Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE
CARTELA MOBIL NELIMITAT

Stimați clienți, vă informăm că începând cu data de 01 Octombrie 2025, activitatea de furnizare a serviciilor Telekom prin intermediul cartelor preplătite este transferată către DIGI, care va deveni furnizorul serviciilor cu privire la numărul dvs de prepaid și operatorul datelor dvs. Veți avea acces la serviciile preplătite DIGI, în condiții comerciale cel puțin la fel de avantajoase, și veți păstra întregul credit disponibil la data preluării. Transferul numărului dvs în rețeaua DIGI va avea loc în perioada noiembrie 2025 – martie 2026, când veți primi o nouă notificare. Dacă nu doriți să beneficiati de serviciile DIGI, puteți opta pentru portarea numărului către un alt operator, conform legii. Pentru detalii și notificare accesați https://www.digi.ro/cartela, https://tkrm.ro/carteladigi sau apelați 0314004000. Vă așteptăm în rețeaua DIGI și va mulțumim pentru încredere. Telekom și DIGI

Ce trebuie să știi despre cartela Mobil Nelimitat

Accesibilitate
și flexibilitate

Mobil Nelimitat este o cartelă Telekom care îți aduce beneficii naționale nelimitate și chiar internaționale. Cartela nu are credit inițial, ci se activează automat o opțiune cu beneficii incluse, odată cu activarea numărului de telefon.

Extraopțiune
preactivată

Te bucuri instant de noua ta cartelă, cu opțiunea Mobil Nelimitat 6 preactivată, valabilă timp de 30 de zile. Beneficii incluse:

  • Nelimitat trafic de date național
  • Nelimitat minute și SMS-uri în orice rețea națională
  • 300 minute internaționale către fix/mobil
Reactivare
rapidă

Dacă îți dorești să continui cu aceleași beneficii, reîncarcă cu minimum 6 euro credit înainte de expirarea celor 30 de zile, iar opțiunea Mobil Nelimitat 6 se va reactiva automat.

Cum poți activa beneficiile
cartelei Mobil Nelimitat

1

Pasul 1

Inserează cartela SIM în telefon.

2

Pasul 2

Introdu codul PIN format din 4 cifre, tipărit pe suportul cartelei.

3

Pasul 3

Apelează gratuit 1234 și alege limba de comunicare (ex. tasta 1 pentru limba română).

Gata! Numărul tău și beneficiile nelimitate se vor activa instant.

Reîncarcă-ți cartela

Ai deja o cartelă Mobil Nelimitat și vrei să o reîncarci cu credit?
Reîncarcă aici

Vezi alte opțiuni disponibile

Activează opțiunea potrivită nevoilor tale de comunicare.

Vezi opțiunile

Bine de știut

Până când pot activa cartela Mobil Nelimitat?

Începând cu data de 1 noiembrie 2025 produsele prepaid nu mai fac parte din oferta comercială Telekom. Cartelele achiziționate până la 31 octombrie 2025 dar neactivate încă, trebuie activate în cel mai scurt timp posibil.

Cum pot reîncărca o cartelă Mobil Nelimitat?

Poți alege oricare dintre următoarele modalități de reîncărcare a cartelei Mobil Nelimitat:

  • cartele valorice
  • reîncărcare electronică
  • reîncărcare online
  • reîncărcare directă în magazinele Telekom
  • reîncărcare de pe abonament
  • reîncărcare cu minute sau de la automatele stradale de reîncărcare
Pot dezactiva opțiunea Mobil Nelimitat?

Dacă ai reîncărcat cartela cu 6 euro credit și opțiunea Mobil Nelimitat s-a reactivat automat, dar îți dorești să o dezactivezi și să-ți fie returnat creditul, poți face acest lucru în primele 24 de ore de la reactivare, fără să fi consumat beneficiile din opțiune și fără să fi activat beneficii suplimentare care se adaugă la opțiune.

Într-un interval de 30 de zile, poți solicita numai de 2 ori dezactivarea opțiunii și returnarea creditului.

Dezactivarea automată se va aplica după expirarea perioadei de valabilitate de 30 de zile a opțiunii, în cazul în care cartela nu a fost reîncărcată cu 6 euro credit.

Ce trebuie să știu despre codul PIN al cartelei?

Codul PIN este o măsură de securitate pentru cartela ta. Îți recomandăm să schimbi codul PIN inițial, tipărit pe suportul cartelei, cu un alt cod de 4 cifre știut doar de tine.

Vei avea nevoie de acest cod de fiecare dată când îți deschizi telefonul. Dacă introduci codul PIN greșit de 3 ori la rând, cartela SIM se va bloca automat.

Pentru deblocare, trebuie să introduci codul PUK tipărit pe spatele cartelei SIM. În situația în care pierzi codurile de deblocare, sună la numărul 021 404 1234 sau 0766121234, Serviciul Vânzări și Relații cu Clienții.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi