Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
29,80 Eur/Lună
(fără TVA)
| Beneficii incluse | ||
|---|---|---|
|
TV |
||
|
Viteză Download |
||
|
Viteză Upload |
||
|
Wi-Fi |
||
|
Web/Mail |
||
|
Site Builder |
||
|
Voce Fixă |
||
|
IP Static |
||
|
SLA |
||
|
Norton Security Online |
||
|
Cloud Storage |
||
|
Opționale |
||
|
* SLA Standard este oferit la tehnologie TDM. |
||
După consumarea minutelor incluse se aplică planul tarifar de mai jos:
| Destinație | Tarif €/minut |
| Rețelele naționale fixe | 0,025 |
| Rețeaua Telekom România Mobile | 0,025 |
| Rețeaua mobilă Telekom România (excepție 0711) | 0,025 |
| Rețele naționale mobile de telefonie (altele decât Telekom România Mobile) | 0,099 |
| Internațional UE Fix, SUA & Canada Fix și Mobil | 0,0999 |
| Internațional UE Mobil | 0,3 |
Abonamentele cu minute nelimitate nu pot fi folosite pentru desfășurarea activităților de tip call center /telesales /telemarketig
Toate preturile sunt in € și nu includ TVA. TVA se va aplica conform prevederilor legale în vigoare, peste tariful menţionat.
| Tarife convorbiri internaționale | Tarife convorbiri satelit | Servicii suplimentare |
| Modemuri și routere | Tip | Preț promo |
|---|---|---|
|
Modem 4xETH & Wi-Fi, VOIP |
||
|
Router GPON 4xETH |
||
|
Toate prețurile sunt în € și nu includ TVA. TVA se va aplica conform prevederilor legale în vigoare, peste tariful menţionat. |
Telekom România este primul și singurul furnizor de servicii de telecomunicații din România care oferă tuturor clienților săi juridici garantarea prin SLA (Service Level Agreement) a calității serviciilor furnizate. Anexa conținând Acordul privind Nivelul Calității Serviciului (SLA) reprezintă o garanție contractuală prin care ne angajăm să îți oferim serviciile Net Business și Voce Business la o calitate excepțională.
Pentru serviciile de voce SLA este disponibil în 3 variante: Standard, oferit GRATUIT, Advanced și Premium.
