Bun găsit!
Îți mulțumim că ești alături de Telekom România Mobile Communications S.A. pe parcursul
procesului de redefinire a operațiunilor sale din România. Încrederea și experiența ta sunt foarte
importante, de aceea, dorim să te ținem la curent cu noutățile privind evoluția Telekom România
Mobile Communications S.A. („Telekom”).
Te anunțăm că Vodafone Romania S.A. („Vodafone”) a preluat Telekom, marcând un pas
semnificativ în misiunea Vodafone de a conecta România și pe români la un viitor mai bun. Astfel,
continuăm să investim în inovație și în viitorul industriei de telecomunicații, contribuind la
transformarea digitală a României, în beneficiul clienților și al societății.
Vodafone și Telekom își unesc forțele pentru a dezvolta o rețea mobilă la cele mai înalte standarde,
pentru a oferi o experiență mai bună și acces la tehnologie de ultimă oră pentru familiile și afacerile
din România.
Ce beneficii vei avea în familia Vodafone?
- O rețea mai bună: ne dorim să asigurăm o rețea mobilă performantă pentru clienții din România. În viitor, prin puterea integrată a rețelelor Vodafone și Telekom, clienții vor beneficia de viteză mai mare, calitate superioară și acoperire extinsă a conectivității, ca urmare a extinderii spectrului și creșterii numărului de site-uri.
- Acces la tehnologie mai bună: odată intrat în familia Vodafone, vei putea avea acces la cele mai noi smartphone-uri și gadgeturi, la o gamă variată de accesorii, plus o serie de beneficii flexibile pentru tine și familia ta. În același timp, companiile și instituțiile din România vor putea beneficia de cele peste 3.000 de soluții IoT și ICT implementate și de peste 100 de parteneri și furnizori pentru tehnologie de top.
- Experiență mai bună: în familia Vodafone vei putea beneficia de o experiență personalizată, asigurată 24/7 cu ajutorul asistentului digital TOBi și capabilităților avansate de asistență digitală AI. În magazinele Vodafone EasyTech te așteaptă o echipa extinsă de experți în tehnologie, iar companiile au parte de servicii de consultanță pentru tehnologie, soluții digitale și IT cu ajutorul a peste 100 de specialiști certificați. În plus, prin programul „Meriți ce-i mai bun”, vei primi beneficii adiționale și experiențe exclusive.
Ce se întâmplă cu serviciile tale și contractul tău Telekom în această etapă?
Achiziția Telekom de catre Vodafone nu influențează condițiile contractului tău încheiat cu Telekom, care rămân neschimbate. Telekom va rămâne furnizorul tău de servicii și vei beneficia în continuare de serviciile Telekom, în aceleași condiții și cu același suport pe care l-ai primit și până acum.
Vodafone și Telekom vor funcționa în următoarele luni ca două entități juridice distincte.
Clienții Telekom vor avea posibilitatea să se alăture treptat în rețeaua Vodafone. Acesta nu va fi un proces automat, ci se va face în această etapă doar la cererea clienților. Astfel, ai libertatea de a te muta oricând în rețeaua Vodafone.
Cu această ocazie, am pregătit pentru abonații Telekom un cadou de bun venit în familia Vodafone, pe care te invităm să îl accesezi pe www.vodafone.ro/impreuna/oferta.
Vom reveni în curând, pentru a te anunța data începând cu care te așteptăm în magazinele Telekom și Vodafone, sau pe www.vodafone.ro/impreuna/oferta, să alegi oferta personalizată pe care am pregătit-o pentru tine, luând în considerare prețul pe care îl plătești în prezent pentru serviciile tale și beneficiile pe care le ai în contractul tău actual cu Telekom.
Unde poți plăti factura Telekom?
Modalitățile de plată pe care le ai la dispoziție rămân neschimbate. Le regăsești pe
www.telekom.ro/modalitatideplata sau în factura Telekom.
Cum ne poți contacta?
Vrem sa îți fie ușor să iei legătura cu noi, ori de câte ori ai nevoie. De aceea, îți reamintim căile prin care poți intra în contact cu noi, pentru a primi tot sprijinul de care ai nevoie:
- Magazin: le găsești pe www.telekom.ro/magazine și în aplicația MyAccount.
- Numere suport clienți:
- 1234 – apelabil din rețeaua Telekom, gratuit
- 0766 121 234 – apelabil din alte rețele, tarif normal
- 1616 – serviciu premium, 1,95€/apel
- Website www.telekom.ro: ne vei putea contacta în secțiunea „Asistență”, vei avea acces în contul tău MyAccount și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
- Aplicația Telekom MyAccount: vei folosi aceleași date de contact pentru conectarea în aplicație ca și până acum. Îți vei putea plăti factura, ne vei putea contacta și îți vei putea gestiona abonamentul Telekom.
- Adresa de e-mail: info_TKRM@telekom.ro
- Poșta: adresa de corespondență este: Bulevardul Expoziției nr. 1C, clădirea B1, etajele 1, 2 și 3, Sectorul 1, București, România.
- Conturile de Facebook, Instagram și TikTok ale Telekom rămân neschimbate.
- Detalii privind prelucrarea datelor tale cu caracter personal de către Vodafone în contextul și pentru scopul celor menționate mai sus pot fi găsite pe www.vodafone.ro/privacy.
- Te asigurăm că vom face toate demersurile pentru a-ți asigura cea mai bună calitate a serviciilor și te vom ține la curent cu privire la următoarele etape ale acestui proces de tranziție, ca urmare a achiziției Telekom de către Vodafone.
Îți mulțumim!
Echipele Vodafone și Telekom