Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Ce înseamnă să-ți schimbi abonamentul mobil?

Înseamnă să înlocuiești abonamentul actual cu un altul, chiar și pe o scurtă perioadă de timp - de exemplu când pleci într-o vacanță în străinătate - fără să modifici perioada contractuală.

Poți alege să treci la un abonament mobil:

cu un cost lunar mai mic sau mai mare

cu mai multe minute internaționale

cu mai mult trafic de date în roaming

Indiferent că este pentru doar câteva zile sau pentru câteva luni,

poți schimba abonamentul oricând ai nevoie, iar perioada contractuală rămâne la fel.

Beneficiile noului abonament vor intra în vigoare de la data schimbării până la data emiterii următoarei facturi.
Dacă ți-au rămas beneficii neconsumate din abonamentul inițial - cum ar fi minute internaționale - acestea nu vor mai fi disponibile după schimbarea abonamentului.

În ce condiții poți schimba abonamentul mobil

Acest lucru depinde de momentul perioadei contractuale în care te afli.

Poți solicita o schimbare de abonament în oricare dintre următoarele situații:

Când ești în timpul perioadei contractuale obligatorii, poți trece la un abonament:

superior (cu un cost lunar mai mare): oricând

inferior (cu un cost lunar mai mic): oricând, numai dacă noul abonament are costul lunar mai mare sau egal cu cel ales la activare sau reînnoire.

După expirarea perioadei contractuale obligatorii, poți trece la un abonament:

superior (cu un cost lunar mai mare): oricând

inferior (cu un cost lunar mai mic): oricând

Activarea serviciului de roaming

Toate abonamentele mobile Telekom oferă trafic de date în roaming SEE. Asigură-te că serviciul roaming este activat și din aplicația mobilă MyAccount - detalii aici.

Dacă ai nevoie de roaming în alte grupe internaționale sau de mai multe minute internaționale, este necesar să schimbi abonamentul actual cu un altul care are beneficiile dorite. Perioada contractuală rămâne la fel.

Ulterior, poți reveni la abonamentul inițial dacă acesta mai face parte din oferta comercială curentă sau poți alege un alt abonament disponibil, ținând cont de condițiile menționate mai sus. Dacă ai o cartelă prepaid Telekom, află de aici cum poți activa serviciul de roaming.

Despre Bonusul
Net Nelimitat

Dacă acum ai un abonament cu oferta promoțională Bonus Net Nelimitat activă și îl schimbi cu un alt abonament disponibil în oferta comercială actuală, vei beneficia în continuare de Bonusul Net Nelimitat.

Vrei să-ți schimbi abonamentul?

Accesează contul tău MyAccount și vezi ce oferte ai disponibile.

Spre abonamente

Cum schimbi abonamentul mobil

Poți modifica abonamentul direct din contul tău MyAccount, atât din aplicația mobilă, cât și de pe site. Vezi mai jos pașii pentru fiecare dintre aceste modalități.

Din contul de pe website

Intră în cont Creează cont

Administrează-ți serviciile simplu și rapid, din aplicația mobilă MyAccount.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi