fi utilizat în mod gratuit de către toți utilizatorii cartelei Telekom care...

Cum aflu valoarea creditului meu și perioada de valabilitate a cartelei prepaid?

Poți afla valoarea creditului tău/ valabilitatea acestuia și perioada activă a cartelei folosind...

Cum pot să-mi reîncarc cartela Telekom?

Ai o mulțime de opțiuni: online: autentificat în contul tău MyAccount...

Cum pot reîncărca o cartelă preplătită Telekom de pe contul meu de abonat?

Pentru a reîncărca o cartela preplătită Telekom utilizând abonamentul tău, ai la dispoziție...

Cum pot reîncărca dacă sunt pe teritoriul altei țări?

Reîncărcarea cartelei când te afli în străinătate se poate realiza prin...

Pot obține desfășurătorul convorbirilor și mesajelor scrise pentru cartela mea preplătită Telekom?

Solicitarea de emitere desfășurător cartelă preplătită se face exclusiv de utilizatorul de drept...

Cum pot activa o opțiune pentru cartela Telekom?

Opțiunile pot fi activate prin: MyAccount...

Cum activez bonusul Net Nelimitat pentru cartela mea prepaid?

Pentru a avea acces la bonusul Net Nelimitat, este necesar să ai activă o opțiune compatibilă...

Cum pot să dezactivez opțiunea activă pe cartela mea preplătită Telekom?

Trimite SMS la 123 cu textul „D”...

La ce servicii am acces când nu mai am valabilitate pentru creditul de pe cartelă?

Perioada de valabilitate a cartelei se poate prelungi printr-o reîncărcare...

Cum îmi pot prelungi valabilitatea contului de cartela preplătită?

Serviciul de prelungire a valabilității contului Prepaid oferă posibilitatea de a prelungi perioada...

Cum aflu numărul de telefon al cartelei mele preplătite Telekom?

Pentru aflarea numărului de telefon al cartelei pe care o detii, ai următoarele posibilități...

Pot schimba numărul de telefon dacă am cartelă preplătită?

Schimbarea numărului de telefon este un serviciu disponibil numai pentru serviciile cu abonament mobil Telekom....

Cum pot să folosesc serviciul Roaming?

Pentru a putea utiliza telefonul mobil atunci când te afli în altă țară, va trebui mai întâi să te informezi...

Ce înseamnă Roaming accidental?

Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea granițelor cu Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau...

Cum activez serviciul roaming pentru cartela mea?

Cartela Telekom beneficiază de serviciul roaming prin opțiunile dedicate acestui serviciu...

Cum activez serviciul roaming pentru abonamentul meu?

Pentru persoane fizice, activarea serviciului roaming pentru un abonament Telekom se poate face...

Ce reprezintă pragul de date în roaming?

Pragul pentru utilizarea serviciului de date în roaming se activează automat pentru toți...

Care sunt costurile pentru apeluri internaționale?

În cazul persoanelor fizice care au abonamente mobile Telekom, tarifele apelurilor...

Cum pot seta internetul pe smartphone-ul meu?

Care sunt setările de internet și cum se activează datele mobile pentru telefonul iPhone?

Cum pot să-mi înlocuiesc cartela SIM a numărului meu prepaid în cazul în care a fost furată / pierdută / deteriorată?

Solicită la cel mai apropiat magazin Telekom sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM...

Cum pot să-mi înlocuiesc cartela SIM a abonamentului meu mobil în cazul în care a fost furată / pierdută / deteriorată?

Toți clienții pot efectua 1 înlocuire de SIM gratuită într-un an contractual, după 12 luni...

Cum pot înlocui SIM-ul meu 3G?

Dacă utilizezi un SIM 3G (compatibil cu tehnologiile 2G și 3G), îți punem la dispoziție gratuit un SIM 4G...

Cum procedez dacă am pierdut SIM-ul abonamentului sau cartelei?

Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat telefonul cu abonamentul sau cartela prepaid Telekom...

Doresc să folosesc căsuța vocală. Cum procedez?

Mesageria Vocală Telekom îți permite să fii în contact permanent cu cei care te apelează…

Cum îmi pot dezactiva serviciul Mesagerie Vocală?

Poți dezactiva oricând definitiv serviciul de mesagerie vocală din contul tău MyAccount sau...

Care este Numărul Centrului de Mesaje Telekom?

Numărul centrului de mesaje Telekom este +40766000510. În caz că...

Nu pot să trimit mesaje de pe telefonul meu. Ce trebuie să verific?

În cazul în care nu poți trimite mesaje (SMS), poți face următoarele verificări...

Câte caractere poate avea un SMS?

Un SMS are maximum 160 de caractere. Dacă folosești diacritice sau alte simboluri...

Ce este serviciul Self Care și care este parola Self Care?

Serviciul Self Care reprezintă un serviciu gratuit de auto-administrare a contului...

Cum aflu informații despre gratuitățile rămase, costul suplimentar și minutele disponibile pentru abonamentul meu?

Prin serviciul Info Cost poți să afli, cu titlu orientativ, cât ai consumat din abonamentul...

Ce este serviciul Apel în Așteptare și cum îl pot activa?

În timp ce ești angajat într-o convorbire telefonică, serviciul Apel în Așteptare îți dă...

Cum pot redirecționa un apel din meniul telefonului?

Serviciul Redirecționarea Apelurilor îți oferă posibilitatea să redirectionezi apelurile primite...

De ce se întrerup apelurile după 1 ora?

Apelurile se vor întrerupe automat, de către sistem, în momentul în care acestea depășesc...

Pot afla cine mă apelează cu număr privat?

Restricționarea sau redirecționarea apelurilor primite cu identitate ascunsă sau aflarea numărului unui...

Cum îmi pot activa barări pentru apeluri și mesaje de pe telefon?

Acest serviciu îți permite să ai un control strict asupra telefonului tău mobil. Astfel...

Ce este serviciul Notificare Apeluri Pierdute și cum îl pot utiliza?

Serviciul Notificare Apeluri Pierdute îți oferă informații printr-un mesaj text...

Ce este serviciul Notificare Prezență și cum îl pot utiliza?

Serviciul Notificare Prezență permite tuturor utilizatorilor rețelei Telekom care încearcă să te apeleze...

Cum pot folosi serviciul "Contactează-mă"?

Ia legătura cu prietenii tăi chiar și atunci când nu mai ai suficient credit pentru a efectua un apel...

Ce este serviciul "Reîncarcă de oriunde"?

Serviciul "Reîncarcă de oriunde" se adresează atât utilizatorilor Telekom...

Cum pot să îmi cumpăr rovinieta auto?

La Telekom poți achizitiona Rovinieta direct de pe telefonul mobil! Cu un simplu SMS trimis la numărul 7500...

Cum pot plăti electronic tariful de trecere pentru podul de la Fetești?

La Telekom poți plăti tariful electronic de trecere pod Fetești direct de pe telefonul mobil...

1-10/65

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi