Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

ALEGE ABONAMENTELE

Nelimitat 9

Totul nelimitat national + GOOGLE CHROMECAST 3 inclus.
Sa vezi si pe televizor tot ce vezi pe mobil.
Cat vezi, atat platesti.
  • Bonus Net Nelimitat la viteza 4G
  • Nelimitat minute nationale
  • Nelimitat SMS-uri nationale
  • 300 minute internationale Zona SEE si Zona 1
  • 6 GB Roaming SEE

Perioada contractuala: 24 de luni

9€ /lună (CU TVA)

7,56€/lună (fără TVA)

GOOGLE CHROMECAST 3

Nelimitat 14

Totul nelimitat national + Smartphone inclus
Cat vezi, atat platesti.
  • Bonus Net Nelimitat la viteza 4G
  • Nelimitat minute nationale
  • Nelimitat SMS-uri nationale
  • 500 minute internationale Zona SEE si Zona 1
  • 9.4 GB Roaming SEE

Perioada contractuala: 24 de luni

14€ /lună (CU TVA)

11.76€/lună (fără TVA)

Samsung Galaxy A13

inclus

Xiaomi Note 11

inclus

Nelimitat 18

Totul nelimitat national + Smartphone inclus
Cat vezi, atat platesti.
  • Bonus Net Nelimitat la viteza 4G
  • Nelimitat minute nationale
  • Nelimitat SMS-uri nationale
  • 700 minute internationale Zona SEE si Zona 1
  • 100 minute in Roaming Grupele 1 si 7
  • 1 GB in Roaming Grupele 1 si 6
  • 12 GB Roaming SEE

Perioada contractuala: 24 luni

18€ /lună (CU TVA)

15.12€/lună (fără TVA)

Samsung Galaxy A22 5G

inclus

Huawei Nova 9SE

inclus

Vrei sa navighezi în siguranță pe internet?

Alege solutia de securitate complexa Norton Mobile Security si Mobile NetSecurity pentru o securitate crescuta a echipamentelor împotriva virușilor și a furtului de identitate si a conexiunilor de acces la internet mobil utilizand reteaua Telekom Mobile, pentru 1,5 euro/luna (cu TVA).
Detalii ofertă promoțională
  • Noile abonamente “Nelimitat” de la Telekom Mobile impreuna cu Bonusul Net Nelimitat activ ofera beneficii nationale nelimitate (internet, minute si SMS-uri) si sunt disponibile pentru clientii existenti si noi, prin portare, de la serviciul de abonament activ in alta retea, la serviciul de abonament Telekom Mobile, in anumiti termeni si conditii.
  • Serviciile/beneficiile neincluse in abonament se tarifeaza separat conform contractului.
  • Oferta valabila pana la 31.05.2022, cu posibilitate de prelungire.
  • Oferta cu terminal inclus este disponibila la portarea pe abonamentul Nelimitat 14 cu telefonul Samsung Galaxy A13 sau telefonul Xiaomi Note 11 pe perioada contractuala de 24 de luni, sau la portarea pe abonamentul Nelimitat 18 cu telefonul Samsung Galaxy A22 5G sau Huawei Nova 9SE.
  • Oferta cu dispozitivul Google Chromecast 3 inclus este disponibila la portarea pe abonamentul Nelimitat 9 pe perioada contractuala de 24 de luni.
  • Google Chromecast este un dispozitiv de streaming media ce se conecteaza la portul HDMI al televizorului. Dispozitivul se conecteaza la televizor si vei dispune de emisiunile preferate, filme, muzica, jocuri si multe altele.
  • Google Chromecast functioneaza cu iPhone, iPad, telefoane cu Android, Mac, laptopuri cu Windows si Chromebook.
  • Solutia de securitate complexa este alcatuita din Norton Mobile Security si Mobile NetSecurity.
  • Mobile NetSecurity este o soluție ce protejează conexiunea de date mobile pentru device-urile mobile utilizate în reteaua Telekom Mobile. Pentru apararea impotriva amenintarilor online este necesara repornirea telefonului.
  • Norton Mobile Security oferă acces la serviciile aplicaţiei mobile "Norton Mobile Security", aplicatie care poate fi descarcata din Google Play sau App Store.
  • Pentru toate abonamentele, minutele/SMS-urile nationale incluse se pot folosi si în Roaming SEE (Spaiul Economic European). Minutele si SMS-urile nationale incluse în abonamente se folosesc atât national cât si în retea.
  • Zonele si destinatiile pentru apelurile internationale incluse în abonament se regasesc aici . Beneficiile incluse in Roaming Global aferente abonamentelor sunt disponibile in Grupa 7 de voce si SMS si Grupa 6 de date si se regasesc detaliate in sectiunea Roaming.
  • Telekom Romania Mobile are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor și conform Termenilor Generali de utilizare a serviciilor.
  • Există posibilitatea solicitării plății unui avans la achiziționarea produselor. Avansul se percepe în funcție de vechimea în rețea, valoarea abonamentului precum și solvabilitatea clientului.
  • BONUS Net Nelimitat
    • Trafic de date nelimitat, la viteza 4G și o lățime de banda de 1,5 Mbps care asigură o rezoluție de maxim 480p/calitate DVD pentru conținutul de video streaming.
    • Bonusul Net Nelimitat se acordă automat și gratuit, la semnarea sau reinnoirea unui contract pe 12/ 24 de luni și vei beneficia de el pe toata perioada contractuală, atât timp cât abonamentul este menținut activ.
    • Atât timp cât bonusul Net Nelimitat este activ, traficul efectuat după consumarea datelor mobile incluse in abonament și/sau opțiunea de date activă și/sau alte bonus-uri nu se tarifează.
    • Ca urmare a dezactivării bonusului Net Nelimitat, după consumarea datelor mobile incluse în abonament și/sau opțiunea de date activă și/sau alte bonus-uri, traficul de date se va tarifa cu tariful standard menționat în Contract.
Alte detalii
  • Pentru ca numărul tău să poată fi portat este important ca SIM-ul să nu fie dezactivat, blocat, declarat furat sau pierdut şi să nu fie implicat într-un alt proces de portare aflat în derulare.
  • Poți anula cererea de portare cel târziu cu 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru realizarea portării. În acest sens, este necesar să completezi cererea de anulare a cererii de portare și să o transmiți reprezentantului Telekom Romania Mobile Communications. În cazul în care cererea de anulare a portării este formulată ulterior termenului menționat anterior, portarea va fi finalizată.
  • Pentru mai multe detalii accesează Ghidul Utilizatorului, apelează 1933 (apel gratuit din rețeaua Telekom Romania Mobile Communications și tarif normal din celelalte rețelele naționale) sau vino în oricare din magazinele noastre.
Întrebări frecvente

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru portarea numărului la Telekom Romania Mobile?

Pentru că numărul tău să poată fi portat este important că SIM-ul să nu fie dezactivat, blocat, declarat furat sau pierdut și să nu mai fie implicat într-un alt proces de portare aflat în derulare.

De ce documente am nevoie pentru a mă porta?
Dacă vrei să te portezi, ai nevoie de următoarele documente: cartela SIM cu numărul pe care vrei să-l portezi, cea mai recentă factură a abonamentului mobil și actul de identitate. Dacă ai o cartelă prepaid și vrei să-ți portezi numărul la un abonament mobil Telekom Romania Mobile, ai nevoie doar de cartela SIM și de actul de identitate.

Unde pot verifica dacă sunt în aria de acoperire?

Poți verifica aria de acoperire a serviciilor Telekom Romania Mobile accesând link-ul acesta.

Pot porta la Telekom Romania Mobile abonamentul altei persoane, pe numele meu?
Nu, portarea se poate face doar de titularul abonamentului, către aceeași persoană.

Dacă mă decid că nu îmi mai doresc portarea, ce trebuie să fac?

Poți anula cererea de portare cel mai târziu cu 24 de ore înainte de momentul stabilit pentru realizarea portarii. În acest sens, este necesar să te prezinți în magazinul unde ai depus cererea de portare , în vederea completării unei cereri de anulare a cererii de portare. În cazul în care cererea de anulare a portarii este formulată ulterior termenului menționat anterior, portarea va fi finalizată.

Pentru telefoanele în rate se percepe dobândă?
Nu, sistemul de rate împarte automat valoarea telefonului în 24 rate pe factură, fără dobândă.

Telefonul este codat în rețeaua Telekom Romania Mobile?
Telefoanele comercializate de noi nu sunt codate în rețeaua Telekom Romania Mobile.

Care este numărul maxim de abonamente pe care îl pot activa?
Poți activa până la cel mult 4 abonamente mobile. Pentru persoane juridice poți contacta un consultant business Telekom Romania Mobile apelând direct numărul de telefon 1933.

Nelimitat M, Nelimitat L/ Mobil Nelimitat conțin beneficii în roaming?

Nelimitat M, Nelimitat L/ Mobil Nelimitat nu conțin beneficii în roaming, activarea serviciului de roaming poate fi realizată doar cu schimbarea abonamnetului cu un abonament compatibil cu serviciul roaming, adică Nelimitat XL, Nelimitat 2XL și Nelimitat 3XL

Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?

În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.

Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom Romania Mobile, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.

Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom Romania Mobile. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.

Ce se întâmplă cu această garanție?

Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.

Cum îmi pot dezactiva opțiunea Norton Antivirus?
Poți dezactiva opțiunea Norton Antivirus din aplicația mobilă MyAccount, prin apel la 1234 (apel gratuit în Telekom Romania Mobile, cu taxă din alte rețele) sau prin SMS la 277 cu textul „D Norton”. Opțiunea de dezactivare prin SMS este valabilă doar pentru clienții de servicii mobile.

Portare prin curier

Ce înseamnă portarea prin curier? Nu mai este nevoie să merg la magazin?

Portarea prin curier se adresează clienților care doresc portarea numerelor prepaid sau postpaid din alți operatori către postpaid Telekom Romania Mobile fără să se mai deplaseze într-un magazin Telekom Romania Mobile.

La ce este nevoie să fiu atent? Cum transmit datele de abonat sau seria Sim?

Vei primi SMS de la numărul 1748 cu textul: “Bună ziua. În vederea avansării procesului de portare va rugăm să răspundeți acestui SMS cu informațiile necesare: codul de abonat în situația în care portati un număr de la abonament, sau seria SIM-ului în cazul în care portati un număr de cartelă prepaid. O zi frumoasă! Echipa Telekom Romania Mobile.” După acest mesaj trebuie să răspunzi la acest SMS completând DOAR codul de abonat sau seria SIM, fără alte caractere.

În cât timp primesc coletul prin curier?

Coletul este livrat în cel mai scurt timp, însă termenul maxim de livrare este de 7 zile lucrătoare.

Trebuie să plătesc o suma de bani înainte de instalarea serviciilor?

În anumite situații, se poate percepe, înainte de instalarea serviciilor, plata unei sume, sub formă de avans sau depozit.

Depozitul este este suma exprimată în lei, nepurtătoare de dobânda și care poate fi achitată astfel: În magazinele Telekom Romania Mobile, prin ordin de plata în contul bancar: RO62 BUCU 0434 9423 2511 RO04 sau la curier în momentul livrării echipamentului.

Plata în avans este suma exprimată în lei, care se va înregistra că și credit în prima factură emisă după încasare. Plata în avans poate fi efectuată în orice punct de plata al facturilor Telekom Romania Mobile. Indiferent de modalitatea de plata aleasă clientul trebuie să specifice pe ordinul de plata sau operatorului (în cazul în care alege să achite în numerar) că suma achitată reprezintă o plata în avansul pentru codul de abonat specificat pe factură/nou creat.

Ce se întâmplă cu această garanție?

Garanția este returnată clientului după un interval de minim 6 luni, în baza unei solicitări scrise și doar dacă clientul a achitat în termen ultimele 5 facturi emise, în anumite situații se poate percepe înainte de instalare fie o plata în avans a facturilor, fie plata unui depozit.

Portează-te la Telekom Romania Mobile Communications, urmând pașii de mai jos:

PASUL 1

Alege oferta de servicii

Vezi ofertele
PASUL 2

Completează cererea de portare

Descarcă aici cererea de portare.

Atașează acestei cereri, următoarele:

  • ultima factură de servicii, dacă vrei să portezi un număr de pe un abonament lunar, sau fotocopie cartelă SIM, dacă vrei să portezi un număr de pe o cartelă preplătită;

  • copie act de identitate reprezentant legal;

  • copie Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului al companiei.

PASUL 3

Transmite documentele către un reprezentant Telekom Romania Mobile Communications

Poți alege să mergi într-un magazin Telekom Romania Mobile Communications, să apelezi 1933 (apel gratuit din rețeaua Telekom Romania Mobile Communications și la tarif normal din celelalte rețele naționale) sau dacă ai deja un reprezentant de cont, contactează-l.

PASUL 4

Bucura-te de mobil asa cum vrei

Vei primi o nouă cartelă SIM, pe care se va porta numărul tău în maxim 3 zile lucrătoare de la data depunerii cererii. Procesul se poate prelungi, dar nu mai mult de 25 de zile lucrătoare în cazul în care conectarea/deconectarea implică realizarea unor operațiuni complexe.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Portează-te la Telekom în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: