Aplicația MyAccount
Ai toate serviciile într-un singur loc!
Scrie numele destinației în care vrei să călătorești pentru a afla detalii despre roaming:
Apeluri locale în țara vizitată:
Apeluri către România:
Apeluri către țările din Grupa 0:
Apeluri către țările din Grupa 1:
Apeluri către alte destinații internaționale:
Apeluri către rețele Satelit:
Apeluri primite:
SMS-uri trimise:
Tarif date
Fără TVA
Samsung Galaxy A15 inclus
Perioadă contractuală: 24 luni
Vreau abonamentulNume partener | Inițiere apel | Primite apel | SMS | Date |
---|
Cu serviciul de roaming poți comunica de pe numărul tău de client business Telekom atunci când ești în străinătate. Poți să suni și să fii sunat, să trimiți și să primești SMS-uri sau să te conectezi la internet prin datele mobile.
Înainte să pleci în străinătate, asigură-te că abonamentul tău are serviciul de roaming inclus și că este activ pentru destinația în care mergi. Dacă urmează să călătorești într-o țară din afara Grupei 0 (Non-SEE), asigură-te că ai setat accesul la roaming Non-SEE activ (ON).
Abonamentele business au acces la serviciul de roaming în Grupa 0 (SEE) preactivat, iar minutele și SMS-urile naționale se pot folosi și în roaming SEE (Spațiul Economic European).
Serviciul de roaming în țările din afara Spațiului Economic European (non-SEE) – în afara Grupei 0 precum și accesul la serviciul de roaming prin sistemul de sateliți de la bordul navelor sau al avioanelor (roaming non-terestru) sunt inactivate.
Sau sună la 1933
Luni-Duminica: 24/7
Când ești în roaming, vei plăti atât pentru apelurile inițiate, cât și pentru apelurile primite în funcție de zona de tarifare în care se află țara vizitată. Primirea mesajelor scrise este gratuită. Persoana care te apelează va plăti o convorbire națională ca și când tu te-ai afla în România.
Poți folosi beneficiile naționale din Contract, în roaming în țările din Spațiul Economic European (Grupa 0), sub condiția respectării Politicii de Utilizare prevăzute în Contract, astfel:
Minutele și SMS-urile în afara rețelei, incluse în Contract, pot fi utilizate în roaming fără tarife adiționale, iar după consumarea acestora, se vor aplica tarifele standard în afara rețelei;
Apelurile/SMS-urile primite sunt gratuite;
Internetul național poate fi folosit fără tarife suplimentare până la limita lunară maximă în roaming în Grupa 0 („Limita de date”). După depășirea limitei, se aplică un tarif adițional în cuantum de 0,0013 euro/MB (fără TVA).
După consumarea internetului național din Contract, se aplică tariful standard.
Unități de taxare:
Apelurile inițiate din țările din Grupa 0, respectiv Grupa 1, către țara vizitată, către România și către țările din Grupa 0, respectiv Grupa 1, sunt taxate la secundă, cu un interval inițial de taxare de 30 de secunde. Celelalte apeluri sunt taxate la minut indivizibil.
Apelurile primite în țările din Grupa 0, respectiv Grupa 1, sunt taxate la secundă, începând cu prima secundă. Celelalte apeluri sunt taxate la minut indivizibil.
Pentru a apela atunci când te afli în roaming:
Pentru a fi apelat atunci când te afli în roaming:
Apelarea în Roaming a numerelor scurte – de exemplu 1933, 177 etc. – depinde de posibilităţile tehnice ale operatorului partener în a cărui reţea te afli înregistrat. Pentru a afla ce operatori permit acest tip de apeluri, îţi recomandăm să apelezi Serviciul de Relaţii cu Clienţii.
Primirea de mesaje în căsuța vocală când ești în roaming într-o țară a Uniunii Europene este înlocuită cu primirea gratuită a unui SMS conținând numărul de telefon al apelantului.
Pentru țările din afara Uniunii Europene, mesajele primite în căsuța vocală sunt tarifate conform politicii comerciale a Telekom.
Rețeaua Swisscom Liechten (Liechtenstein) aparține operatorului Swisscom Elveția. Operatorul Digicel Jamaica are acoperire și în următoarele țări: Anguilla, Antigua și Barbuda, Aruba, Barbados, Bermuda, Insule Britanice Virgine, Insule Cayman, Dominica, Grenada, Haiti, Honduras, Panama, St. Kitts și Nevis, St. Lucia, St. Vincent, Turks și Caicos.
Telekom oferă gratuit clienţilor săi, prin intermediul serviciului Bon Voyage SMS, informaţii legate de tarifele corespunzătoare ţărilor în care se află, împreună cu mesajul de întâmpinare. Beneficiezi de acest serviciu odată cu activarea serviciului de roaming.
Rețeaua Tele2 din Rusia este o extensie a reţelei Tele2Comviq din Suedia.
Tarifele aferente serviciului de roaming în reţeaua Tele2 Rusia sunt:
Poți suna la +4076.762.6464 sau 1234, număr gratuit în în spațiul Uniunii Europene, precum și în Elveția, Gibraltar, Islanda, Liechtenstein și Norvegia, din țările în care călătorești, pentru a solicita informații despre tarifele de roaming.
Primirea de mesaje în căsuța vocală când ești în roaming într-o țară a Uniunii Europene, precum și în Elveția, Gibraltar, Islanda, Liechtenstein și Norvegia, este înlocuită cu primirea gratuită a unui SMS conținând numărul de telefon al apelantului.
Pentru țările din afara Uniunii Europene, precum și în Elveția, Gibraltar, Islanda, Liechtenstein și Norvegia, mesajele primite în căsuța vocală sunt tarifate conform politicii comerciale a Telekom.
Pentru a ține costul în roaming sub control, se activează automat 2 praguri valorice consecutive pentru utilizarea serviciului de date în Roaming, indiferent de țara vizitată (UE și non-UE), în care Telekom are acorduri de roaming active pentru serviciul de date.
Nu uita că poți seta aceste modificări și din contul tău MyAccount, secțiunea „Setări Servicii”.
Dacă te afli pe teritoriul României în apropierea graniţelor cu oricare din ţările vecine - Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau Serbia - şi ai activ serviciul de roaming în afara Grupei 0 (non-SEE), este posibil să te conectezi accidental pe una dintre reţelele de telefonie ale ţării vecine. Acest lucru se întâmplă în cazul în care, pe telefonul tău mobil, selecţia de căutare a reţelei mobile este setată pe modul „Automat”. În aceste cazuri, pentru a evita taxarea conform tarifelor de roaming, îţi sugerăm ca selecţia reţelei pe telefonul tău mobil să fie setată pe modul „Manual” sau să îți dezactivezi serviciul de roaming în afara Grupei 0 (non-SEE). Poți menține activ serviciul Roaming Grupa 0 (SEE).
Totodată, îţi sugerăm ca, atunci când te afli în apropierea graniţei cu oricare din ţările vecine de mai sus, să verifici periodic afişajul telefonului tău pentru a te asigura că eşti localizat în continuare în reţeaua Telekom şi nu în roaming, în una dintre reţelele partenere ale Telekom.
De asemenea, atunci când călătoreşti în străinătate, te rugăm să verifici periodic că eşti localizat într-o reţea parteneră de roaming a Telekom din ţara pe care o vizitezi, pentru a evita trecerea accidentală în zonele de graniţă, într-o reţea dintr-o ţară vecină celei vizitate de tine, posibil cu tarife de roaming diferite faţă de reţelele din ţara vizitată.
În scopul prevenirii utilizării abuzive sau anormale, Telekom va urmări anumiți indicatori obiectivi care să determine în ce măsură ai consumat preponderent roaming în Grupa 0 față de național (mai mare de 50% din consumul total pentru fiecare tip de serviciu dintre serviciile de roaming – voce, date sau SMS - în perioada monitorizată; în calculul consumului național va fi inclus și traficul efectuat în roaming în alte grupe decât Grupa 0) sau dacă ai prezență preponderent pe teritoriul statelor SEE (mai mult de 50% din totalul perioadei monitorizate).
Perioada inițială de monitorizare a consumului și prezenței tale, înainte de determinarea profilului de utilizare abuzivă sau anormală în roaming SEE este de 4 luni. Dacă se va constata un astfel de profil, vei fi informat că ai la dispoziție un interval de 14 zile pentru modificarea comportamentului sau pentru prezentarea dovezilor că utilizarea serviciului s-a făcut doar pentru călătorii periodice.
Dacă în intervalul de 14 zile nu se va înregistra fie prezența preponderentă la nivel național, fie trafic național preponderent, se va aplica o suprataxă. Această suprataxă nu se va aplica dacă ai prezentat dovezi de utilizare a serviciului de roaming doar pentru călătorii periodice în SEE.
Telekom are dreptul să solicite prezentarea de dovezi privind reședința pe teritoriul României sau existența unor legături stabile în România, cum ar fi: prezentarea unor documente valide privind rezidența, indicarea unei adrese poștale sau de facturare în România, declarație din partea unei instituții superioare de învățământ cu privire la înscrierea la cursuri cu frecvență zilnică, dovezi privind desfășurarea raporturilor de muncă cu normă întreagă, documente atestând plăți de taxe locale.
În cazul în care deții documente justificative pentru șederea temporară în roaming SEE, le poți transmite pe adresa de e-mail clientiB2B@telekom.ro.
Documentele care pot să demonstreze că te afli temporar pe teritoriul statului în cauză (SEE) pot fi:
(i) Cursuri de pregătire sau schimb de experiență efectuate de angajați ai clienților B2B în Roaming SEE
Documente justificative:
(ii) Detașări în interes de serviciu:
Documente justificative:
Poți demonstra că nu utilizezi abuziv serviciul de roaming în SEE și prin modificarea comportamentului de consum, astfel încât într-un interval de 14 zile să se înregistreze fie prezența preponderentă la nivel național, fie trafic național preponderent.
O astfel de situație se poate înregistra și ulterior începerii aplicării suprataxei. În acest caz, se încetează suprataxarea și va începe un nou interval de monitorizare de 4 luni.