Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Promovarea prin Google Adwords este una dintre cele mai eficiente metode de a ajunge într-un timp scurt la un număr mare de potențiali clienți. Specialiștii noștri te pot asista în crearea anunțurilor în funcție de grupul țintă și optimizarea lor în timp real.
Google este cel mai vizitat website de pe mapamond și procesează aproape 100 000 de căutări pe secundă. În aceste condiții, să setezi campanii de marketing în Google Ads pentru a-ți promova produsele și serviciile este printre cele mai rapide și de impact metode de a-ți promova afacerea.
Unul dintre avantajele majore ale promovării prin Google Ads este acela că tu vei plăti numai atunci când oamenii vor da click pe anunțurile tale, ceea ce face această metodă mult mai prietenoasă cu bugetul tău, comparativ cu alte metode de promovare.
Specialiștii noștri te vor asista în setarea campaniilor de Google Search, Google Performance Max, Google Shopping, YouTube, Gmail, Google Display și Google Discovery.
Servicii incluse: |
BRONZE
|
SILVER
|
GOLD
|
PLATINUM
|
||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Setare obiective și strategie | ||||||||
Setare conversii (Tag Manager, Analytics GA4 & Google Ads) | ||||||||
Creare campanie | ||||||||
Monitorizare și optimizare | ||||||||
Analiză website și pagini promovate + recomandări | ||||||||
Suport clienți (via e-mail și/sau telefonic) | e-mail și telefonic | e-mail și telefonic | ||||||
Raportare lunară | ||||||||
Raportare săptămânală | ||||||||
Rapoarte personalizate | ||||||||
Consultanță pe rapoarte | ||||||||
Creație gratuită de bannere publicitare | ||||||||
Consultanță avansată user acquisition & engagement (Analytics GA4) | 1/an | 2/an | 4/an | 12/an | ||||
Consultanță creare strategie Online Marketing | ||||||||
Suport implementare & setare Google Merchant Center | ||||||||
Creare audiente custom | 2 | 3 | 4-6 | >6 | ||||
Campanii de tip Search, Display, Local & Remarketing | ||||||||
Campanii de tip Performance Max, Discovery, Shopping & App | ||||||||
Categorii de produse sau servicii promovate | 2-3 | 4-5 | 6-8 | >15 |
||||
Prețurile nu includ TVA. |
200€ /lună |
400€ /lună |
700€ /lună |
>1000€ /lună |
Identificăm publicul țintă și stabilim bugetul alocat pentru campanie. Decidem împreună care să fie obiectivul campaniei, în funcție de nevoile de business (mai multe vânzări, mai mulți vizitatori pe site etc.)
După ce creăm contul de Google Ads, vom seta prima campanie, ținând cont de cele mai importante aspecte: cuvinte cheie, zona geografică, tipuri de device pentru afișarea reclamelor și limba de afișare.
Pe măsură ce anunțurile rulează, cuvintele cheie se pot schimba. De aceea, e necesar să urmărim și să îmbunătățim în permanență parametrii campaniei, pentru a ne atinge obiectivul și pentru a ajunge cât mai eficient la publicul țintă.
Știm cât de important este să vezi cu performează campaniile. Așa că vei primi frecvent rapoarte personalizate, ca să fii la curent cu tot ce se întâmplă.
Oferim consultanță în Google Analytics, facem o analiză a website-ului tău și realizăm anunțuri atrăgătoare și targetate pe segmente țintă.
Ne dorim o colaborare pe termen lung și de succes. Investim timp să înțelegem businessul tău și să identificăm produsele cu potențial de profitabilitate.
Monitorizăm și optimizăm campaniile în timp real pentru a fi cât mai rentabile și pentru a beneficia de conversie ridicată și un cost per click cât mai bun.
Telekom este Partener Google, iar specialiștii noștri au cunoștințe avansate despre marketing online, tehnologia Google și campaniile Google Ads.
Reprezintă numărul de utilizatori care ajung pe site-ul tău din rezultatele căutărilor de pe Google. Practic, oamenii îți găsesc site-ul pe Google cu ajutorul cuvintelor cheie, iar acest lucru este gratuit. De aceea este foarte important ca aceste cuvinte cheie să fie identificate și alese cât mai bine.
Reprezintă numărul de utilizatori care ajung pe site-ul tău în urma unui click pe un anunț plătit, creat în platforma Google Ads. Aceste tipuri de anunțuri în cadrul unor campanii de promovare online ajung la o audiență mult mai mare într-un timp mai rapid.
Ambele sunt la fel de importante și se completează una pe cealaltă. Traficul organic generat din cuvinte cheie SEO bine stabilite are un impact mare inclusiv în traficul plătit. În schimb, traficul plătit te ajută să ajungi mult mai rapid la un număr mai mare de potențiali clienți.
Lasă-ne datele tale de contact și te ajutăm cu toate informațiile de care ai nevoie.
Completează formularul de mai jos și hai să vedem cum putem ajuta afacerea ta să crească.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Primul pas este să ne contactezi. Poți folosi formularul de contact de pe site sau ne poți suna direct.
Oferim suport atât pe e-mail, cât și telefonic, în funcție pachetul ales.
Campaniile de promovare prin Google Ads vor fi setate în baza unui cont deschis în platforma proprie Telekom dezvoltată împreună cu Google.
Tipurile de campanii Google Ads disponibile sunt:
PPC vine de la expresia din engleză „pay per click” (ro. plata per click) și este tipul de publicitate pe care se bazează platforma Google Ads. În cazul anunțurilor de tip PPC, plata se face numai atunci când un utilizator dă click pe anunțul tău.
SEM vine de la „Search Engine Marketing” (ro. marketing prin intermediul motoarelor de căutare) și este metoda prin care website-urile se pot promova prin intermediul motoarelor de căutare. Câteva exemple de campanii de marketing SEM sunt: PPC (pay-per-click), linkuri plătite, publicitate clasică (prin bannere, imagini de tip GIF etc).
SEO vine de la „Search Engine Optimization” (ro. Optimizarea pentru Motoarele de Căutare) și presupune optimizarea conținutului de pe site, prin intermediul unor cuvinte cheie bine alese, astfel încât site-ul tău să apară cât mai sus în lista de rezultate din Google.
Da, se poate. Însă rezultatele vor fi mult mai bune dacă anunțurile vor ghida utilizatorii către un website de prezentare. Soluția Telekom în această situație este serviciul de creare website, pe care o poți consulta aici.
Împreună cu specialiștii noștri vei seta strategia de promovare, dar doar după stabilirea obiectivelor și a bugetului campaniei. Pentru campanie, trebuie să iei în calcul câteva aspecte, precum alegerea dispozitivelor și orelor de afișare, targetare geografică, canalele de afișare. Obiectivele tale de business pot fi legate de awareness, vizibilitate, creșterea numărului de vizitatori, a vânzărilor etc..
Prețul unui click variază în funcție de competiție, de calitatea site-ului și a optimizărilor făcute pe campanie.În rapoartele pe care le vei primi vei regăsi și informații despre costul per click.
Sigur. Anunțurile pot fi setate în funcție de zona geografică dorită, fie că e vorba de o țară, o regiune sau o localitate anume.
Setările privind locația îți permit să vizezi zonele geografice în care pot să apară anunțurile tale și să ajungi mai aproape de clienții potențiali. Dacă ai un magazin online și dorești să vizezi doar orașul Timișoara, spre exemplu, poți face acest lucru.
Sigur. Poți alege ca anunțurile să se afișeze doar în anumite zile din săptămână, respectiv doar în anumite intervale orare. Spre exemplu, poți sincroniza orarul de afișare al anunțurilor cu orarul de funcționare al afacerii tale.
Dacă afacerea ta este de tip sezonier, vom desfășura campaniile doar în perioada vizată. În restul perioadei, campaniile vor fi sistate și reluate la momentul oportun.
Diferențele de costuri apar din mai multe motive, precum competiția crescută care există într-un anumit domeniu de activitate, perioada în care utilizatorii caută și numărul de căutări.
De asemenea, în Google Ads este executată o licitație de fiecare dată când are disponibil un spațiu publicitar, adică pentru un rezultat al căutării sau pe un blog, site de știri, pe oricare altă pagină. Fiecare licitație decide care sunt anunțurile Ads care vor apărea în respectivul moment și în respectivul spațiu. Suma pe care o licitezi introduce anunțul tău în licitație.
Îți recomandăm să nu cauți anunțurile tale deoarece acest lucru va afecta performanța campaniei. Dacă vei efectua căutări care determină afișarea anunțului, vei acumula afișări, însă nu și clickuri, ceea ce va conduce la o scădere a ratei de click, iar anunțul nu va fi afișat cu frecvența dorită.
De asemenea, în cazul în care cauți în mod repetat propriul anunț cu ajutorul căutării Google, însă nu dai niciodată click pe acesta, este posibil să nu îl mai vezi deloc. Motivul este faptul că sistemul Google nu îți mai afișează anunțuri despre care consideră că nu îți trezesc interesul.
Contractul poate fi reziliat după o perioadă de minimum 3 luni. Dacă la activarea pachetului nu ai plătit taxa de activare (49 euro + TVA), aceasta va ține loc de taxă de reziliere și va fi percepută în ultima lună de campanie.
De asemenea, pentru a renunța la colaborare, trebuie să ne notifici cu 30 de zile înainte de momentul în care dorești să oprești campania de promovare.
Din păcate, nu îți vom putea transfera contul după reziliere. Acesta va rămâne la noi, însă îți vom oferi rapoartele campaniilor tale Ads.