Misiunea noastră
Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grija de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.
Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Vom devein obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie. Încrederea este de aur. Nu o vom irosi!

Principiile care ne ghidează
Ca și până acum, principiile care ne ghidează reprezintă cadrul în care ne desfășurăm
activitatea, iar scopul tuturor angajaților Telekom este să le pună în practică în munca de
zi
cu zi, pentru respectarea viziunii companiei.
Cultura organizațională a Telekom Romania se conturează în jurul a 6 principii esențiale.
Acestea reflectă valorile, practicile și comportamentele pe care noi, în calitate de
angajați
Telekom le urmăm, ca un fundament pentru încrederea reciprocă și colaborarea dintre noi.
Este important ca principiile care ne ghidează să facă parte din viața noastră de zi cu zi,
pentru că ele constituie un avantaj competitiv.

1) Satisfacția clienților
Scopul nostru este identificarea și satisfacerea nevoilor clienților și ne dorim
constant să
evoluăm. Inovațiile noastre și expertiza noastră digitală servesc o parte importantă a
societății noastre.
Suntem preocupați de a oferi cea mai bună experiență clienților și de a-i inspira pe
aceștia
pentru oportunitățile pe care viitorul le deține. Construim experiențe unice pentru
clienții
noștri, astfel încât aceștia să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat.
Call to Action
Suntem un partener de încredere și ne ajutăm clienții să-și atingă obiectivele,
oferindu-le
experiențe simple, inovative, centrate pe factorul uman.
Cum pun în aplicare acest principiu ca angajat Telekom:
- Clientul are nevoie de ghidare indiferent de ceea ce fac. Sunt pasionat de înțelegerea
diverselor unghiuri de gândire ale clienților și de a-i servi corect și echitabil.
- Pun la încercare procesele interne, targetele diviziilor și status-quo-ul companiei,
pentru
a satisface cât mai ușor nevoile clientului.
- Integrez punctul de vedere al clientului în gândirea unor soluții și servicii și
lucrez cu
acestea din aproape în aproape, în vederea unor îmbunătățiri.
2) Facem lucrurile să se întâmple
Noi toți suntem cei care susțin compania să fie una de succes. În spatele tehnologiei și
părții economice, oamenii sunt cei care fac lucrurile să se întâmple. Avem spirit
întreprinzător și ne ducem direct către soluția potrivită pentru fiecare provocare
întâlnită. Modul în care rezolvăm orice situație este cheia succesului nostru.
Call to Action
Suntem întreprinzători și orientați către soluții – așa ne menținem locul în fața
competiției.
Cum pun în aplicare acest principiu ca angajat Telekom:
- Gândesc problema cap-coadă pentru a livra soluții rapide și de calitate.
- Abordez provocările proactiv și prompt pentru a servi nevoile clienților noștri.
- Merg în direcția îndeplinirii obiectivului meu: încep cu pași mărunți, apoi mă
îmbunătățesc continuu pentru a obține cel mai bun rezultat posibil.


3) Acționez cu respect și integritate
Respectul și integritatea sunt elemente cheie ale succesului nostru. Ne asumăm
responsabilitatea și luăm atitudine în fața unor probleme importante cum sunt:
toleranța,
diversitatea, mediul înconjurător, politicile digitale, sănătatea, educația și decalajul
digital.
Call to Action
Întotdeauna ne ridicăm la înălțimea așteptărilor a ceea ce considerăm noi ca fiind
corect,
atât în interiorul, cât și în afara organizației.
Cum pun în aplicare acest principiu ca angajat Telekom:
- Susțin o societate mai bună, care primește cu entuziasm diversitatea și
incluziunea.
- Acționez sigur și îmi exprim părerea, pentru că numai cei care conduc inovațiile pot
crea
schimbarea.
- Fac eforturi pentru atingerea obiectivelor, fără a compromite respectul și
integritatea.
4) Toți pentru unul, unul pentru toți
Credem într-o cultură deschisă, colaborativă și bazată pe recompensă. Lucrăm împreună și
nu
uităm niciodată de responsabilitatea noastră. Discutăm deschis și valorificăm diferite
opinii pentru a lua decizii mai bune și lucrăm îndeaproape pentru a face lucrurile să se
întâmple.
Call to Action
Suntem o singură echipă. Ne provocăm și ne sprijinim unul pe celălalt.
Cum pun în aplicare acest principiu ca angajat Telekom:
- Susțin colaborarea strânsă pentru a preveni lucrul diferențiat în interiorul
companiei.
Câștigăm și pierdem împreună, ca o singură entitate.
- Accept și ofer feedback constructiv pentru a mă dezvolta personal și în echipă.
- Comunic deschis, îmi ofer cunoștințele și construiesc pe ideile altora pentru a obține
cele mai bune rezultate.


5) Eu sunt T. Contează pe mine.
Suntem mai mult decât o companie internațională. Suntem o rețea de oameni dedicați,
concentrați pe a livra soluții atât clienților, cât și colegilor. Toți cei din jur se
pot baza pe noi!
Call to Action
Suntem mândri să fim T. Acționăm cu pasiune, responsabilitate și angajament – încrederea
înseamnă totul pentru noi.
Cum pun în aplicare acest principiu ca angajat Telekom:
- Mă asociez cu identitatea companiei în munca de zi cu zi.
- Livrez ceea ce am promis, construiesc relații puternice și câștig încrederea
clienților și colegilor.
- Îmi place să lucrez împreună cu ceilalți colegi pentru a avea succes.
6) Rămâi curios și Dezvoltă-te
Fiecare dintre noi își asumă responsabilitatea succesului nostru. Demonstrăm că suntem
responsibili și căutăm proactiv orice oportunitate de a crește. Curiozitatea noastră ne
îndeamnă să ne facem timp și loc pentru a învăța. Cultura companiei susține dezvoltarea
personală și a echipei.
Call to Action
Suntem curioși și îmbrățișăm învățarea continuă. Acest mod de gândire ne permite să
creștem
ca oameni și ca organizație.
Cum pun în aplicare acest principiu ca angajat Telekom:
- Preiau inițiativa și sunt responsabil de proiecte pe toată durata lor, pentru a avea
un
impact.
- Încerc noi variante de abordare pentru a dobândi cunoștințe noi și abilități pentru
dezvoltarea personală.
- Îmi ofer cunoștințele, pun întrebări și îmi iau timp de gândire și studiu.

Identitatea noastră: Nu ne vom opri, până când toată lumea nu va fi conectată!
Este în natura noastră să trăim în comunitate: oamenii au nevoie de această apropiere pentru
a
merge înainte. Schimbul de informații încurajează apropierea. Este chiar motivul pentru care
alegem să ne împărțim momentele importante cu aceia care sunt importanți pentru noi.
Împărtășim evenimente, experiențe, opinii și idei. Și destul de des, lucrând împreună, prin
împărtășirea acestor gânduri, le transformăm în ceva mai bun. Acest lucru ne motivează.
Reprezentăm pentru societatea din jurul nostru mai mult decât o altă companie care
furnizează
doar infrastructură. Indiferent de circumstanțe, suntem un partener de încredere atât în
viața
personală, cât și în cea profesională a oamenilor. Oricând. Oriunde. Misiunea noastră este
să
simplificăm pentru totdeauna viața clienților Telekom Romania și să o îmbogățim.
Rețeaua noastră se remarcă prin încredere și siguranță, oferind acces rapid oricui are
nevoie.
Suntem apropiați de clienții noștri, transparenți, corecți și deschiși la dialog. Dezvoltăm
produse inovatoare de la un stadiu incipient în colaborare cu partenerii noștri.
Principiile care ne ghidează
Ca și până acum, principiile care ne ghidează reprezintă cadrul în care ne desfășurăm
activitatea, iar scopul tuturor angajaților Telekom este să le pună în practică în munca de
zi
cu zi, pentru respectarea viziunii companiei.
Cultura organizațională a Telekom Romania se conturează în jurul a 6 principii esențiale.
Acestea reflectă valorile, practicile și comportamentele pe care noi, în calitate de
angajați
Telekom le urmăm, ca un fundament pentru încrederea reciprocă și colaborarea dintre noi.
Este important ca principiile care ne ghidează să facă parte din viața noastră de zi cu zi,
pentru că ele constituie un avantaj competitiv.
Cele șase Principii după care ne ghidăm sunt:

1) Satisfacția clienților
Scopul nostru este identificarea și satisfacerea nevoilor clienților și ne dorim
constant să
evoluăm. Inovațiile noastre și expertiza noastră digitală servesc o parte importantă a
societății noastre.
Suntem preocupați de a oferi cea mai bună experiență clienților și de a-i inspira pe
aceștia
pentru oportunitățile pe care viitorul le deține. Construim experiențe unice pentru
clienții
noștri, astfel încât aceștia să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat.[...]

2) Facem lucrurile să se întâmple
Noi toți suntem cei care susțin compania să fie una de succes. În spatele tehnologiei și
părții economice, oamenii sunt cei care fac lucrurile să se întâmple. Avem spirit
întreprinzător și ne ducem direct către soluția potrivită pentru fiecare provocare
întâlnită. Modul în care rezolvăm orice situație este cheia succesului nostru.[...]

3) Acționez cu respect și integritate
Respectul și integritatea sunt elemente cheie ale succesului nostru. Ne asumăm
responsabilitatea și luăm atitudine în fața unor probleme importante cum sunt:
toleranța,
diversitatea, mediul înconjurător, politicile digitale, sănătatea, educația și decalajul
digital.[...]

4) Toți pentru unul, unul pentru toți
Credem într-o cultură deschisă, colaborativă și bazată pe recompensă. Lucrăm împreună și
nu
uităm niciodată de responsabilitatea noastră. Discutăm deschis și valorificăm diferite
opinii pentru a lua decizii mai bune și lucrăm îndeaproape pentru a face lucrurile să se
întâmple.[...]

5) Eu sunt T. Contează pe mine.
Suntem mai mult decât o companie internațională. Suntem o rețea de oameni dedicați,
concentrați pe a livra soluții atât clienților, cât și colegilor. Toți cei din jur se
pot baza pe noi![...]

6) Rămâi curios și Dezvoltă-te
Fiecare dintre noi își asumă responsabilitatea succesului nostru. Demonstrăm că suntem
responsibili și căutăm proactiv orice oportunitate de a crește. Curiozitatea noastră ne
îndeamnă să ne facem timp și loc pentru a învăța. Cultura companiei susține dezvoltarea
personală și a echipei.[...]