Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Îți dăm 3 motive să activezi
chiar azi factura electronică:

Plătești
mai puțin

Pentru factura tipărită, trebuie să plătești 0,89 EUR în plus, în fiecare lună. Nu vei mai plăti această sumă, dacă activezi factura electronică.

Economisești
timp și spațiu

Scapi de faimosul „raft cu facturi”, pe care le tot strângi de mult timp. Le ai pe e-mail și le poți accesa oricând. În plus, în contul tău MyAccount poți vedea oricând facturile din ultimele 6 luni.

Este la un
click distanță

Ești plecat în concediu și te întorci abia după data scadentă? Dacă activezi factura electronică, ai acces la ea oricând și o poți plăti de oriunde, chiar și online, fără a rămâne în urmă cu plata.


Află despre noua directivă europeană și modificările aduse asupra plăților online.

S-a dublat numărul clienţilor cu factură electronică

Mulți dintre clienții nostri au înțeles că online e mai sigur.
Cu factura electronică, uiți de grija facturilor în plic.

Activează factura

E simplu ca „Bună ziua!” să activezi factura electronică:

1

Deschide aplicația mobilă
MyAccount și intră în cont.

2

Mergi la secțiunea "Factură și plăți" și apasă pe opțiunea "Factură electronică".

3

Introdu adresa de e-mail pe care vrei să primești factura.

4

Apasă pe butonul "Activează" și
ta-daaa! Factura electronică e activată!

Vrei un ghid pas cu pas?
Folosește tutorialul de mai jos:

Te-am convins? Dacă da, intră acum în contul tău MyAccount și activează factura electronică:

Intră în cont

Întrebări frecvente

Cum activez factura electronică?

Poți opta ca factura să se emită doar în format electronic. Pentru asta, fie intri în secțiunea „Factura mea” din contul MyAccount, fie apelezi Serviciul de Relații cu Clienții.

Cum știu că mi s-a emis factura electronică?

În cel mult 3 zile de la data emiterii facturii, vei fi înștiințat de datele noii facturi prin următoarele modalități:

  • un mesaj pe numărul tău de telefon;
  • un e-mail la adresa cu care ți-ai configurat factura electronică.
Cum pot vizualiza factura electronică în contul meu MyAccount?

Poți vizualiza oricând factura ta electronică în contul tău MyAccount, accesând secțiunea „Factura mea”.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Portează-te la Telekom în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: