Extra informații persoane juridice
Cum voi fi afectat(ă) de această integrare?
Ne dorim să asigurăm continuitatea serviciilor de care beneficiezi. Integrarea va aduce în viitor o gamă completă de servicii
mobile și fixe de top și suntem pregătiți pentru a sprijini și a contribui la îmbunătățirea proceselor din companiile partenerilor
noștri. Vei continua să beneficiezi cel puțin de aceeași calitate a serviciilor pe care ți le oferim și de suportul nostru constant.
Va avea loc o schimbare în ceea ce privește contractul meu actual de servicii sau calitata serviciilor pe care le oferiți?
Contractul tău actual de servicii cu Telekom va rămâne neschimbat. Telekom îți va furniza suport pe parcursul întregului
proces.
Care sunt noile servicii pe care le va oferi Vodafone?
Vodafone continuă să ofere soluții profesionale integrate, precum și produse și servicii adaptate nevoilor dumneavoastră.
Oferim atât conectivitate, cât și variante servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor companiei/instituției.
Este posibil să îmi renegociez contractul curent?
Pentru renegocierea contractului curent cu Telekom, poți contacta echipa Telekom prin aceleași metode ca și până acum.
Voi primi discount dacă îmi mut abonamentul de voce mobilă din Telekom în Vodafone?
Vodafone a pregătit oferte personalizate pentru migrarea abonamentului de voce mobilă din Telekom în Vodafone. Vom
reveni în curând cu noile oferte, gândite pentru a oferi sprijinul necesar companiei tale. Ne poți contacta oricând pentru mai
multe informații pe toate canalele de comunicare obișnuite.
Mi se va schimba Account Managerul?
Account managerul tău va rămâne același și va fi persoana care te va ajuta să obții toate informațiile de care ai nevoie.
Ce se va întâmpla cu contractul/oferta mea actuală de servicii fixe de la Vodafone Romania?
Contractul tău actual de servicii cu Vodafone va rămâne neschimbat și vei continua să beneficiezi cel puțin de aceeași
calitate a serviciilor pe care ți le oferim și de suportul nostru constant.
Sunt deja și client Telekom România. În aceste condiții, va exista vreo schimbare în contractul meu cu ei sau cu voi?
Contractele tale actuale de servicii cu Vodafone și cu Telekom vor rămâne neschimbate până la data expirării acestora. Vei
continua să primești două facturi și vei avea aceleași date de contact. Orice modificare viitoare va fi anunțată în timp util.
Ne poți contacta oricând pentru mai multe informații pe toate canalele de comunicare obișnuite.
De ce ați achiziționat Telekom?
Vodafone și Telekom își unesc forțele pentru a dezvolta o rețea mobilă la cele mai înalte standarde, pentru a oferi o
experiență mai bună și acces la tehnologie de ultimă oră pentru familiile și afacerile din România.
Cum îmi pot muta serviciile de la Telekom la Vodafone ?
Mutarea serviciilor de la Telekom la Vodafone se face prin semnarea unui nou contract de servicii cu Vodafone, proces similar
cu unul de portare dintr-o rețea în alta.
Este obligatoriu să îmi mut serviciile de la Telekom la Vodafone ?
Nu este obligatoriu să îți muți serviciile de la Telekom la Vodafone. Desigur, dacă dorești să te alături Vodafone, acest lucru se
poate face la cererea ta.
Ce se va întâmpla cu facturile de la contractul meu actual și unde le pot plăti?
Modalitățile de plată pe care le folosești în prezent rămân neschimbate.
Pot plăti factura Telekom în magazinele Vodafone? Dar factura Vodafone în magazinele Telekom?
Da, vei putea plăti factura Telekom în magazinele Vodafone la o dată ulterioară, pe care o vom comunica. La fel și pentru plata
facturilor Vodafone în magazinele Telekom.
Sunt client Telekom. Cum voi fi afectat de achiziția Telekom de către Vodafone?
Achiziția Telekom nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân neschimbate. Telekom va
rămâne furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, cel puțin în aceleași condiții și cu același
suport pe care l-ai primit și până acum.
Dacă sunt client Telekom pot beneficia de o ofertă specială la Vodafone?
Am pregătit pentru abonații Telekom un cadou de bun venit în familia Vodafone, pe care te invităm să il accesezi aici:
www.vodafone.ro/business/impreuna
Vom reveni în curând, pentru a te anunța data începând cu care te aștepăm în magazinele Telekom și Vodafone, sau pe
www.vodafone.ro/business/impreuna, să alegi oferta personalizată pe care am pregătit-o pentru tine. Ofertele vor fi
optimizate în funcție de suma plătită în prezent pentru serviciile tale și beneficiile pe care le ai în contractul tău actual cu
Telekom.
Va avea loc o schimbare în ceea ce privește contractul meu actual de servicii?
Achiziția Telekom de către Vodafone nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân
neschimbate. Telekom va rămâne furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, în aceleași
condiții și cu același suport pe care l-ai primit și până acum.
Va avea loc o schimbare în ceea ce privește calitatea serviciilor oferite până acum de Telekom?
Vodafone și Telekom își unesc forțele pentru a dezvolta o rețea mobilă la cele mai înalte standarde, pentru a oferi o
experiență mai bună și acces la tehnologie de ultimă oră pentru familiile și afacerile din România. Telekom va rămâne
furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, cel puțin în aceleași condiții și cu același sprijin
pe care l-ai primit și până acum.
Sunt deja și client Vodafone România. În aceste condiții, va exista vreo schimbare în contractul meu cu ei sau cu voi?
Vodafone și Telekom vor funcționa în următoarele luni ca două entități juridice distincte. Vei avea în continuare 2 contracte și
vei beneficia de aceleași servicii, cel puțin în aceleași condiții și cu același sprijin ca și până acum.
Vor exista schimbări de preț la Telekom in urma achiziției de către Vodafone?
Achiziția Telekom nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân neschimbate.
Ce se întâmplă dacă nu vreau să devin client Vodafone?
Nicio problemă. Contractul tău cu Telekom va rămâne în vigoare până la expirarea perioadei contractuale sau până la
încetarea contractului, conform termenilor și condițiilor din contractul existent.
Ce se va întâmpla cu facturile de la contractul meu actual Telekom și unde le pot plăti?
Modalitățile de plată pe care le folosești în prezent rămân neschimbate. Le regăsești pe www.telekom.ro/modalitatideplata
sau în factura Telekom.
Vei putea plăti factura Telekom în magazinele Vodafone și factura Vodafone în magazinele Telekom la o dată pe care o vom
comunica ulterior.
Pot plăti factura Telekom în magazinele Vodafone? Dar factura Vodafone în magazinele Telekom?
Modalitățile de plată pe care le folosești în prezent rămân neschimbate. Le regăsești pe www.telekom.ro/modalitatideplata
sau în factura Telekom.
Vei putea plăti factura Telekom în magazinele Vodafone și factura Vodafone în magazinele Telekom la o dată pe care o vom
comunica ulterior.
Dacă am nevoie de asistență, unde mă pot adresa, începând de astăzi?
Vrem să-ți fie ușor să iei legătura cu noi ori de câte ori ai nevoie. De aceea, iți reamintim căile prin care poți intra în contact cu noi:
- Magazine Telekom le găsești pe site www.telekom.ro/magazine și în aplicația MyAccount
- Numere suport clienți:
- 1933 - număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- 0766121933 - număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- Website www.telekom.ro: ne vei putea contacta în secțiunea „Asistență”, vei avea acces în contul tău MyAccount și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
- Aplicația Telekom MyAccount: vei folosi aceleași date de contact pentru conectarea în aplicație ca și până acum. Îți vei putea plăti factura, ne vei putea contacta și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
- Adresa de e-mail: clientiB2B@telekom.ro
- Poșta: adresa de corespondență este: Bulevardul Expoziției nr. 1C, clădirea B1, etajele 1, 2 și 3, Sectorul 1, București, România.
Dacă vreau să închei un nou contract, care sunt abonamentele disponibile?
Dacă dorești să închei sau să reînnoiești contractul Telekom, poți verifica pe www.telekom.ro/business sau în magazinele Telekom ofertele disponibile.
Vom reveni în curând, pentru a te anunța data începând cu care te așteptăm în magazinele Telekom și Vodafone, sau pe
www.vodafone.ro/impreuna/oferta
să alegi oferta Vodafone personalizată pe care am pregătit-o pentru tine. Oferta va fi optimizată în funcție de prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale și beneficiile pe care le ai in contractul tău actual cu Telekom.
În cazul în care vreau să îmi achiziționez abonament sau cartele prepaid Vodafone, pot face acest lucru din magazinele Telekom?
Vom reveni în curând, pentru a te anunța data începând cu care te așteptăm în magazinele Telekom și Vodafone, sau pe www.vodafone.ro/business/impreuna să alegi oferta personalizată pe care am pregătit-o pentru tine, luând în considerare prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale și beneficiile pe care le ai în contractul tău actual cu Telekom.
Ce se va întâmpla cu datele mele personale după această achiziție? Voi avea acces la ele?
După achiziție, îți vei putea accesa datele în aceleași condiții și prin aceleași canale. De asemenea, după achziție, Telekom îți
va prelucra datele conform detaliilor prevăzute în politica de confidențialitate, de principiu în aceleași condiții. În plus, pentru
anumite acțiuni de integrare eficientă cu grupul Vodafone, Telekom și Vodafone vor prelucra anumite date personale pentru
scopuri clar definite și indicate în politici de confidențialitate dedicate.
Din partea cui vor veni următoarele comunicări și informări?
Informările prin SMS, e-mail și aplicația MyAccount vor veni în continuare din partea Telekom.
Eu nu sunt de acord ca furnizorul meu să devină Vodafone. Ce soluții am pentru a rezilia contractul Telekom?
Achiziția Telekom de către Vodafone nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân
neschimbate. Te așteptăm în magazinele Telekom și pe www.telekom.ro/business pentru orice modificări pe care vrei să le
aduci contractului tău existent.
Ce se întâmplă cu aplicația MyAccount?
Nicio grijă. Vei folosi aceleași date de contact pentru conectarea în aplicație ca și până acum. Iți vei putea plăti factura, ne vei
putea contacta și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
Unde pot verifica acum informații despre numărul meu Telekom?
Poți verifica informații despre numărul tău Telekom prin aceleași metode ca și până acum: în contul tău MyAccount, în magazinele
Telekom sau apelând numerele suport clienți:
- 1933 - număr apelabil doar din rețeaua Telekom, gratuit, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
- 0766121933 - număr apelabil din rețelele naționale, la tarif normal, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Ce se va întâmpla cu paginile de Facebook, Instagram și LinkedIn Telekom România?
Paginile oficiale de social media Telekom (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) rămân neschimbate.
Ce se va întâmpla cu informațiile de pe www.telekom.ro?
Site-ul www.telekom.ro rămâne disponibil clienților Telekom.
Cum pot rămâne informat despre progresul integrării și schimbările ce mă pot afecta?
Informațiile relevante privind progresul integrării și eventualele schimbări care te pot afecta vor fi transmise la momentul potrivit,
prin canalele de comunicare obișnuite.
Vor exista întreruperi ale serviciului meu în timpul integrării și, dacă da, cum voi fi notificat?
Echipele Vodafone și Telekom vor depune toate eforturile pentru a se asigura că integrarea va decurge pe cât posibil fără incidente.
În eventualitatea în care vor fi necesare intervenții care ar putea afecta temporar furnizarea serviciilor, veți fi notificat prin canalele
obișnuite de comunicare.