Factura Telekom Romania Mobile(servicii mobile)
1. Plata online
Factura poate fi achitată online, la secțiunea MyAccount. Cardul trebuie să aibă activată opţiunea de plată online. În cazul în care nu ai activată această opţiune, trebuie să te adresezi băncii emitente.
2. Plata prin debit direct
Dacă ai cont bancar la Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, GarantiBank, ING Bank sau Raiffeisen Bank, poţi semna un contract prin care împuterniceşti banca să facă plata facturii tale, în mod automat, la data scadentă, fără comision.
3. Plata la bancomat (ATM)
Plăteşti fără comision la Alpha Bank, First Bank, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania și GarantiBank.
4. Plata în numerar – plăteşti fără comision la:
Pentru efectuarea plăţii este necesară prezentarea facturii Telekom Romania Mobile Communications S.A. (cu excepţia magazinelor Telekom Romania Mobile). Îţi recomandăm să păstrezi chitanţa.
*În magazinele Telekom Romania Mobile plata se poate efectua atât în numerar, cât şi prin card bancar.
5. Plata prin ordin de plată*
Pentru ca plata să poată fi alocată contului tau, te rugăm să menţionezi codul de client (persoană fizică) sau codul de facturare (persoană juridică) şi numărul de factură (doar caractere numerice) pe ordinul de plată. Conturile bancare în care poţi face plata facturii Telekom Romania Mobile Communications S.A. sunt următoarele:
Alpha Bank | RO19 BUCU 0434 9423 2511 RO02 |
BCR | RO53 RNCB 0072 0496 9044 0015 |
BRD Group Societe Generale | RO27 BRDE 450S V237 6452 4500 |
Banca Transilvania | RO34 BTRL 0000 1601 0071 9900 |
CEC Bank | RO55 CECE B315 44RO N421 3814 |
Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP | RO09 CRCO X410 0410 0002 1768 |
First Bank | RO98 PIRB 4228 7057 2800 2000 |
GarantiBank | RO15 UGBI 0000 5120 0120 5RON |
ING Bank | RO30 INGB 0001 0000 0001 7362 |
Raiffeisen Bank | RO47 RZBR 0000 0600 1289 2302 |
Sau în contul deschis la A.T.C.P. Mun. București, RO22 TREZ 7005 069X XX00 0448, pentru unităţile bugetare. | |
*Plăţile prin ordin de plată pot fi purtătoare de comisioane bancare. Beneficiezi de internet-banking şi mobile-banking la partenerii care oferă aceste servicii. |
În MyAccount ai acces la datele aferente numărului tău de telefon Telekom Romania Mobile şi/ sau la informaţiile asociate codului tău de facturare Telekom Romania Mobile, precum și la serviciile și extraoptiunile active. De asemenea, poţi face modificări la nivelul contului.
Ai acces la istoricul acțiunilor şi comenzilor efectuate din MyAccount.
Utilizator business Standard, cu access la informațiile legate de numărul său de telefon (info cost, beneficii disponibile) şi fără acces la factura contului sau la alte acţiuni ce ar putea avea impact în factură
Utilizator business e-Bill, cu access la informațiile legate de numărul său de telefon (info cost, beneficii disponibile) şi in plus faţă de utilizatorul Standard, cu acces la istoricul facturilor, plată factură și rapoarte de trafic pentru centrul de cost la care i-a fost acordat acces.
Pentru a crea un cont MyAccount pentru persoană fizică trebuie să accesezi mobile.telekom.ro şi să completezi formularul cu următoarele informaţii:
După ce ai completat formularul vei primi un email pe adresa introdusă la înregistrare. Pentru a activa contul trebuie să confirmi adresa de email accesând link-ul primit. Acest link este valabil 30 de minute de la primirea email-ului de confirmare. În caz că nu îl accesezi în 30 de minute va trebui să reiei procesul de înregistrare.
După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email şi parola folosite la înregistrare.
După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email si parola selectate, folosind butonul Intra in contul tau pe mobile.telekom.ro.
La 3 zile de la emiterea facturii vei fi informat despre datele noii facturi prin următoarele modalități:
Indiferent dacă ai sau nu serviciul eBill activ, vei putea accesa factura din MyAccount, secțiunea “Factura mea”.
Poți solicita ca factura să se emită doar în format electronic din MyAccount, secțiunea “Factura” sau prin apel la Serviciul de Relații cu Clienții.
Poți plăti în avans doar dacă ai facturile achitate la zi. Suma plătită în avans se va scădea din facturile care urmează să se emită.
În funcţie de serviciile pe care le ai înregistrate în contul tău MyAccount, vei găsi până la 6 variante de reîncărcare:
Poţi încărca orice cartelă prepaid Telekom Romania Mobile aici, fără a fi necesară autentificarea într-un cont creat şi personalizat.
Prelungirea contractului poate fi procesată cu cel mult 60 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Pentru aceasta, titularul contractului sau reprezentantul legal, în cazul abonaților persoane juridice, trebuie să acceseze MyAccount, secțiunea „Loialitate”.
Poți alege una din următoarele oferte de loialitate:
Daca esti client persoana juridica, te rugam sa apelezi Serviciul de relatii cu clientii la numarul de telefon 1933.
Avem nevoie de ajutorul tău să răspunzi la câteva întrebări (nu sunt multe, promitem!) despre cum ți-a influențat digitalul viața în ultima perioadă. Stai liniștit/ă, răspunsurile sunt anonime și nu vor fi făcute publice. Ne ajuți?
Lasă-ne adresa ta de e-mail și ești primul care află când devine disponibil acest produs.
Vei primi o notificare când telefonul va fi disponibil din nou.
Știai că avem aplicație mobilă MyAccount? Vezi aici beneficiile
Pentru a reseta parola, completează numele de utilizator
Un e-mail a fost trimis către tine cu instrucțiunile de resetare a parolei.
Te rugăm să încerci mai târziu.
Pentru a beneficia în continuare de oferte personalizate, avem nevoie de acordul tău în scopul prelucrării datelor personale. Află mai multe aici
Pentru a beneficia în continuare de oferte personalizate, avem nevoie de acordul tău în scopul prelucrării datelor personale. Află mai multe aici