MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Găsești răspuns la întrebările tale

Cod PUK/PIN

Am blocat cartela și am nevoie de codul PUK. Cum îl pot afla?

Pentru aflarea codului PUK ai mai multe opțiuni…

Am introdus codul PIN1 de două ori greșit. Cum îl pot afla înainte de a-l bloca?

Informația referitoare la codul PIN1 al unui abonament sau unei cartele preplătite Telekom este confidențială și…

Cum pot schimba codul PIN1?

Modificarea codului PIN se poate realiza prin accesarea meniului telefonului dumneavoastră sau prin…

Ce reprezintă codurile PIN2 si PUK2 și cum pot fi folosite?

Una dintre posibilitățile de a utiliza codul PIN2 este pentru a activa opțiunea de apeluri fixe din meniul…

1-4/4

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi