Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Creare magazin online

Îți faci afacerea cunoscută
în social media cu serviciile
de promovare Meta Ads

T Business

Meta Ads: ce este și cum îți poate ajuta businessul

Meta Ads înglobează promovarea prin Facebook și prin Instagram și este una dintre cele mai eficiente opțiuni de a ajunge instant la un număr mare de utilizatori, folosind două dintre cele mai mai mari rețele sociale din lume.

La începutul anului 2023, în România erau înregistrați peste 12,24 milioane de utilizatori pe Facebook și aproape 6 milioane de utilizatori pe Instagram. Prin opțiunile de targetare avansată, Meta Ads te ajută să-ți promovezi businessul către oamenii cu cel mai mare potențial de a deveni clienții tăi.

Alege pachetul potrivit nevoilor tale

Servicii incluse:
BRONZE
SILVER
GOLD
PLATINUM
Setare campanie
Strategie personalizată 2 obiective 3 obiective 3-5 obiective 5+ obiective
Afișare reclame pe Facebook, Instagram, Messenger & Marketplace
Creare audiențe custom în funcție de obiectiv 2 audiențe 2 audiențe 2-3 audiențe 3-5 audiențe
Monitorizare și optimizare
Furnizare elemente de creație* 6 9 15 21
Creare text pentru anunțuri
Integrare Meta Pixel + setare event-uri relevante
Suport creare Catalog de Produse
Raportare lunară
Raportare săptămânală
Consultanță creare strategie Online Marketing e-mail e-mail e-mail și telefonic e-mail și telefonic
Testare A/B pentru creștere performanță
Suport clienți e-mail e-mail e-mail și telefonic e-mail și telefonic
Consultanță creare strategie Online Marketing
 

Prețurile nu includ TVA.
*Dacă se doresc imagini suplimentare, costul unui vizual
va fi taxat în funcție de pachetul ales.


200€ /lună


400€ /lună


700€ /lună


>1000€ /lună

Descoperă pașii pentru stabilirea campaniilor de promovare Meta Ads (Facebook și Instagram)

1

Stabilim obiectivele

Decidem împreună care să fie obiectivul campaniei și bugetul, în funcție de nevoile de business. Pentru a identifica publicul țintă de pe Facebook și Instagram putem face testări de tip A/B. Implementăm audiențe similare și de remarketing.

2

Setăm campania de promovare

Creăm conturile de Facebook și Instagram pentru businessul tău. Implementăm Facebook Pixel pentru a putea urmări conversiile și traficul din site sau alte procese specifice.

3

Monitorizăm și optimizăm

Monitorizăm în permanență audiențele, bugetul și performanța campaniei și optimizăm în timp real, pentru a ne asigura că obținem cele mai bune rezultate. Modificăm și locurile de afișare ale anunțurilor, astfel încât să direcționăm reclamele corect către publicul țintă.

4

Raportăm rezultatele

Știm cât de important este să vezi cu performează campaniile. Așa că vei primi frecvent rapoarte personalizate, ca să fii la curent cu tot ce se întâmplă. De asemenea, oferim consultanță pentru campanii viitoare.

Dezvoltă potențialul afacerii tale

Completează formularul de mai jos și hai să vedem cum putem ajuta afacerea ta să crească.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume și prenume*

 

Număr de telefon*

 

Adresa de e-mail*

 

Alege serviciul care te interesează

Numele companiei

Vrei să ne transmiți un mesaj?

 

Întrebări frecvente

Care sunt pașii pentru a începe colaborarea?

Primul pas este să ne contactezi. Poți folosi formularul de contact de pe site sau ne poți suna direct.

Ce fel de suport oferiți în caz de nevoie?

Oferim suport atât pe e-mail, cât și telefonic, în funcție pachetul ales.

De ce e important să am un număr mare de like-uri pe pagina mea de Facebook?

Un număr mare de like-uri oferă credibilitate clienților existenți și potențiali, iar șansele ca aceștia să interacționeze mai mult cu businessul tău sunt semnificativ mai mari.

Putem crea campanii care au ca scop sporirea numărului de like-uri pe pagina de Facebook a businessului tău sau creșterea interacțiunilor cu conținutul publicat.

Care sunt tipurile principale de campanii?

Există două tipuri de campanii:

  • Generare trafic: targetează potențialii clienți sau chiar oameni care nu au mai auzit până atunci de businessul tău;
  • Remarketing: targetează oamenii care au interacționat cel puțin o dată, în mediul online, cu businessul tău.
Prin ce etape poate trece un potențial client?

Orice potențial client trece prin trei stadii de achiziție. În funcție de fiecare stadiu, Facebook a creat o listă de obiective de campanie:

1. Vizibilitate (eng. Awareness)

Are două componente: Brand Awareness și Reach. Cu prima componentă, imaginea brandului se face cunoscută și sunt targetați oamenii care ar putea fi interesați de businessul tău. Cu a doua, reclamele sunt afișate unui număr cât mai mare de oameni din audiența țintă.

2. Considerare (eng. Consideration)

Câteva exemple de obiective pe care le poți seta pentru campania ta în acest stadiu sunt:

  • Trafic: ghidează utilizatorii către un anumit URL de pe website-ul tău;
  • Instalări de aplicație: îndrumă clienții către store pentru a descărca aplicația;
  • Vizualizări de videoclipuri: distribuie diverse videoclipuri cu și despre afacerea ta și targetează audiența cu cele mai mari șanse de a le vizualiza;
  • Generare de clienți potențiali (eng. Lead generation): identifică potențialii tăi clienți și creează anunțuri dedicate;
  • Interacțiuni (eng. Post engagement): anunțuri pentru utilizatori care să interacționeze cu postările tale, prin aprecieri, distribuiri și comentarii la acele postări;
  • Like-uri pe pagină: crește numărul oamenilor care apreciază pagina de Facebook dedicată afacerii tale;
  • Răspunsuri la evenimente: crește numărul oamenilor care interacționează cu paginile de evenimente;
  • Mesaje: sporește interesul clienților potențiali și existenți prin comunicarea cu aceștia.



3. Conversie (eng. Conversion)

În acest stadiu, poți lua în calcul următoarele obiective de campanie:

  • Conversii: încurajează oamenii să interacționeze cu website-ul tău, să adauge produse în coș, să achiziționeze produse, să se aboneze la newsletter etc.;
  • Vânzări online: generează vânzări prin afișarea unor produse din catalogul online al magazinului;
  • Trafic în magazin: promovează serviciile și produsele oferite în cadrul magazinelor fizice.
 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi