Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Astfel, de la 1 mai 2018, contractul tău încheiat cu Telekom Romania Mobile se va actualiza cu informații referitoare la condițiile de furnizare a serviciului de acces la internet, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 2120/2015 și cu Decizia ANCOM nr. 1112/2017 privind stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet și publicarea parametrilor aferenți.
Traficul utilizat pentru testările cu Netograf.ro pentru clienții de servicii de date mobile(abonament sau cartelă preplătită), care au trafic date inclus cu limită de MB, nu se taxeaza.
Valorile maximale ale indicatorilor de calitate, alții decât viteza de descărcare și încărcare sunt:
Servicii de date in reteaua Mobila:
4G: Întârzierea de transfer a pachetelor de date 100 ms, variația întârzierii de transfer a pachetelor de date 70 ms, rata pierderii de pachete de date 1%;
2G: Întârzierea de transfer a pachetelor de date 1000 ms, variația întârzierii de transfer a pachetelor de date 700 ms, rata pierderii de pachete de date 1%.
Dacă ești client persoană fizică, datele de identificare și istoricul de măsurători Excel se vor încărca în https://mobile.telekom.ro/formular-contact/, secţiunea Reclamaţii din formularul de contact.
Dacă ești client persoană juridică/PFA, datele de identificare și istoricul de măsurători Excel se trimit ca atașament pe email: clientiB2B@telekom.ro.