Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Departe,
dar mai aproape
ca niciodată prin
convorbiri VoLTE.

Tehnologia 4G îți aduce apeluri VoLTE, pentru sunet clar, de calitate HD.

Apel 4G prin VoLTE (Voice over LTE)

este un serviciu de voce prin tehnologia LTE (4G),
care oferă un sunet clar, de claritate HD.


  • Calitate HD a apelului de voce prin tehnologia 4G.

  • Acces la internet 4G, în timp ce vorbești la telefon.

  • Conexiune aproape instantanee a apelului.

Ai VoLTE instant, trebuie doar să:


  • Te afli în aria de acoperire 4G.

  • Utilizezi un telefon compatibil VoLTE și să ai ultima versiune de software instalată.

  • Ai o cartelă SIM compatibilă 4G.

VoLTE Personal
  • Condiții utilizare VoLTE.
    Pentru ca Abonatul sa poate beneficia de VoLTE este necesar sa fie indeplinite urmatoarele conditii cumulative: (a) Abonatul sa se afle in aria de acoperire 4G; (b) Abonatul sa utilizeze un telefon compatibil (Samsung Galaxy S21 , Samsung Galaxy S21 Plus , Samsung Galaxy S21 Ultra ), cu ultima versiune de soft instalata; (c) Abonatul sa aiba un abonament care oferă acces la tehnologia 4G; (d) Abonatul sa aiba o cartela SIM compatibila 4G. VoLTE este activat automat la incheierea Contractului. Abonatul are posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relatii Clienti, cererea urmand sa fie procesata in cel mult 10 zile.

    *Toate abonamentele de voce mobilă sunt acum compatibile 4G.
    *Abonamentele de date mobile (MBB, Nelimitat WiFi) nu sunt compatibile cu VoLTE.

    *VoLTE este disponibil incepand cu data de 11 august 2022.

  • Servicii specializate.
    Serviciile specializate sunt alte servicii decat serviciile de acces la internet, care sunt optimizate pentru conținut, aplicatii sau servicii specifice sau combinație a acestora, în cazul în care optimizarea este necesară pentru a indeplini cerinte pentru un anumit nivel de calitate al continutului, aplicatiilor sau serviciilor. Exemple de asemenea aplicatii/servicii specializate sunt VoLTE, video on demand etc. Buna funcţionare a acestor aplicatii/ servicii specializate de date depinde de tipul de tehnologie accesată de Abonat (2G/3G/4G/5G), echipamentul terminal utilizat de Abonat, pozitia Abonatului in aria de acoperire a celulei şi volumul traficului într-o anumită celulă de comunicații radio dat de numărul variabil de utilizatori finali activi, condiţii meteorologice, caracteristici geografice etc. Tinand cont de limitarile tehnologice existente, serviciile de voce accesate simultan cu cele de acces la internet, pot afecta calitatea serviciilor de acces la internet, conform prevederilor sectiunii “Gestionarea traficului de date” din prezenta Informare Contractuala.
VoLTE Business
  • Condiții utilizare VoLTE.
    Pentru ca un Client sa poata beneficia de VoLTE este necesar sa fie indeplinite urmatoarele conditii cumulative: (a) sa se afle in aria de acoperire 4G; (b) sa utilizeze un telefon compatibil (Samsung Galaxy S21 , Samsung Galaxy S21 Plus , Samsung Galaxy S21 Ultra) , cu ultima versiune de soft instalata; (c) sa aiba un plan tarifar/abonament care oferă acces la tehnologia 4G; (d) sa aiba o Cartela SIM compatibila 4G. VoLTE este activat automat atunci cand sunt indeplinite conditiile cumulative mentionate mai sus. Clientul are posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relatii Clienti, cererea urmand sa fie procesata in cel mult 10 zile.

    *Toate abonamentele de voce mobilă sunt acum compatibile 4G.
    *Abonamentele de date mobile (MBB, Nelimitat WiFi) nu sunt compatibile cu VoLTE.

    *VoLTE este disponibil incepand cu data de 11 august 2022.

  • Servicii specializate.
    (i) Serviciile specializate sunt alte servicii decat serviciile de acces la internet, care sunt optimizate pentru conținut, aplicatii sau servicii specifice sau combinație a acestora, optimizarea fiind necesară pentru a indeplini cerinte pentru un anumit nivel de calitate al continutului, aplicatiilor sau serviciilor (de exemplu VoLTE). Funcţionarea acestor aplicatii/servicii specializate de date depinde de tipul de tehnologie accesată de Utilizatorul final, echipamentul terminal utilizat de Utilizatorul final, pozitia Utilizatorului final in aria de acoperire a celulei şi volumul traficului într-o anumită celulă de comunicații radio dat de numărul variabil de utilizatori finali activi, condiţii meteorologice, caracteristici geografice etc. (iii) Tinand cont de limitarile tehnologice existente, utilizarea simultana a VoLTE si a serviciului de acces la internet poate afecta calitatea serviciului de acces la internet, conform prevederilor sectiunii “Gestionarea traficului de date in Retea”.
Întrebări frecvente
  • Ce se întâmplă dacă în timpul apelului părăsesc zona de acoperire 4G?
    Apelul va continua, nu se va întrerupe, mutarea în altă arie de acoperire fiind automat sesizată de rețeaua de telefonie mobilă.

  • Pot utiliza VoLTE în convorbire cu un utilizator al altei rețele de comunicații mobile?
    Da, dacă și acel utilizator beneficiază de avantajele unei convorbiri VoLTE.

  • Dacă eu utilizez VoLTE și interlocutorul meu nu utilizează VoLTE , cum se va desfășura convorbirea?
    Convorbirea se va desfășura prin rețeaua mobilă clasică, nu prin VoLTE.

  • Cum aflu dacă telefonul meu este compatibil VoLTE?
    Lista terminalelor compatibile VoLTE este disponibilă aici și este actualizată periodic. În plus, nu uita să-ți actualizezi software ul telefonului de cate ori apar noi versiuni.

  • Apelurile efectuate prin VoLTE consuma din traficul de date?
    Apelurile de voce prin VoLTE nu vor consuma din traficul de date, vor fi tarifate ca orice alt apel de voce, conform planului tarifar.

  • Dacă sunt client nou, la cât timp de la semnarea contractului voi avea instalat VoLTE?
    Imediat. Dacă îndeplinești cumulativ toate condițiile, telefonul tău va avea activat VoLTE. Poți afla dacă ai VoLTE fie verificand în meniul USSD prin apel la 100, fie în contul tău MyAccount, fie în Corporate Portal dacă ești persoană juridică.

  • Ce trebuie sa fac pentru a activa VoLTE?
    Nu este necesară nicio acțiune specifică din partea ta pentru a beneficia de avantajele VoLTE, este suficient să îndeplinești condițiile și să te asiguri că ai instalată ultima versiune de software. Instalarea VoLTE se face automat.
 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Portează-te la Telekom în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: