Trafic de date național
- Pentru a avea acces la tehnologia 2G/4G/5G este necesar să ai o cartelă SIM compatibilă cu
tehnologiile 2G/4G/5G şi un terminal compatibil 2G/4G/5G și să te afli în aria de acoperire a
tehnologiei respective. Accesul la 4G este disponibil pentru mai mult de 93% din populația țării și
99% din populația urbană a României.
- Pentru ca a putea beneficia de VoLTE este necesar să fie îndeplinite următoarele condiții
cumulative:
- să te afli în aria de acoperire 4G;
- să utilizezi un telefon compatibil, cu ultima versiune de soft instalată (lista actualizată a
telefoanelor compatibile se regaseste pe pagina VoLTE);
- să ai un abonament care oferă acces la tehnologia 4G;
- să ai o cartelă SIM compatibilă 4G;
- ai posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relații Clienți, cererea urmând să
fie procesată în cel mult 10 zile.
- Ordinea de consum a traficului naţional de date:
- traficul naţional de date inclus în abonament
- traficul național inclus în opțiunea de date „Special pentru tine”
Parametrii de calitate:
În funcție de specificațiile telefonului utilizat, viteza maximă estimată
de transfer a datelor este:
- în aria de acoperire EDGE în tehnologia 2G – viteza de descărcare (download): 200kbps, iar viteza de
încărcare (upload): 100 kbps
- în aria de acoperire LTE+sau 4G+ în tehnologia 4G – viteza de descărcare (download): , iar viteza de
încărcare (upload): 50 Mbps
- în aria de acoperire 5G în tehnologia 5G - – viteza de descărcare (download): 250 Mbps, iar viteza de
încărcare (upload): 50 Mbps
Conform reglementărilor în vigoare, TKRM garantează următorii parametri
de calitate a Serviciilor sale de Voce:
- rata apelurilor de voce întrerupte în timpul convorbirii, în medie 2% și în cazul cel mai defavorabil
4% măsurat pe perioade de 6 luni;
- probabilitatea de eşec în conectarea apelului în medie 2% și în cazul cel mai defavorabil 4% măsurat
pe perioade de 6 luni;
- timpul necesar pentru conectarea apelului este în cele mai multe cazuri de 10 secunde pentru 2G și 5
secunde pentru 4G/5G;
- întârziere în semnalizarea apelului este în cele mai multe cazuri de 13,5 secunde;
- gradul național de acoperire de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial (acoperire
outdoor) > 82%;
- gradul de acoperire a populației de serviciul de voce prin celule aflate în trafic comercial
(acoperire outdoor) > 92%.
Roaming:
- Abonamentele Special pentru tine C3 și Special pentru tine C4 sunt abonamente fără acces roaming.
- Activarea serviciului de Roaming poate fi realizată doar cu schimbarea abonamentului cu un abonament
compatibil cu serviciul Roaming din portofoliul Nelimitat: Nelimitat 5, Nelimitat 8, Nelimitat 10,
Nelimitat 15 sau Nelimitat 19.
Internațional:
- Abonamentele Special pentru tine C3 și C4 au acces la serviciul internațional însă nu au minute
internaționale incluse.
- Tarifarea apelurilor și a SMS-urilor internaționale se va realiza la tarifele standard. Mai multe
detalii privind tarifarea și zonarea apelurilor internaționale regăsesc aici.
Tarife naționale standard:
Aceste tarife sunt aplicabile în cazul în care abonamentul nu include
beneficii sau după consumarea beneficiilor incluse.
- Apeluri în rețea 0,0 Euro pe minut
- SMS în rețea 0,06 Euro pe SMS
- SMS național 0,06 Euro pe SMS
- Apeluri naționale 0,23 Euro pe minut
- Trafic de date: 0,006 Euro pe MB
Informații utile:
- Oferta este disponibilă atât pentru clienții noi, cât și pentru clienții existenți ai Telekom. Pentru
a beneficia de aceste oferte, persoanele cu dizabilități auditive și/sau de vorbire și persoanele cu
dizabilități vizuale trebuie să prezinte agentului Certificatul de încadrare în grad de handicap, în
original.
- Minutele/SMS-urile incluse în tipul de abonament dedicate și neconsumate într-o lună nu se reportează.
- Apelurile voce, mesajele scrise către numerele speciale asociate serviciilor cu valoare adăugată
indiferent de tipul lor nu sunt incluse în beneficiile abonamentului. Acestea se taxează separat,
conform tarifelor ce se regăsesc în Oferta
Comercială.
- Mai multe detalii privind tarifarea și zonarea apelurilor internaționale regăsesc aici.
Durata de valabilitate a ofertei:
- Oferta este valabilă până la data de 30.10.2024
Contractul standard și condițiile de furnizare a serviciilor:
- Informare contractuală și fișă de sinteză – 03.04.2023, disponibil aici
- Clauze contractuale Esențiale – 03.12.2022, disponibile aici
- Broșura Termeni și Condiții – 03.04.2023, disponibilă aici
Informații detaliate:
Alte servicii:
- Înlocuire cartela SIM: 2,4 Euro (în caz de pierdere sau deteriorare din orice alt motiv decat culpa
Telekom precum și în cazul schimbării formatului).
- Reconectare servicii după suspendare pentru neplată: 1,12 Euro.
- Taxa livrare SIM (în cazul în care livrarea se face prin curier): 3,57 euro.
- Factura lunară nedetaliată pe suport hârtie, la un preț de 1,19 Euro (serviciu cu recurență lunară).
- Asignare număr de telefon ales de abonat, la un preț de 60 de euro.
Încetare contract înainte de termen:
Nu se percep penalități în caz de încetare contract.
Avertizări limită trafic/valoare:
Beneficii naționale și internaționale: la atingerea valorii de 80% respectiv 100% din beneficiile naționale și/sau internaționale incluse în abonament vei primi o notificare prin SMS. Serviciile nu vor fi suspendate.
Servicii cu valoare adăugată:
- Furnizarea serviciilor cu valoare adăugată și a celor de interes general este supusă unei limitări valorice pe apel/SMS/MMS și unei limitări valorice pe perioada lunară de facturare.
- În situația în care vei încearca să achizitionezi prin SMS servicii cu valoare adăugată sau de interes general a căror valoare conduce la atingerea limitei valorice pe perioada lunară de facturare aplicabilă, vei fi înștiințat printr-un SMS că tranzacția nu se poate efectua.
- În cazul atingerii limitei valorice pe apel, precum și în cazul în care, în cursul apelului, se atinge limita valorică pe perioada lunară de facturare aplicabilă, apelul va fi întrerupt. Dacă s-a atins limita valorică pe perioada lunară de facturare aplicabilă, vei putea iniția un nou apel numai după începerea următoarei perioade lunare de facturare. Dacă nu s-a atins limita valorică pe perioada lunară de facturare aplicabilă, poți iniția un nou apel care va fi supus atât limitării valorice pe apel, cât și limitării valorice pe perioada lunară de facturare.
112 și localizarea apelantului:
Abonatul poate apela gratuit, fără limitare numărul unic pentru apeluri de urgență 112, caz în care informația de localizare a apelantului este transmisă către operatorul sistemului de urgență.