Ai mai multe modalități de plată a facturii pentru serviciile mobile: plata online…
Poți plăti online factura Telekom, prin intermediul MyAccount (versiune web sau aplicație)...
Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount confirmarea plății…
Pentru a afla care este ultima plată confirmată și despre care există date în sistem, trebuie să apelezi 1234…
Dacă plata a fost efectuată la unul dintre magazinele Telekom sau online prin MyAccount, reconectarea se va face…
Pentru a beneficia de amânare la plată este necesar ca...
Suspendarea temporara sau restricționarea serviciilor pentru neplată nu exonerează…
Te rugăm sa te adresezi în cel mai scurt timp posibil punctului de încasare/ magazinului propriu…
Telekom va acorda un termen de 17 sau 14 zile, în funcție de data la care ai semnat…
Orice abonat are o limită de credit care este stabilită în funcție de costurile suplimentare achitate…
Dacă nu achiți facturile la timp (în termenul scadent menționat pe factură) numărul…
În conformitate cu contractul de servicii Telekom, Garanția reprezintă suma pe care Telekom o poate solicita…
Garanțiile achitate de abonați (persoane fizice sau juridice) la momentul activării și pe parcursul…
În cazul decesului titularului de abonament garanția va fi returnată numai în baza unei cereri…
În cazurile de nesemnare contract sau în cazurile în care abonamentul nu a mai fost activat…
Poți vizualiza aici explicații detaliate despre factura ta…
Dacă ai semnat un contract nou, ai prelungit un contract sau ai schimbat un plan tarifar, doar în prima factură…
Este necesar să achiți factura de servicii în maximum 17 sau 14 zile de la emiterea acesteia, conform…
Factura poate fi transmisă către clienții noștri în două formate: nedetaliată, detaliată…
Informații referitoare la datele facturii tale Telekom, cum ar fi cod de abonat, valoare, data scadentă…
Retransmiterea facturii pentru abonamentele Telekom se poate face prin următoarele modalități…
Cursul de schimb care va fi folosit pentru calculul facturii tale este cursul publicat de către ING Bank Romania…
În MyAccount (versiune web sau aplicație mobilă), poți vizualiza facturile active pe contul tău…
Dacă ești abonat Telekom persoană fizică, cu ajutorul serviciului eBill (factură electronică) beneficiezi de…
Pentru activarea facturii electronice accesează MyAccount (versiunea web sau aplicația mobilă), pagină "Factura mea"...
Ai mai multe opțiuni să iei legătura cu reprezentanții noștri…
Ai mai multe modalități de contact în vederea obținerii de informații și/sau înregistrării unei reclamații…
Dacă ai nevoie de formulare standard (formular pentru desființare servicii, formular pentru încetare contract…
Preventel este o bază de date dezvoltată de către operatorii de telefonie, prin intermediul căreia operatorii transferă informații…
Telekom ofertă acoperire 2G, 4G și 5G, atât pentru serviciile de voce, cât și pentru serviciile de date…
Sistemul RO-ALERT permite difuzarea de mesaje de tip Cell Broadcast pentru avertizarea populației în situații de urgență…
Telekom nu solicită niciodată clienților săi prin mesaje scrise, apeluri telefonice sau…
În cazul în care primești apeluri abuzive sau mesaje nedorite, depune o sesizare scrisă la cea mai apropiată secție…
Prin apel abuziv se înţelege un apel au prin care nu sunt solicitate informaţii ori nu sunt formulate reclamații…
Pentru a crea un cont personal MyAccount pe website trebuie să parcurgi următorii pași…
Dacă vrei să-ți creezi un cont business MyAccount pe website…
Poți urmări acest tutorial despre cum poți descărca pe telefonul tău aplicația mobilă MyAccount…
După ce te-ai autentificat în MyAccount poți adăuga serviciile tale Telekom pe cont accesând…
Autentificarea se face în exclusivitate pe bază de adresa e-mail + parolă, atât în cazul clienților…
Pentru resetarea parolei trebuie să ai acces la adresa de e-mail asociată contului și să urmezi…
Depersonalizarea contului se poate face din pagina "Setări cont" - "Administrare cont" din meniu…
Opțiunea de ștergere a contului se găsește în pagina "Profilul meu" din cadrul secțiunii "Setări cont"...
Adresa de e-mail asociată contului MyAccount nu poate fi modificată, dar poți…
În cadrul unui cont MyAccount nu pot fi administrate atât servicii pentru persoane fizice, cât și…
Pentru aflarea codului PUK ai mai multe opțiuni…
Informația referitoare la codul PIN1 al unui abonament sau unei cartele preplătite Telekom este confidențială și…
Modificarea codului PIN se poate realiza prin accesarea meniului telefonului dumneavoastră sau prin…
Una dintre posibilitățile de a utiliza codul PIN2 este pentru a activa opțiunea de apeluri fixe din meniul…
La modificarea statusului unei cereri de portare vei fi informat prin SMS pe numărul portat...
Termenul de finalizare al procesului de portare este de minimum 3 zile lucrătoare și maximum 25 zile lucrătoare, în funcție de...
În cazul portării cu număr provizoriu, vei putea iniția și primi apeluri către/din orice rețea, dacă ai SIM-ul Telekom...
În cazul portării fără număr provizoriu, trebuie să te prezinti la același magazin/partener unde ai completat cererea, cu toate documentele...
Cererea de portare este anulată și vei fi informat prin SMS. Dacă dorești în continuare portarea este necesar să completezi...
Nu poți depune mai multe cereri de portare pentru un singur număr...
Îți poți schimba numărul de telefon doar către un număr Telekom.
Cererea ta de portare poate fi respinsă în următoarele cazuri...
Portarea se poate realiza numai de la fix la fix sau de la mobil la mobil...
Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid...
Poți trece oricând dorești la orice abonament Telekom, păstrându-ți numărul de telefon și...
Poți efectua o schimbare de plan tarifar doar dacă ai un abonament activ...
Un client devine eligibil pentru oferta de retenție în următoarele condiții...
În toate cazurile, durata contractului se va prelungi cu 12 sau 24 de luni de la momentul semnării reînnoirii...
Ai mai multe modalități prin care ne poți trimite cererea de reziliere...
Există posibilitatea schimbării numărului tău de telefon Telekom, păstrând abonamentul...
Clientul care cesionează contractul va prezenta...
Poți verifica oricând câte minute, SMS-uri sau date mobile mai ai disponibile la...
Ai nevoie de: Document de identitate...
Documentele necesare pentru un client business sunt diferite în funcție de tipul acesteia, în funcție de persoana...
Adeverința emisă de Primărie se acceptă doar pentru clienții din mediul rural, iar termenul de valabilitate este de 30 de zile...
Poți alege una dintre cartelele disponibile...
Transferul unui număr Prepaid, păstrat în urma rezilierii unui abonament, înapoi...
Transferul de Credit poate fi utilizat în mod gratuit de către toți utilizatorii cartelei Telekom care...
Poți afla valoarea creditului tău/ valabilitatea acestuia și perioada activă a cartelei folosind...
Ai o mulțime de opțiuni: online: autentificat în contul tău MyAccount...
Pentru a reîncărca o cartela preplătită Telekom utilizând abonamentul tău, ai la dispoziție...
Reîncărcarea cartelei când te afli în străinătate se poate realiza prin...
Solicitarea de emitere desfășurător cartelă preplătită se face exclusiv de utilizatorul de drept...
Opțiunile pot fi activate prin: MyAccount...
Pentru a avea acces la bonusul Net Nelimitat, este necesar să ai activă o opțiune compatibilă...
Trimite SMS la 123 cu textul „D”...
Perioada de valabilitate a cartelei se poate prelungi printr-o reîncărcare...
Serviciul de prelungire a valabilității contului Prepaid oferă posibilitatea de a prelungi perioada...
Pentru aflarea numărului de telefon al cartelei pe care o detii, ai următoarele posibilități...
Schimbarea numărului de telefon este un serviciu disponibil numai pentru serviciile cu abonament mobil Telekom....
Pentru a putea utiliza telefonul mobil atunci când te afli în altă țară, va trebui mai întâi să te informezi...
Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea granițelor cu Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau...
Cartela Telekom beneficiază de serviciul roaming prin opțiunile dedicate acestui serviciu...
Pentru persoane fizice, activarea serviciului roaming pentru un abonament Telekom se poate face...
Pragul pentru utilizarea serviciului de date în roaming se activează automat pentru toți...
În cazul persoanelor fizice care au abonamente mobile Telekom, tarifele apelurilor...
Care sunt setările de internet și cum se activează datele mobile pentru telefonul iPhone?
Solicită la cel mai apropiat magazin Telekom sau partener comercial înlocuirea cartelei SIM...
Toți clienții pot efectua 1 înlocuire de SIM gratuită într-un an contractual, după 12 luni...
Dacă utilizezi un SIM 3G (compatibil cu tehnologiile 2G și 3G), îți punem la dispoziție gratuit un SIM 4G...
Dacă ai pierdut sau ți-a fost furat telefonul cu abonamentul sau cartela prepaid Telekom...
Mesageria Vocală Telekom îți permite să fii în contact permanent cu cei care te apelează…
Poți dezactiva oricând definitiv serviciul de mesagerie vocală din contul tău MyAccount sau...
Numărul centrului de mesaje Telekom este +40766000510. În caz că...
În cazul în care nu poți trimite mesaje (SMS), poți face următoarele verificări...
Un SMS are maximum 160 de caractere. Dacă folosești diacritice sau alte simboluri...
Serviciul Self Care reprezintă un serviciu gratuit de auto-administrare a contului...
Prin serviciul Info Cost poți să afli, cu titlu orientativ, cât ai consumat din abonamentul...
În timp ce ești angajat într-o convorbire telefonică, serviciul Apel în Așteptare îți dă...
Serviciul Redirecționarea Apelurilor îți oferă posibilitatea să redirectionezi apelurile primite...
Apelurile se vor întrerupe automat, de către sistem, în momentul în care acestea depășesc...
Restricționarea sau redirecționarea apelurilor primite cu identitate ascunsă sau aflarea numărului unui...
Acest serviciu îți permite să ai un control strict asupra telefonului tău mobil. Astfel...
Serviciul Notificare Apeluri Pierdute îți oferă informații printr-un mesaj text...
Serviciul Notificare Prezență permite tuturor utilizatorilor rețelei Telekom care încearcă să te apeleze...
Ia legătura cu prietenii tăi chiar și atunci când nu mai ai suficient credit pentru a efectua un apel...
Serviciul "Reîncarcă de oriunde" se adresează atât utilizatorilor Telekom...
La Telekom poți achizitiona Rovinieta direct de pe telefonul mobil! Cu un simplu SMS trimis la numărul 7500...
La Telekom poți plăti tariful electronic de trecere pod Fetești direct de pe telefonul mobil...
MyAccount
Pentru a crea un cont personal MyAccount pe website trebuie să parcurgi următorii pași…
Dacă vrei să-ți creezi un cont business MyAccount pe website…
Poți urmări acest tutorial despre cum poți descărca pe telefonul tău aplicația mobilă MyAccount…
După ce te-ai autentificat în MyAccount poți adăuga serviciile tale Telekom pe cont accesând…
Autentificarea se face în exclusivitate pe bază de adresa e-mail + parolă, atât în cazul clienților…
Pentru resetarea parolei trebuie să ai acces la adresa de e-mail asociată contului și să urmezi…
Depersonalizarea contului se poate face din pagina "Setări cont" - "Administrare cont" din meniu…
Opțiunea de ștergere a contului se găsește în pagina "Profilul meu" din cadrul secțiunii "Setări cont"...
Adresa de e-mail asociată contului MyAccount nu poate fi modificată, dar poți…
În cadrul unui cont MyAccount nu pot fi administrate atât servicii pentru persoane fizice, cât și…
1-10/10
Avem nevoie de ajutorul tău să răspunzi la câteva întrebări (nu sunt multe, promitem!) despre cum ți-a influențat digitalul viața în ultima perioadă. Stai liniștit/ă, răspunsurile sunt anonime și nu vor fi făcute publice. Ne ajuți?
Lasă-ne adresa ta de e-mail și ești primul care află când devine disponibil acest produs.
Vei primi o notificare când telefonul va fi disponibil din nou.
Știai că avem aplicație mobilă MyAccount? Vezi aici beneficiile
Pentru a reseta parola, completează numele de utilizator
Un e-mail a fost trimis către tine cu instrucțiunile de resetare a parolei.
Te rugăm să încerci mai târziu.
Pentru a beneficia în continuare de oferte personalizate, avem nevoie de acordul tău în scopul prelucrării datelor personale. Află mai multe aici
Pentru a beneficia în continuare de oferte personalizate, avem nevoie de acordul tău în scopul prelucrării datelor personale. Află mai multe aici