Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

cadouri

Dăm cadouri săptămânale clienților business

Sărbătorile acestea ai cadouri săptămânale în aplicația mobilă MyAccount.

Ce trebuie să faci?

Intră în aplicație, răzuiește cardul și primești
un cadou în fiecare săptămână. Atât de simplu!

Ce cadouri poți primi?

Telefoane
și gadgeturi

iPhone 14
 

Smartwatch
Huawei GT3

Căști wireless
T-Buds

Vouchere

Până la 500 lei

Vouchere cu discount
la parteneri:

Intră în MyAccount

De ce
MyAccount

Economisești timp

Îți administrezi serviciile Telekom simplu și rapid, de pe telefon sau laptop: reîncarci, verifici și plătești facturi, modifici abonamente.

Plătești în siguranță

Fie că reîncarci sau plătești o factură pentru tine sau cineva drag, rezolvi rapid și în deplină siguranță din contul tău MyAccount.

Rezolvi deranjamente

Funcția MyRepair te ajută să rezolvi deranjamente direct din aplicație sau să deschizi tichete pentru probleme tehnice avansate.

Bine de știut

Campania "Cadouri în MyAccount" se desfășoară în perioada 15 noiembrie 2023 - 09 ianuarie 2024 și este valabilă pentru clienții persoane fizice.

Verifică regulamentul campaniei aici.

Sunt client business. Pot folosi aplicația mobilă MyAccount?

Aplicația mobilă MyAccount este disponibilă doar clienților business cu maximum 20 de numere active pe cont.

Cum pot utiliza voucherele valorice de 500 lei?

Urmărește acest tutorial pentru a afla ce pași trebuie să parcurgi:

Care sunt condițiile de utilizare ale voucherelor de 500 lei?

Pentru condițiile de utilizare, vezi acest document.

Cum pot utiliza voucherele cu discount special?

Urmărește acest tutorial pentru a afla ce pași trebuie să parcurgi:

Întrebări frecvente

Care sunt partenerii de la care pot beneficia de voucherele valorice de până la 500 lei?

În cadrul Campaniei “Cadouri în MyAccount” partenerii de la care poți beneficia de vouchere valorice de până la 500 lei sunt: Cărturești, Smart Experience, IKEA, eMAG, Tazz și Kaufland. Lista poate fi consultată în aplicația mobilă MyAccount sau pe https://mobile.telekom.ro/business/premii-surpriza-myaccount/.

Care sunt partenerii de la care pot beneficia de vouchere de discounturi?

În cadrul Campaniei “Cadouri în MyAccount” partenerii de la care poți beneficia de vouchere de discounturi sunt: Fashion Days, Decathlon, Smart Experience, Elefant, Salterra, Tiquets.

Voucherele valorice de până la 500 lei pot fi folosite doar la cumpărături online sau și în magazinele fizice?

Dacă partenerul pentru care beneficiezi de voucher are magazin fizic, acesta poate fi folosit și în magazinul lui fizic. Sunt parteneri, de exemplu, Tazz, Smart Experience, care au exclusiv magazine online.

Voucherele valorice de până la 500 lei sunt cu sau fără TVA?

Valoarea include TVA.

Există o comandă minimă pentru a folosi un voucher valoric de pana la 500 lei?

Nu există o comandă minimă pentru a folosi un voucher. În secțiunea “Detalii Cadou” din aplicația MyAccount, vei regăsi o descriere privind modul de utilizare pentru fiecare tip de voucher.

Dacă am câștigat săptămâna aceasta un voucher, mai pot câștiga și săptămâna viitoare unul, dacă intru în aplicație și răzuiesc cardul digital?

Da, o nouă săptămână înseamnă o nouă șansă de câștig pentru oricare dintre cadourile puse în joc.

Pot câștiga mai multe telefoane 5G până la sfârșitul campaniei?

Da, o nouă săptămână înseamnă o nouă șansă de câștig pentru oricare dintre cadourile puse în joc.

Dacă am câștigat un voucher, cum aflu până când pot să-l folosesc?

Voucherele au o valabilitate de 1 an din momentul emiterii, iar condițiile de utilizare a fiecărui voucher se regăsesc în secțiunea “Cadouri în MyAccount” din aplicația mobilă MyAccount.

Pot oferi altcuiva cadoul primit?

Nu, fiecare cadou este individual, fiind alocat contului tău MyAccount.

Unde văd în aplicație cadourile pe care le-am câștigat?

Cadourile se regăsesc în secțiunea “Cadouri în MyAccount” din aplicația mobilă MyAccount.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi