Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Înseamnă să înlocuiești abonamentul actual cu un altul, chiar și pe o scurtă perioadă de timp - de exemplu când pleci într-o vacanță în străinătate - fără să modifici perioada contractuală.
cu un cost lunar mai mic sau mai mare
cu mai multe minute internaționale
cu mai mult trafic de date în roaming
poți schimba abonamentul oricând ai nevoie, iar perioada contractuală rămâne la fel.
Beneficiile noului abonament vor intra în vigoare de la data schimbării până la data emiterii următoarei facturi.
Dacă ți-au rămas beneficii neconsumate din abonamentul inițial - cum ar fi minute internaționale - acestea nu vor mai fi disponibile după schimbarea abonamentului.
Poți solicita o schimbare de abonament în oricare dintre următoarele situații:
superior (cu un cost lunar mai mare): oricând
inferior (cu un cost lunar mai mic): oricând, numai dacă noul abonament are costul lunar mai mare sau egal cu cel ales la activare sau reînnoire.
superior (cu un cost lunar mai mare): oricând
inferior (cu un cost lunar mai mic): oricând
Toate abonamentele mobile Telekom oferă trafic de date în roaming SEE. Asigură-te că serviciul roaming este activat și din aplicația mobilă MyAccount - detalii aici.
Dacă ai nevoie de roaming în alte grupe internaționale sau de mai multe minute internaționale, este necesar să schimbi abonamentul actual cu un altul care are beneficiile dorite. Perioada contractuală rămâne la fel.
Ulterior, poți reveni la abonamentul inițial dacă acesta mai face parte din oferta comercială curentă sau poți alege un alt abonament disponibil, ținând cont de condițiile menționate mai sus. Dacă ai o cartelă prepaid Telekom, află de aici cum poți activa serviciul de roaming.
Dacă acum ai un abonament cu oferta promoțională Bonus Net Nelimitat activă și îl schimbi cu un alt abonament disponibil în oferta comercială actuală, vei beneficia în continuare de Bonusul Net Nelimitat.
Accesează contul tău MyAccount și vezi ce oferte ai disponibile.
Spre abonamentePoți modifica abonamentul direct din contul tău MyAccount, atât din aplicația mobilă, cât și de pe site. Vezi mai jos pașii pentru fiecare dintre aceste modalități.