Piața telecom
Piața telecom este într-o evoluție continuă. Menținem transparența în fiecare abordare de business pe care o avem și facem cunoscute practicile pe care le aplicăm zi de zi în activitatea noastră. Află toate detaliile, mai jos.


Membru Global Compact
Telekom Romania este membru fondator al Global Compact Network Romania și participă în Comitetul Director al organizației din anul 2015.
Vezi detalii
Siguranța copiilor pe internet
Telekom Romania este parte a „Coaliției la nivel de CEO pentru a face Internetul un loc mai bun pentru copii”.
Vezi detalii
Telefonia mobilă și mediul
Funcţionarea telefoniei mobile se bazează pe emiterea de unde electromagnetice. Aceste unde provin de la antenele de telefonie mobilă. Ce impact au asupra mediului?
Vezi detaliiObiectivul nostru este să avem o abordare de management bazată pe transparenţă şi etică şi, în acelaşi timp, să facilităm operarea responsabilă în pieţele în care ne desfăşurăm activitatea, urmărind următoarele aspecte:
Practici de guvernare corporativă. Consiliul de Administrație (CA) este responsabil de
luarea oricăror decizii privind administrarea, managementul, utilizarea resurselor și, în
ansamblu, de atingerea obiectivelor corporative ale companiei noastre.
Controlul operaţiunilor interne. Pentru a respecta principiile Guvernării Corporative şi
responsabilitatea conducerii de a atinge obiectivele corporative stabilite, am creat un Sistem
Intern de Control (SIC), alcătuit din mecanisme de control şi proceduri.
Sistemul de Management al Conformităţii. Am implementat un sistem cuprinzător de Management al
Conformităţii, care asigură faptul că interesele acţionarilor şi ale părţilor interesate sunt
protejate.
Regulile concurenţei. Respectăm cerinţele instituţionale privind libera concurenţă (atât
la
nivel naţional, cât şi al UE) şi respectăm şi urmăm toate reglementările şi legislaţiile
respective UE şi locale.
Protecţia utilizatorilor minori. Promovăm utilizarea sigură a telefoanelor şi
dispozitivelor
mobile de către copii şi adolescenţi, prin mecanisme de control al accesului, sensibilizare şi
comunicare.
Practici de marketing responsabil. Materialele noastre de comunicare sunt legale,
adecvate,
corecte, oneste, corespund realităţii şi respectă diversitatea persoanelor ca vârstă, gen, rasă,
religie şi stare fizică sau psihică.
Practici transparente şi de reducere de preţuri. Comunicăm cu claritate şi transparenţă
referitor la preţurile şi tarifele noastre.
Influenţarea lanţului nostru de furnizori. Dimensiunea noastră poate influenţa în mod
semnificativ operaţiunile responsabile ale furnizorilor noştri. Din acest motiv, le cerem
furnizorilor noştri să respecte Codul de Conduită a Furnizorilor.
Asigurarea siguranţei produselor. Deosebit de importantă este furnizarea de produse
sigure,
fabricate în conformitate cu standardele şi normele internaţionale.
Informarea publicului. Credem cu tărie că putem contribui la informarea publicului
privind
aspectele sociale şi de mediu, precum şi aspecte în mod specific legate de produsele şi
serviciile noastre.
Satisfacţia clienţilor. Ne străduim să fim alegerea preferată a clienţilor, cultivând o
relaţie
reciprocă, sinceră şi de încredere cu aceştia.
Oferirea de servicii fiabile şi neîntrerupte este un parametru important al satisfacţiei
clienţilor și o obligaţie legală pentru compania noastră.
Securitatea şi confidenţialitatea datelor. Securitatea datelor personale şi a
conţinutului
comunicaţiilor nu este doar un important aspect comercial, ci şi o obligaţie etică.