MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Întrebări frecvente

Care sunt modalitățile de plată a facturii?

Factura Telekom Romania Mobile(servicii mobile)

1. Plata online

Factura poate fi achitată online, la secțiunea MyAccount. Cardul trebuie să aibă activată opţiunea de plată online. În cazul în care nu ai activată această opţiune, trebuie să te adresezi băncii emitente.

2. Plata prin debit direct

Dacă ai cont bancar la Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale,  Banca Transilvania, GarantiBank, ING Bank sau Raiffeisen Bank, poţi semna un contract prin care împuterniceşti banca să facă plata facturii tale, în mod automat, la data scadentă, fără comision.

3. Plata la bancomat (ATM)

Plăteşti fără comision la Alpha Bank, First Bank, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania și GarantiBank.

4. Plata în numerar – plăteşti fără comision la:

  • Magazinele Telekom Romania Mobile*
  • Băncile:  Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, CEC Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, First Bank.
  • Punctele de încasare PayPoint, un-doi Centru de plăți şi StartPay.
  • Rețeaua Westaco Express

Pentru efectuarea plăţii este necesară prezentarea facturii Telekom Romania Mobile Communications S.A. (cu excepţia magazinelor Telekom Romania Mobile). Îţi recomandăm să păstrezi chitanţa.

*În magazinele Telekom Romania Mobile plata se poate efectua atât în numerar, cât şi prin card bancar.

5. Plata prin ordin de plată*

Pentru ca plata să poată fi alocată contului tau, te rugăm să menţionezi codul de client (persoană fizică) sau codul de facturare (persoană juridică) şi numărul de factură (doar caractere numerice)  pe ordinul de plată. Conturile bancare în care poţi face plata facturii Telekom Romania Mobile Communications S.A. sunt următoarele:

6. Mobilpay Wallet - aplicaţie disponibilă posesorilor de carduri Visa şi Mastercard

Alpha Bank RO19 BUCU 0434 9423 2511 RO02
BCR RO53 RNCB 0072 0496 9044 0015
BRD Group Societe Generale RO27 BRDE 450S V237 6452 4500
Banca Transilvania RO34 BTRL 0000 1601 0071 9900
CEC Bank RO55 CECE B315 44RO N421 3814
Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP RO09 CRCO X410 0410 0002 1768
First Bank RO98 PIRB 4228 7057 2800 2000
GarantiBank RO15 UGBI 0000 5120 0120 5RON
ING Bank RO30 INGB 0001 0000 0001 7362
Raiffeisen Bank RO47 RZBR 0000 0600 1289 2302
Sau în contul deschis la A.T.C.P. Mun. București, RO22 TREZ 7005 069X XX00 0448, pentru unităţile bugetare.
*Plăţile prin ordin de plată pot fi purtătoare de comisioane bancare. Beneficiezi de internet-banking şi mobile-banking la partenerii care oferă aceste servicii.

 

Ce informații găsesc în contul personal MyAccount?

În MyAccount ai acces la datele aferente numărului tău de telefon Telekom Romania Mobile şi/ sau la informaţiile asociate codului tău de facturare Telekom Romania Mobile, precum și la serviciile și extraoptiunile active. De asemenea, poţi face modificări la nivelul contului.

 Ai acces la istoricul acțiunilor şi comenzilor efectuate din MyAccount.

  1. Dacă utilizezi un abonament persoană fizică, ai posibilitatea să:
  • vizualizezi informații despre abonament, servicii și optiuni și statusul acestora
  • afli informațiile de la InfoCost
  • activezi servicii și opţiuni
  • vizualizezi informații despre facturi și să le plătești  
  • afli codul PUK1
  • prelungești sau optimizezi contractul
  1. Dacă utilizezi o cartelă Telekom Romania Mobile, ai posibilitatea să:
  • vizualizezi informațiile privind extraopțiunea activă
  • vizualizezi statusul serviciilor
  • vizualizezi informațiile despre credit, perioada de valabilitate și perioada de grație
  • vizualizezi istoricul reîncărcărilor efectuate
  • afli codul PUK1
  1. Dacă ai un abonament persoană juridică Telekom Romania Mobile ai posibilitatea să:
  • utilizezi un cont unic cu drepturi de tip Administrator care, în plus față de funcționalitățile pentru persoane fizice, îți permite să:
    • vizualizezi informații şi faci modificari de extraopţiuni sau servicii pentru toate numerele din cont, inclusiv tipurile de acţiuni menţionate mai sus;
    • creezi/modifici conturi altor utilizatori, de tipul:

Utilizator business Standard, cu access la informațiile legate de numărul său de telefon (info cost, beneficii disponibile) şi fără acces la factura contului sau la alte acţiuni ce ar putea avea impact în factură

Utilizator business e-Bill, cu access la informațiile legate de numărul său de telefon (info cost, beneficii disponibile) şi in plus faţă de utilizatorul Standard, cu acces la istoricul facturilor, plată factură și rapoarte de trafic pentru centrul de cost la care i-a fost acordat acces.

Cum îmi creez cont MyAccount pentru persoană fizică?

Pentru a crea un cont MyAccount pentru persoană fizică trebuie să accesezi mobile.telekom.ro şi să completezi formularul cu următoarele informaţii:

  • Număr de telefon - Completează numărul de telefon mobil dacă eşti abonat Telekom mobil sau ai o cartelă Telekom. Dacă nu eşti client persoană fizică, te rugăm să ne laşi în acest câmp un număr de telefon de contact
  • Dacă ai completat un număr de telefon Telekom valid, în pasul următor vei completa adresa de e-mail şi parola. Dacă nu ai completat un număr de telefon din reţeaua Telekom în primul pas, vei completa de asemenea câmpurile "Nume" şi "Prenume"
  • Adresa email – foloseşte o adresă de email validă, la care ai acces, şi pe care nu ai deja un alt cont Telekom Mobile
  • Parola (aceasta trebuie să conţină minim 8 caractere, minim 1 litera mare, minim 1 cifră)
  • Confirmare parola
  • Bifează că ai citit şi eşti de acord cu Termenii şi condiţile de utilizare

După ce ai completat formularul vei primi un email pe adresa introdusă la înregistrare. Pentru a activa contul trebuie să confirmi adresa de email accesând link-ul primit. Acest link este valabil 30 de minute de la primirea email-ului de confirmare. În caz că nu îl accesezi în 30 de minute va trebui să reiei procesul de înregistrare.

După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email şi parola folosite la înregistrare.

Cum îmi creez cont MyAccount pentru persoană juridică?
  • Accesează secţiuneaMy Account şi selectează opţiunea Creează cont.
  • Alege opţiunea Persoană Juridică.
  • Completează codul fiscal al companiei pe care o reprezinţi şi selectează butonul Verifică.
  • Selectează una dintre variantele de validare ale Administratorului companiei (Reprezentant Legal) - numărul de telefon mobil sau adresa e-mail şi apasă butonul Următorul pas.
  • Introdu codul de validare din 4 cifre primit pe numărul de telefon / adresa de e-mail selectate la pasul anterior şi selectează butonul Verificare cod. Valabilitatea acestui cod este de 30 de minute. În cazul în care au trecut mai mult de 30 de minute de la trimiterea codului, iar acesta a expirat, selectează opţiunea Retrimite codul şi un alt cod va fi trimis.
  • Crează contul My Account, completând formularul afişat cu urmatoarele:
    • adresa de e-mail care va fi utilizată ca user pentru logarea în contul My Account
    • parola de logare în My Account
    • bifează că ai citit Termenii şi condiţiile de utilizare
    • Selectează butonul Urmatorul pas.
  • Pe adresa de e-mail solicitată la pasul anterior pentru a se utiliza ca user My Account se va trimite un mail cu un link de validare.
  • După selectarea acestui link, contul My Account va fi creat si personalizat cu serviciile active pe contul companiei pe care o reprezinti.

După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email si parola selectate, folosind butonul Intra in contul tau pe mobile.telekom.ro.

Cum sunt anunțat de emiterea unei noi facturi electronice?

La 3 zile de la emiterea facturii vei fi informat despre datele noii facturi prin următoarele modalități:

  • un mesaj pe numărul tău de telefon
  • un e-mail la adresa cu care ţi-ai configurat factura electronică
Cum îmi pot vedea factura online?

Indiferent dacă ai sau nu serviciul eBill activ, vei putea accesa factura din MyAccount, secțiunea “Factura mea”.

Pot opta să primesc factura doar în format electronic?

Poți solicita ca factura să se emită doar în format electronic din MyAccount, secțiunea “Factura” sau prin apel la Serviciul de Relații cu Clienții.

Pot efectua plăți în avans pentru serviciile furnizate de Telekom Romania Mobile?

Poți plăti în avans doar dacă ai facturile achitate la zi. Suma plătită în avans se va scădea din facturile care urmează să se emită.

Cum îmi pot încărca cartela Telekom din MyAccount?

În funcţie de serviciile pe care le ai înregistrate în contul tău MyAccount, vei găsi până la 6 variante de reîncărcare:

  • Card bancar
  • Reîncărcare automată
  • Opţiuni
  • Transfer credit
  • Voucher (cod de reîncărcare)
  • Valabilitate credit

Poţi încărca orice cartelă prepaid Telekom Romania Mobile aici, fără a fi necesară autentificarea într-un cont creat şi personalizat.

Cum îmi pot reînnoi abonamentul Telekom Romania Mobile  din site-ul Telekom Mobile?

Prelungirea contractului poate fi procesată cu cel mult 60 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Pentru aceasta, titularul contractului sau reprezentantul legal, în cazul abonaților persoane juridice, trebuie să acceseze MyAccount, secțiunea „Loialitate”.

Poți alege una din următoarele oferte de loialitate:

  • Discount la achiziționarea unui telefon/accesoriu
  • Minute naționale lunare
  • Discount la factura lunară.

Daca esti client persoana juridica, te rugam sa apelezi Serviciul de relatii cu clientii la numarul de telefon 1933.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi