Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Afacerea ta are
potențial nelimitat

Dezvoltă-l cu pachetele Telekom business

Telekom business

E simplu să-ți duci afacerea la următorul nivel

Alege pachetul de servicii și echipamente care îți permite să-ți desfășori activitatea oriunde te-ai afla.

Business Global 55


Samsung Galaxy S23

Samsung Galaxy S23 128 GB

 

Beneficii:

52€/lună

fără TVA

Perioada contractuală: 24 luni

Vreau oferta

Business Global 30


Laptop Lenovo V15 G3 IAP

Laptop Lenovo V15 G3 IAP 82TT009YRM

Router WiFi portabil 4G HUAWEI

Router WiFi portabil
4G HUAWEI

Beneficii:

30€/lună

fără TVA

Perioada contractuală: 24 luni

Vreau oferta

Echipamentele prezentate sunt cu titlu de recomandare și sunt disponibile în limita stocului.

De ce să alegi pachetele noastre business?

Beneficii naționale, internaționale și roaming

Comunici mai ușor cu partenerii de afaceri din țară sau din străinătate. Rămâi la curent cu afacerea ta chiar și atunci când călătorești.

Echipamente incluse

Îți conduci businessul mai mult de pe smartphone sau mai mult de pe laptop? Orice preferi, există un pachet potrivit nevoilor tale.

Costuri optimizate

Plătești doar costul abonamentelor, echipamentele prezentate mai sus fiind incluse. Dacă ar fi trebuit să le achiziționezi separat, costul ar fi fost mai mare.

Bine de știut

Cum pot beneficia de pachetele Telekom business cu echipamente incluse?
  • Alege pachetul care te interesează și apasă butonul „Vreau oferta”.
  • Ești redirecționat către un formular de contact, pe care te rugăm să-l completezi.
  • Un reprezentant Telekom te va suna în scurt timp pentru a discuta despre pachetul dorit.
Durata de valabilitate a ofertei
  • Oferta este valabilă până la 03.09.2024, cu posibilitate de prelungire.
Informații suplimentare
  • Prețul abonamentului este supus indexării cu rata anuală a inflației pentru anul anterior în România comunicata de BNR, fără ca modificarea să poată depăși pe an un procent de 5% din prețul la care se aplică.
  • Clientul poate apela fără limitare numărul unic pentru apeluri de urgență 112, caz în care informația de localizare a apelantului este transmisă către operatorul sistemului de urgență.
  • Tarifarea apelurilor naționale și internaționale se face la secundă, după primul minut de convorbire indivizibil. Tarifarea apelurilor în Roaming inițiate către țări din Grupele 0 (SEE) și 1, la secundă după primele 30 de secunde indivizibile.
  • Apelurile/SMS-urile către numere de interes general la nivel local sau național sau către numerele utilizate pentru furnizarea serviciilor cu valoare adăugată (naționale sau internaționale) nu sunt incluse în abonament sau extraopțiuni, iar tarifele pentru acestea pot fi mai mari decât tarifele standard. Serviciile cu valoare adăugată furnizate prin intermediul numerelor și/sau codurilor scurte sunt disponibile în măsura în care există încheiate contracte între Telekom și furnizorii acestor servicii.
  • Telekom are dreptul să suspende serviciile în cazul generării de trafic artificial sau a unui volum de trafic care nu putea fi realizat în condițiile unei utilizări normale a serviciilor, precum și conform Termenilor Generali de utilizare a serviciilor.
  • Există posibilitatea solicitării plății unui avans sau a constituirii unei garanții, în funcție de vechimea în rețea, valoarea abonamentului și solvabilitatea clientului.
Trafic de date național
  • Traficul de date poate fi folosit pentru a naviga pe internet, atât de pe telefon, cât şi de pe desktop sau laptop, folosind telefonul ca modem.
  • Unitatea minimă de tarifare pentru traficul național este de 1 MB. La finalul fiecărei sesiuni de conectare, traficul de date efectuat va fi rotunjit la un număr întreg de unități minime de tarifare. Unitatea de consum este de 10 KB. 1MB = 1024KB. 1 KB = 1024 bytes.
  • În funcție de specificațiile telefonului utilizat, viteza maximă estimată de transfer a datelor este:

    • în aria de acoperire EDGE în tehnologia 2G – viteza de descărcare (download) 200kbps/ viteza de încărcare (upload): 100 kbps;
    • în aria de acoperire LTE+sau 4G+ în tehnologia 4G - viteza de descărcare (download): 150Mbps/ viteza de încărcare (upload): 50 Mbps
    • în aria de acoperire 5G în tehnologia 5G - viteza de descărcare (download): 250 Mbps/ viteza de încărcare (upload): 50 Mbps
  • Pentru a avea acces la tehnologia 2G/4G/5G este necesar să ai o cartelă SIM compatibila cu tehnologiile 2G/4G/5G şi un terminal compatibil 2G/4G/5G sis a te afli in aria de acoperire a tehnologiei respective. Harta de acoperire pentru serviciile Telekom este disponibilă aici
  • Pentru a beneficia de VoLTE este necesar ca utilizatorul final să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

    • Să se afle în aria de acoperire 4G;
    • Să utilizeze un telefon compatibil VoLTE, cu ultima versiune de soft instalată (lista actualizată a telefoanelor compatibile se regăsește pe www.telekom.ro/VoLTE/)
    • Să foloseasca un abonament care oferă acces la tehnologia 4G;
    • Să aibă o cartelă SIM compatibilă 4G.
  • Clientul are posibilitatea de a dezactiva/reactiva VoLTE prin serviciul Relații Clienți, cererea urmând să fie procesată în cel mult 10 zile.
Internațional
  • Mai multe detalii privind tarifarea și zonarea apelurilor internaționale regăsesc aici.
Roaming
  • Minutele/SMS-urile naționale incluse se pot folosi și în Roaming SEE (Spațiul Economic European).
  • Traficul de date în roaming SEE se calculează în funcţie de beneficiile naţionale din abonament, dar nu poate depăşi limita maximă calculată conform urmatoarei formule: (valoare abonament + valoare extraopţiune)*2/Tariful Reglementat în vigoare fără TVA. Se iau în calcul valorile fără TVA, iar în cazul abonamentelor/extraopţiunilor cu discount, se ia în calcul valoarea netă plătită de către client (fără reduceri).
  • Beneficiile incluse în Roaming Global sunt disponibile în Grupa 7 de voce și SMS și Grupa 6 de date și se regăsesc detaliate în secțiunea Roaming de aici.
  • Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea graniţelor cu oricare din ţările vecine - Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau Serbia - şi ai activ serviciul de Roaming, este posibil să te conectezi accidental pe una dintre reţelele de telefonie ale ţării vecine. Acest lucru se întâmplă în cazul în care, pe telefonul tău mobil, selecţia de căutare a reţelei mobile este setată pe modul „Automat”. În aceste cazuri, pentru a evita taxarea conform tarifelor de Roaming, îţi sugerăm ca selecţia reţelei pe telefonul tău mobil să fie setată pe modul „Manual”.
  • Totodată, îţi sugerăm ca, atunci când te afli în apropierea graniţei cu oricare din ţările vecine de mai sus, să verifici periodic afişajul telefonului tău pentru a te asigura că eşti localizat în continuare în reţeaua Telekom şi nu în Roaming, în una dintre reţelele partenere ale Telekom. De asemenea, atunci când călătoreşti în străinătate, te rugăm să verifici periodic că eşti localizat într-o reţea parteneră de Roaming a Telekom din ţara pe care o vizitezi, pentru a evita trecerea accidentală în zonele de graniţă, într-o reţea dintr-o ţară vecină celei vizitate de tine, posibil cu tarife de Roaming diferite faţă de reţelele din ţara vizitată.
Ordinea de consum
  • Minutele și SMS-urile naționale incluse în abonamente se folosesc atât național, cât și în rețea.
  • Beneficiile incluse în abonament nu se vor reporta în luna următoare.
  • Ordinea de consum a beneficiilor incluse (minute, SMS-uri, Internet) este următoarea:

    • beneficiile incluse în extraopțiunile de Roaming individuale active la nivel de număr;
    • beneficiile incluse în planul tarifar;
    • beneficiile incluse în toate celelalte extraopțiuni individuale active la nivel de număr;
    • beneficiile incluse în extraopțiunile Share active la nivel de cont;
    • pentru traficul suplimentar se vor aplica tarifele standard aferente planului tarifar activ la nivel de număr;
    • traficul de date aferent utilizarii VoLTE este inclus în prețul Abonamentului Lunar.
 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi