Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Pentru sesizări comerciale cum ar fi:
Prin formularul de contact afișat, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice
Către formularEmail, doar pentru solicitări cereri de reziliere abonamente Telekom, persoane fizice
info_TKRM@telekom.roEmail, pentru sesizări/reclamații persoane juridice
clientib2b@telekom.roapel gratuit din Telekom 021.404.1234 sau 0766.12.1234 - tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale;
apel gratuit din Telekom – doar persoane juridice;
Serviciul de suport Premium - număr disponibil NUMAI clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr mobil din Telekom (apelul este tarifat cu 1,6129 euro fără TVA/apel sau 1,9193 euro cu TVA inclus/apel - tarifarea se face pe apel, nu în funcție de durata convorbirii);
Pentru a raporta încălcări ale legilor, politicilor sau ale regulilor de conduită şi integritate, precum mită, corupţie, conflict de interese sau alte delicte penale, poți utiliza una dintre următoarele modalități:
Prin Poștă, la adresa:
Telekom Romania Mobile Comunications S.A., Departamentul Conformitate România, B-dul Expoziţiei nr. 1C,Clădirea B1, Etajele 1, 2 şi 3, sector 1, cod poştal 012101, Bucureşti, România;
Prin intermediul formularului de raportare a neregulilor, care poate fi utilizat și anonim;
Către formular