Contul tău MyAccount

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică, creează-l acum

MyAccount

?

Intră în contul tău

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Politica de denunțare
a neregulilor de integritate

Pentru sesizări comerciale cum ar fi:

  • cereri reziliere;
  • status reclamații;
  • reclamații cost facturi;
  • reclamații servicii facturate;
  • nefuncționare servicii (mobil, prepaid);
  • schimbări abonamente;
  • clarificări oferte;
  • reînnoiri abonamente;
  • livrări curier;
  • confirmări de plată;
  • reparații telefoane etc.

vă rugăm să folosiți următoarele canale de comunicare:

Serviciul de Relații cu Clienții, la numerele de telefon:

  • 1234 - apel gratuit din Telekom Romania Mobile, 021.404.1234 sau 0766.12.1234 - tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale;
  • 1933 - apel gratuit din Telekom Romania Mobile – doar persoane juridice;
  • Serviciul de suport Premium la 1616 - număr disponibil NUMAI clienților aflați pe teritoriul țării ce apelează de la un număr mobil din Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 1,6129 euro (fără TVA)/apel sau 1,9193 euro (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel, nu în funcție de durata convorbirii);

Trimiterea solicitărilor către alte puncte de contact poate duce la întârzierea răspunsului pe care îl aștepți.

Pentru a raporta încălcări ale legilor, politicilor sau ale regulilor de conduită şi integritate, precum mită, corupţie, conflict de interese sau alte delicte penale, poți utiliza una dintre următoarele modalități:

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Portează-te la Telekom în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: